vreemde situatie

Hoi!

ik heb al een tijdje contact met een jongen, en nu ga ik deze week met hem afspreken, ik heb hem leren kennen met uitgaan, we hadden even gepraat maardaar is het eigenlijk ook wel bij gebleven… omdat hij dacht dat ik met een andere jongen bezig was, wat niet het geval was… ik voegde hem een dag later toe op facebook en later vroeg ik zijn nummer, nu hebben we al een tijd contact via whatsapp.

Ik weet dat hij in het echt heel leuk is, alleen op whatsapp is die zo ongelooofelijk droog! Dat zou die misschien van zichzelf doen op whatsapp, onbewust dus… maar het is gewoon om naar van te worden, de ene keer is die dus heel droog, en de andere keer is die weer super lief:

Ik: pfff ik ben zo moe!
hij: Oke
ik: haha kan het nog droger?
hij: haha

en daar stopte het gesprek weer voor even…

Of:

Ik: ik wil jou zieeen!
toen ik dat zei duurde het vrijwel super lang voordat die weer reageerde, terwijl die daarvoor wel gewoon gereageerd had… dus ik had de hoop al opgegeven zegt hij: ik jou ook schat xxx

en dat die het lang vind duren voordat ik eindelijk naar hem kom, of hij vroeg aan mij wat ik ging doen die dag, toen ik daarop antwoorde en vroeg jij? zei die ‘aan jou denken’ super lief natuurlijk! alleen weet ik niet echt wat ik ermee aanmoet, want de ene keer is die super lief en de andere keer zoo droog, ik begin dan ook heel erg te twijfelen aan mezelf, ik weet niet goed of hij me dan wel ziet zitten en of hij wel wil afspreken… wat zouden jullie doen in deze situatie?

jongens zijn anders dan meisjes he, het is heel normaal dat hij ook anders reageert.
je moet er niks achter zoeken, waarschijnlijk is hij gewoon zo.
wees blij met alle lieve whatsappjes en niet zeuren op de momenten dat hij niet stuurt wat je had gehoopt.

lekker je date afwachten en dat zal vast heel gezelig zijn (:
veel plezier!

Zo ben ik ook wel eens hoor. Soms heb ik het humeur niet om vrolijk op alles in te gaan. Wellicht is hij op die momenten afgeleid, of is hij moe? Ik merk het ook aan anderen. De ene keer een vlot gebabbel en de andere keer is het niet vooruit te branden.

Hoe goed ken je de jongen? je hebt hem maar 1 keer gezien en hij doet soms super droog op whatsapp, als ik jou was zou ik gezellig met hem blijven kletsen maar het zekere voor het onzekere nemen en toch nog uitkijken of hij niet alleen maar met je praat voor seks.
het kan natuurlijk dat ik het helemaal mis heb en dat het inderdaad is omdat hij gewoon de stemming er dan niet voor heeft ofzo.

sowiezo lekker afspreken met hem en kijken hoe hij is als hij niet uit gaat.
en ik hoop dat het voor jullie buiten whatsapp ook klikt :slightly_smiling_face:

veel plezier met je date alvast!

Mensen zeggen dat vaak ook van mij, dat ik heel erge stemmingswisselingen heb maar ik heb het zelf niet door. ik zou gewoon vaker met hem afspreken om te zien of het klikt.

Ik denk dat het meer ligt aan wat jij zegt. Het boeit jongens gewoon niet echt dat je zegt dat je moe bent :stuck_out_tongue:

Dit ja, haha. Als ik eerlijk moet zijn zou ik als meisje zelfs hetzelfde terug gezegd hebben, weet nooit wat ik op zulke berichten moet antwoorden :’)

Maar ik zou verder hem ook niet “pushen” door steeeeeds iets tegen hem te zeggen, hij kan ook wel een keer een gesprek beginnen.

Trust me meeste jongens zijn gewoon zo…

Soms als ik met mijn vriendje flirt via de tel zegt hij alleen: “Haha oh yes.”
Leuk -________- maar dan begint hij weer heel lief te zeggen datie me mist enzo dus het is echt heeeeel wisselend

Bij hun boeit smsen enzo gewoon niet/amper. Alle jongens die ik tot nu toe heb gesproken erover doen ook niet aan die 30-60 minute rule. Dat je niet gelijk moet antwoorden als hij er ook langer over doet om ook niet hopeloos over te komen ofzo haha. Ze zijn gewoon heel dood over sms/ping/whatsapp dus stoor je er niet aan :slightly_smiling_face: Als hij in het echt óók zo’n droogkloot is dan ja… vindie je gewoon niet leuk maar dan weet je dat tenminste ook :slightly_smiling_face: als je gewoon met hem afspreekt om daar achter te komen komt het wel goed

hmm oke, dankjulliewel! ik heb de heletijd wel leuke gesprekken met hem enzo, maar de laatste tijd is het meer oppervlakkig, we weten beide niet meer zoveel te zeggen, ik hoop dat het als we gaan afspreken anders is!

ik denk niet dat ik moet klagen en dat het aan mij ligt. ik zie wel hoe het loopt!

Ik zit er eigenlijk toch mee, dus wil jullie wel even nog om jullie mening vragen?

zondag ga ik met hem afspreken, alleen hebben we nu al weinig gesprekstof! ik zei tegen hem: onze gesprekken worden oppervlakkig :frowning_face:
zei hij ; jep
zei ik ; is niet zo leuuuk haha
zei hij; nee is niet leuk

dusja ik ben bang dat het zondag dan ook zeker veel stiltes gaan vallen, want weet nu al niet meer waarover ik praten moet…

Uhm als je praat in RL is het anders dan op msn of zo.

Misschien praten jullie teveel via WhatsApp? Toe aan verandering.

sommige jongens kunnen nou eenmaal niet appen.