Hee iedereen,
Een vriendin van mij heeft 3 ex’en, & 1e doet een beetje raar de laatste tijd, hij kijkt steeds haar boos aan, & wou laast alleen met der afspreken in het muziek lokaal. Nu is ze zelf uit de school band, Maar nu wil ze er misschien wel weer in, dus die jongen is daar ook. Hij stuurt haar ook vreemde smsjes. Wat moet ze doe. Ik zeg gewoon niet reageren, maar das bijna onmogelijk!
wat is vreemd dan? sorry ik bedoel wat stuurt hij allemaal? dan begrijp ik het wat meer
Wat stuurt hij dan? Ze moet hem gewoon duidelijk maken dat ze niks meer met m wil?
Hij stuur rare smsje, zoalss, In iedere engel zit een duiveltje, & ik haat je , maar ook weer niet, & hoe kan je me dit aan doen… Ze heeft het ong. 3 week geleden uitgemaakt.
Waarom zou het bijna onmogelijk zijn om niet op zijn smsjes te reageren?
En het is allemaal een beetje onduidelijk, dus misschien kun je het wat beter uitleggen?
^waarom is het zo moeilijk om dat te negeren dan?
Nou, kijk. Hij stuurt haar smsjes, Maar toch leest ze die weer. Ze voelt zich daardoor zwaar kut, & ik probeer haar haat ook te zeggen van 'lees het niet’maar die jongen zegt het ook op hyves, en facebook.
ok raar ik zou gewoon tegen je vriendin zeggen laat die sukkel maar hij is haar niet waard. de ware doet je niet pijn
& daardoor zien andere mensen het, & die zeggen het weer tegen haar,
Negeren. Dat is het enige wat ze kan doen denk ik.
op hyves en facebook kan ze hem blokkeren, dan kan hij ook niets meer sturen… En volgens mij kan je dat ook doen met je mobiel (nummer blokkeren)
Negeren, gewoon niks terugsturen dan houdt hij vanzelf op.
Of hem duidelijk maken dat hij moet stoppen, maar dan is het voor hem leuker door te gaan. Dus overal blokkeren, dan hoef je het ook niet te lezen en is het al helemaal niet moeilijk om te negeren. Maar sowieso vooral NIET antwoorden
Gaan we nu weer trollen? ._.
Gewoon laten gaan, zolang het niet erger wordt dan dit zou ik het gewoon negeren. Hij zal na een tijdje ook wel doorhebben dat zij hem niet terug wil, en dan houdt hij wel op. Ik zou wel even wachten met in de schoolband gaan als ik haar was, ik denk dat even afstand houden wel slim is.
Hoezo trollen? -.-
Gewoon niet op reageren? Zo moeilijk is dat niet. En lekker de andere kant op kijken als ie boos kijkt?