vreemde talen

En zelfs een nummer van Antony als nickname!

Engels (ik kan het niet vloeiend), Frans, Duits, Italiaans. En verder zie ik nog wel :stuck_out_tongue:

Italiaans, klinkt mooi :slightly_smiling_face:
En… chinees!

Ik spreek Nederlands en Engels vloeiend. (althans, Engels bijna vloeiend :'D)
Ik kan ook nog wel wat Duits, maar Frans vind ik zó moeilijk!

Ik wil heel graag goed Engels kunnen spreken, kan het goed lezen en schrijven wil ook aardig maar spreken niet zo. Oefenen we ook nooit op school. Japans zou ik ook graag willen leren.

Ik zou wel vloeiend spaans willen spreken , ik hou van die taal!

Nederlands en Engels spreek ik vloeiend,
Frans & Duits spreek ik ook maar niet zo supergoed.

Wat doe je voor werk? :slightly_smiling_face:

Ik spreek Nederlands, Duits en Engels vloeiend. Frans gaat me wat minder makkelijk af. Verder kan ik een beetje Russisch (dit heb ik geleerd tijdens uitwisseling naar St .Petersburg). Wat ik graag nog zou willen leren is Zweeds, Noors, Fins, Spaans en misschien wil ik daarna nog wel meer talen leren. In ieder geval wil ik een taalstudie gaan doen, weet alleen nog niet welke :flushed: .

Edit: Ik ben al een beetje bezig om mezelf Zweeds en Spaans te leren via online gratis cursussen :grinning:.

Ik wil ook naar al deze landen op vakantie om de talen echt in de praktijk te kunnen brengen :grinning:

ik spreek nederlands en engels vloeiend en ik ben bezig met spaans :slightly_smiling_face:

Ik wil eigenlijk nog wel Frans leren dat heb ik namelijk nooit gehad op school.

Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels, en Noors en Duits op een redelijk hoog niveau.

Verder heb ik ook Spaans op school en zou ik graag Portugees willen leren (mijn vriend is van Braziliaanse afkomst, dus ik zou het heel leuk vinden om makkelijker met zijn ouders te kunnen communiceren).

Doordat ik redelijk goed Noors spreek kan ik ook Deens en Zweeds vrij goed begrijpen, maar dat spreek ik verder niet goed ofzo.

Ik wil Kantonees en Mandarijns leren.

Ik spreek Nederlands en Engels vloeiend.
Ik zou graag Frans en Spaans willen leren…

leuk topic!
ik leer zelf spaans, ik spreek vloeiend turks nederlands en engels. en een beetje duits.
ik wil heel graag arabisch russisch en roemeens kunnen spreken.

de meiden die zelf een taal leren, dus buiten school ?
wat doen jullie allemaal ?

Ik spreek Duits en Nederlands, Engels een beetje.
Daarnaast zou ik Spaans, Chinees en Russisch willen kunnen, en mijn Engels verbeteren is ook wel handig.

Nederlands & Engels kan ik vloeiend,
en ik ben wel goed in Frans, die zou ik wel willen leren vloeiend te spreken.
Spaans / Italiaans lijkt me ook cool.

Ik spreek ofcourse vloeiend Nederlands.

Wil graag vloeiend Engels, Duits en Spaans spreken. En erna mijn frans gaan opkrikken haha.

Ik kan vloeiend Nederlands en Engels, ben ook wel goed in Frans en Duits. Heb 2 jaartjes Grieks gehad, kan het nog een beetje. Heb ook latijn, ben ik alleen niet zo goed in. ik zou heel graag spaans of italiaans erbij leren :slightly_smiling_face: