vreemde talen

Hoi

Ik hoop dat ik nu wel goed heb gezocht,en dat er niet al 1 bestaat.

Dit topic gaat over welke talen kun je en welke talen wil je graag nog leren?
Heb wel een topic gevonden over wat wil je nog leren in je leven? maar dit gaat alleen over de talen.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wat-zou-jij-graag-nog-willen-leren-je-leven-206158.0.html

ik dit topic zag ik al verschillende talen in staan zoals:

Spaans
Chinees
Japans
Frans
enzovoort

Ik zou graag frans en engels echt vloeiend willen spreken

zelf spreek ik NL en russisch vloeiend en engels ook wel goed maar niet super vloeiend.

oh en spaans lijkt me ook leuk

Ik spreek natuurlijk al vloeiend Nederlands, maar ik wil ook vloeiend Engels leren spreken en ik ga volgend jaar ook (hopelijk) Gymnasium doen en dan krijg ik Grieks en Latijn erbij, dat lijkt me ook er leuk! Maar Duits en Frans krijg ik al op school, en ik vind alleen Frans mooi klinken; maar dat is zo moeilijk!

Ik kan vloeiend Nederlands, goh verrassing
En ik wil Engels, Frans en Spaans beter leren maar dat gaat wel lukken want dat heb ik op school:)

Oh en Thai of Indonesisch lijkt me ook wel vet

Nederlands, Engels en Duits kan ik vloeiend,
Frans en Spaans leer ik steeds beter op school.

Ik wil graag nog Turks leren (:

Aangezien het mijn moedertaal is, heb ik natuurlijk de meeste kennis over het Nederlands, maar ik zou er toch nog meer over willen leren en bv. een cursus ‘creatief schrijven’ volgen. Ik geloof echt dat talen uitdiepen en vreemde talen aanleren niet alleen bijdraagt tot je kennis, maar dat het ook invloed heeft op de eigen ontplooiing!
Engels en Frans (en Duits) zou ik ook heel graag vloeiend kunnen spreken/lezen/schrijven! Ik probeer zoveel mogelijk boeken in hun oorspronkelijke taal te lezen (meestal in het Engels dus), en ik merk zelf wel dat je hier enorm veel voordeel uit haalt dan wanneer je een vertaalde versie leest.

Ik spreek vloeiend Nederlands, Frans, Engels en Duits
Zwitsers-Duits kan ik wel begrijpen maar spreken lukt nog niet zo goed, dat wil ik wel beter leren spreken!
maar zou graag ook nog Italiaans of Spaans leren.

Een albumcover van Anthony and the Johnsons als ava. Ik mag je!

Ik spreek vloeiend Engels en Nederlands,
ik leer nu frans, duits, grieks en latijn
en ik wil ook nog spaans en italiaans leren.

Ik zou graag vloeiend engels, frans en een beetje chinees willen leren

Ik spreek Nederlands, Engels, Frans en Italiaans. Ik zou graag nog Portugees of Spaans leren :slightly_smiling_face:

Engels, Nederlands, Frans en Spaans spreek ik vloeiend. Ik heb 6 jaar Latijn gehad en dat beheers ik ook. Volgend jaar ga ik beginnen met Portugees en ik zit er over te denken er Chinees bij te studeren, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Verder wil ik mijn Duits, wat nu alleen nog maar basis is, uitbreiden en perfectioneren en ik wil er Italiaans bij doen, aangezien ik daar met Latijn, Spaans en Portugees al een goede basis voor heb.

Ik spreek Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans. Na mijn middelbare studies allemaal vloeiend/vrij goed maar 1,5 jaar later merk ik dat ik het veel minder beheers.

Ik spreek natuurlijk vloeiend Nederlands. Verder ook redelijk goed Engels. Volgend jaar ga ik dat studeren dus dan zal dat ook wel wat vloeiender worden!
Frans en Duits kan ik een beetje verstaan xD 6 jaar vwo heeft niet heel veel geholpen wat dat betreft xD
Ik kan ook nog Hebreeuws, want ik ben geboren in Israël en heb er ook 7 jaar gewoond. Het enige Hebreeuws wat ik nu spreek is met mijn vader en af en toe met familie en vrienden, dus ik ben het een beetje vergeten (vooral het lezen en schrijven). Maar als ik meer tijd heb, dan wil ik zeker wel een cursusje doen, want ik heb het gewoon nog in mijn hoofd!

Ik spreek naast Nederlands bijna vloeiend Engels en de taal uit het land waar ik vandaan kom(welke dat is zeg ik liever niet omdat ik dan sowieso herkend word). Ik zou graag Engels zonder accent willen spreken en ook vloeiend Duits en Spaans.

Engels & Nederlands kan ik vloeiend. Verder wil ik Duits & Frans nog heel graag kunnen spreken.

Precies dit, en dat vind ik echt jammer. En daar zou ik graag wat aan willen doen, want dat vind ik echt zonde aangezien ik er op de middelbare heel goed in was.

Ik spreek vloeiend Nederlands, goed Engels, redelijk Frans, en de basiskennis van Duits. Voor de rest spreek ik geen andere talen. Ik wil wel graag nog Spaans of Italiaans leren.

spreek vloeiend Nederlands en Engels…
wel heel graag Spaans en Duits leren spreken… had ik maar beter m’n best op school gedaan vroeger had ik het nu misschien wel gekunnen :hammer:

Japans. Dat ga ik waarschijnlijk studeren volgens jaar :slightly_smiling_face:
Koreaans lijkt me ook wel wat om te leren