Vreemd

Hallo ik wil graag mijn verhaal doen en met de hoop dat ik geholpen kan worden.

Nou ik heb ruim 3/4 weken droogseks gehad samen met mij vriend… Later nog 1x droogseks gehad maar beiden keren had zowel mijn vriend als ik kleren aan(ondergoed broek etc). Nou heb ik 3 weken geleden last gehad van misselijkheid gerommel in me buik plopjes geen eetlust etc. De huisarts vertelde mij dat het waarschijnlijk een griep is. Nu ben ik al 3weken verder en voel ik nog steeds af en toe plopjes gerommel in me buik en heb ik pijn in me onderbuik ook moet ik veel boeren, ik merk ook dat me buik helemaal onderin net boven me vagina wat dikker is geworden.

Ik ben ongesteld geworden een week geleden. Dus dat is wel goed gegaan.

Toch ben ik bang dat ik alsnog zwanger kan zijn wat ik toch niet hoop. Ik maak me heel erg druk.
Hopen dat u me kunt helpen.

Alvast bedankt!

Really?

Aangezien me vriend is klaargekomen, kan het niet zo zijn dat sperma door kleding heen is gegaan. En zo niet waar zouden me klachten vandaan komen.

Ik heb geen idee wat het is, maar zwanger ben je sowieso niet. Je gelooft toch niet echt dat als je allebei je kleren nog aan hebt en de penis van de jongen in kwestie niet in je vagina is geweest, dat je dan zwanger kunt zijn?

Nee, zwanger ben je iniedergeval niet.

Dankjewel meid.

-

Sperma gaat niet door al die lagen kleding heen (van jou én je vriend) in je vagina…

is this serious?

Ik ben zo onzeker dat ik me allerlei dingen inbeeld. En aangezien er op internet staat dat mijn klachten het zelfde is als een zwangerschap. Snapt u mij?

Ja ik ben heel serieus. Dankjewel voor je reactie;)

Je kan ook denken dat je zwanger bent. Je denkt er zóveel aan dat je vanzelf gaat denken dat je buik wat dikker wordt.
Maar echt je bent niet zwanger.

Misschien een buikgriep?

Nooit je symptonen googlen…

Ja, ik snap je. Maar geloof mij maar, zwanger ben je niet. Als sperma al door de kleding is gegaan, dan ben je alsnog niet zwanger want het moet door de vagina heen en die kracht zit niet meer in het sperma. Tenzij je denkt dat je vagina een groot zuiggat is.

Ik snap het wel, onzeker en dan denken dat het waar is. Maar als hij klaargekomen is en jij had je broek nog aan, waarom zal jij zwanger zijn? Als een condoom dat veel dunner is dan jou broek het tegen kan houden, waarom dan niet jouw broek?

[quote author=Ariël link=topic=290003.msg274182922#msg274182922 date=1388170606]
Je kan ook denken dat je zwanger bent. Je denkt er zóveel aan dat je vanzelf gaat denken dat je buik wat dikker wordt.
Maar echt je bent niet zwanger.

Misschien een buikgriep?
[/quote

Ik denk niet dat het een buikgriep is.

Ik vraag mij nog steeds af of de voorlichting op scholen echt zo slecht is geworden.

Waarschijnlijk heb je die ‘symptomen’ alleen maar, omdat je er zo bang voor bent.

Je kan niet, echt absoluut niet zwanger zijn!

Je hebt gelijk. Maar mijn klachten maken me wel heel onzeker.

waaaaarom doen mensen seksuele dingen als ze niet weten hoe ze zwanger kunnen worden ffs ga met je barbies spelen ipv dingen doen waar je obviously nog niet klaar voor bent.

Ik ga me laptop uit het raam gooien

Ik voel het al echt al weken dus beeld het me zelf niet in. Bedankt voor je reactie;)

:hammer: