Vreemde/leuke droom

hee!

Ik heb voordat jullie zegen dat ik moet zoeken, al gezocht!

duss… Ik heb een x gelezen op twitter dat als je droomt over iemand, dat diegene je dan mist…

Ik wil het graag weten omdat ik een paar x over mijn crush gedroomd dus daarom :wink:

xx’

haha, tuurlijk slaat dat nergens op.

Ik heb ook wel eens over de koningin, justin bieber, robert pattinson oid gedroomt. En die missen mij natuurlijk echt niet.

Zou trouwens wel leuk zijn, als het zo was. Want ik droom heel vaak over leuke jongens enzo. Maar het is gewoon niet mogelijk.

Bijgeloof :slightly_smiling_face: Je verwerkt in je dromen wat er is gebeurd die dag, dus als jij veel aan je crush hebt gedacht, wat vast zo zou zijn, dan komt het daardoor. :slightly_smiling_face:

Jammer haha XD

Haha helaas. Je droomt over de jongen waar je verliefd op bent omdat je onderbewuste hem wel heel speciaal vindt :stuck_out_tongue:

haha shit, ik geloofde er echt in!

ik heb wel is een keertje gedroomd over dolly parton dat we samen gingen winkelen(en die ken ik alleen van gezicht) leuk om te weten dat ze mij dan mist iniedergeval :grinning:(ookal kent ze me niet) ik ben het wel eens met kaneelbroodje
nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen :’)

Ik droom over vreemden die ik zelf ook nog nooit gezien heb. Lijkt mij nogal sterk dat die mij missen als ze mij niet eens kennen.

^Iedere persoon die jij in je droom tegenkomt heb jij ooit gezien(op tv, in een blad of in het echt). Al ken je die persoon niet, je bent diegene ooit tegengekomen. Je onderbewust zijn heeft het visuele plaatje van de gezichten, die je ooit hebt gezien in je leven, in je hersenen opgeslagen…

Jaja, ik heb ooit een cursus gehad over dromen en dat is het enige wat ik ervan heb onthouden, haha.