Vreemd gegaan..

Hoi

Ik heb echt een probleem. Ik ben sinds vorig jaar verhuisd en ook van school gewisseld, op mijn vorige school had ik een vriendje waarmee het is uitgegaan omdat we elkaar nooit zagen. Nu ik hier op school zit heb ik sinds kort een nieuw vriendje en hij is echt de aller leukste. Alleen nu had ik gister avond afgesproken met een paar vriendinnen van mijn vorige school en blijkbaar waren er ook een paar jongen inclusief mijn ex. Toen ik weer weg wou gaan, liep hij mij achteraan en toen ik me omdraaide zoende hij mij.
Nu wil ik een ding heel graag weten: moet ik dit aan mijn vriendje vertellen of beter niet?

Byee

Wat deed jij? Duwde je hem weg of zoende je hem terug?

In het begin schrok ik heel erg ma toen ik weer normaal kon denken duwde ik hem gelijk weg

Dan ben je niet vreemd gegaan in mijn ogen. Je kan het hem vertellen, maar dan als je er heel erg mee zit. Anders hoeft dat niet perse denk ik.

Tsja ik zou hem gewoon eerlijk vertellen wat er gebeurt is, dat hij jou zoende en dat jij hem erna wegduwde. De keuze ligt bij hem om je te vergeven of niet.
Ik zou het sowieso zo snel mogelijk vertellen!

Ik denk ook dat ik het hem toch ga vertellen, want anders heb ik het gevoel dat ik toch lieg ofzoiets. Maar lijk ik dan niet echt alsof ik zomaar met andere mensen zoen terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen (en ohja ik weet niet of het belangrijk ik maar hij heeft nog nooit gezoend en hij wist volgensmij niet dat ik al meerdere keren had gezoend)

Ik vind dat als je vriend een beetje volwassen is, hij wel kan inzien dat dit niet echt vreemdgaan is. Hij duwde jou, overviel jou ermee en jij duwde hem weg.

Als jij hem toch al wegduwde, zal ik het niet aan je vriend vertellen. Dadelijk gaat het uit terwijl er niet zo heel veel aan de hand is, en dat risico wil je niet nemen toch? (Het is helemaal je eigen keus) maar het zou wel kunnen dat hij het uitmaakt ofzo.

Als jij en je vriend een goede relatie hebben kan je het gewoon vertellen.
Hij kan het beter van jou horen dan van iemand anders.
Of ja je verteld het niet omdat het eigenlijk geen big deal is.
Je moet zelf aanvoelen of jij het je vriend kunt vertellen

Ik vind niet dat je vreemd bent gegaan want je duwde hem weg.
Dus zo zou ik het ook aan je huidige vriend vertellen, straks flipt hij terwijl er niks aan de hand is.