Vreemde bobbeltjes in gezicht.

heee mensjes!

Vorige week begon ik inneens jeuk te krijgen aan m’n wang. Er was niets zichtbaar. Later begon je hele kleine bobbeltjes te zien, echt héel klein, kleiner dan kippenvel. Het voelt heel ruw aan en een deel van mn huid gaat nu kapot en wordt rood.

Het ziet er echt afschuwelijk lelijk uit!

Ik heb gegoogled, maar kon niets vinden, dus misschien herkent iemand dit en weet ze wat ik er aan kan doen en wat het is?

Ik herken het niet. Maar bij twijfel zou je toch gewoon even langs de dokter moeten gaan? Die kan je misschien al meer vertellen of je anders naar een dermatoloog doorsturen?

Misschien heb je wel een allergische reactie ergens op? Maar ik zou toch even langs de dokter gaan!

Dankjewel allebei.

M’n moeder dacht ook dat het een allergische reactie was, maar ik kan me niet herrineren dat ik iets ongebruikelijks op mijn gezicht heb gesmeerd.

Op mijn kin is het nu het ergst. Op mijn wangen voelt het gewoon aan als droge huid. Het ziet er ook wat schilferig uit. Er zijn nu ook rode en grijze vlekjes.

Ik was het nu vaak met water en er zit nu sudocrem op.

Ik heb dit ook gehad! Bij mij kwam het omdat mijn huid te droog was. Ik smeer er sindsdien uiercreme op, en nu is het helemaal weg (:

Allergische reactie idd.
Ik krijg het van blush (bijna alle soorten) en van goedkope make up (Catrice enz).
Maar ik heb het ook 1 keer gehad van oude mascara. Die was eigenlijk helemaal niet zo oud, 5 maanden maar (na 3 maand niet weggegooid), maar ik had geen andere. Het duurde 5 dagen voor het helemaal weg was.

gebruik je sinds kort medicijnen en heb je misschien hooikoorts, dat slaat bij mij vaak ook op mijn huid, sinds kort heb ik fijne pillen (met recept) eerst merkte ik niet zo veel, maar nu is mijn huid beter. gek genoeg is mijn huid nog meer opgeknapt sinds ik ook oogdruppels gebruik.

Ik heb het ook wel eens gehad. Het is inderdaad zoals meerderen zeggen een allergische reactie. Ik kreeg het van gezichtscreme van Olaz.

Ik krijg dat van make-up.

ik heb PRECIES hetzelfde gehad, eerst dacht ik dat het zonneallergie was maar ik heb er niets aan gedaan, gewoon geen creme of zeep gebruiken de komende dagen, enkel water en stilaan is het bij mij weg gegaan xx

Het kan een reactie zijn op iets wat je niet op je gezicht hebt gesmeerd, maar gewoon tot uiting komt in je gezicht. Heb je toevallig over gegeven? daar kan het ook van komen.

Als je je er niet gerust bij voelt kan je wel even langs de huisarts gaan, krijg je misschien ook een zalfje oid

Dankje voor alle reacties!

Ik kijk nog wel even hoe het morgen is. De bobbeltjes op mijn wang zijn namelijk al verandert in normale veeeel te droge huid, dus ik ga eens kijken wat er met mn kin gebeurt. Ik hou het gewoon goed schoon en de droge huid houd ik vet. (:

Mijn moeder en ik ook! Faal creme.

Het is wegggg!
Na een nacht slapen met sudocrem werd het belachelijk droog, even gescrubt om de dode huid weg te halen, en ingesmeerd met een vette vochtinbrengende creme, en nu is het bijna helemaal weg, op een paar rode vlekjes na.