Hoi!
ik heb al een tijdje contact met een jongen, en nu ga ik deze week met hem afspreken, ik heb hem leren kennen met uitgaan, we hadden even gepraat maardaar is het eigenlijk ook wel bij gebleven… omdat hij dacht dat ik met een andere jongen bezig was, wat niet het geval was… ik voegde hem een dag later toe op facebook en later vroeg ik zijn nummer, nu hebben we al een tijd contact via whatsapp.
Ik weet dat hij in het echt heel leuk is, alleen op whatsapp is die zo ongelooofelijk droog! Dat zou die misschien van zichzelf doen op whatsapp, onbewust dus… maar het is gewoon om naar van te worden, de ene keer is die dus heel droog, en de andere keer is die weer super lief:
Ik: pfff ik ben zo moe!
hij: Oke
ik: haha kan het nog droger?
hij: haha
en daar stopte het gesprek weer voor even…
Of:
Ik: ik wil jou zieeen!
toen ik dat zei duurde het vrijwel super lang voordat die weer reageerde, terwijl die daarvoor wel gewoon gereageerd had… dus ik had de hoop al opgegeven zegt hij: ik jou ook schat xxx
en dat die het lang vind duren voordat ik eindelijk naar hem kom, of hij vroeg aan mij wat ik ging doen die dag, toen ik daarop antwoorde en vroeg jij? zei die ‘aan jou denken’ super lief natuurlijk! alleen weet ik niet echt wat ik ermee aanmoet, want de ene keer is die super lief en de andere keer zoo droog, ik begin dan ook heel erg te twijfelen aan mezelf, ik weet niet goed of hij me dan wel ziet zitten en of hij wel wil afspreken… wat zouden jullie doen in deze situatie?