Vreemde jongen.

Hoi allemaal,

Ik vind een ouderejaars die op mijn hogeschool zit heel interessant. Ik heb hem maar twee keer heel even kort gesproken, en dat was bij een eerstejaarssactiviteit waar hij ook was. Na de eerste keer dat hij me iets had uitgelegd (eerste keer dat we hadden gepraat) begon hij vreemd te doen. Het leek wel of hij me heftig ontweek. Hij is sowieso niet heel direct en open (wel sociaal, maar gewoon niet zo straight-to-the-point), maar hij praatte gemakkelijk met de andere meisjes die ook eerstejaars zijn, maar tussen ons was het altijd alsof er een muur tussen zat, gewoon awkward. Als ik ergens bij kwam staan, en hij was met diegene aan het praten, liep hij weg. Ofja, dit kwam twee keer voor. Of een andere keer, ik zat aan een tafel en twee stoelen verder zat hij. Hij zei dat hij honger had, maar de broodjes waren op. Toen bood ik mijn broodje aan, maar hij keek me niet eens aan en reageerde er niet op. Hij had het gehoord, ik zag het aan de twijfel in z’n gezicht. Er zijn nog meer van dit soort vage dingen.

Ik weet niet, het is gewoon heel raar allemaal. Of hij haat me heel erg, maar dat lijkt me heel raar, want hij kent me helemaal nergens van en ook niet viavia. Hij weet letterlijk helemaal niets van me. Dus ik kan echt niet peilen wat dit nou moet voorstellen. Wat is dit voor raar gedrag?

Maar vind je hem nou leuk of niet? Want als je hem niet leuk vindt maakt het niet echt uit of hij je ontwijkt of niet toch haha.

Maar ik denk dat het meerdere dingen kan betekenen, of hij vindt je leuk maar weet niet wat hij er mee aan moet. Of hij vindt je niet leuk en probeert je daarom te ontlopen haha.

Bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face: Sorry, was een beetje onduidelijk ja, maar het lijkt me echt een hele leuke jongen en voel me ook sterk tot hem aangetrokken. En tsja, een van mijn vriendinnen zei ook al ‘misschien vindt jij je wel leuk’, maar dat lijkt me zoooo raar. Als je een meisje leuk vindt ga je toch juist toenadering zoeken in plaats van zo te ontwijken en contact te vermijden? Of is dat normaal bij jongens? En ja, het kan inderdaad dat hij me gewoon een dom wijf vindt, maar waar baseert hij dat dan op? Hij doet overigens niet kut ofzo.
Haha ik ben gewoon alles aan het overdenken omdat ik het niet kan peilen.

Dit verhaal deed me even denken aan Twilight hahahaha. Al denk ik dat het in jouw geval niet om een bloeddorstige vampier gaat.

Wij kunnen natuurlijk niet voorspellen of hij je echt leuk vind ja of nee, maar als hij inderdaad gewoon een aardige jongen lijkt en niets heeft om op te baseren dat jij een verschrikkelijk mens bent, is de kans wel groot dat hij misschien gewoon heel verlegen is. Sommige jongens worden dat gewoon als ze een meisje leren kennen dat ze echt leuk vinden, terwijl ze verder wel heel sociaal en open kunnen zijn. Dat is bij elke jongen weer anders, misschien is dit het geval bij hem. Dat weet ik natuurlijk niet zeker!

Maar misschien kun je toch proberen om gewoon met hem te praten of langzaam aan een beetje contact te zoeken? Dat zal wel moeilijk zijn omdat hij nu een beetje stroef doet, maar als je rustig aan doet wordt hij misschien ook wat minder verlegen!

nu je het zegt… :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jaa sommige jongens doen raar als ze je leuk vinden. Al kan ik het me ook wel voorstellen dat hij het totaal niet doorheeft, want zo zijn jongens ook.

Vreeeemd :flushed:

Ja precies.