ik heb een vriend ( zaterdag hebben we 2 maanden) en dit is het eerste vriendje die ik ooit heb gehad. ik hou heeel veel van hem en vind hem heel erg leuk. hij is heel lief; iedere morgen krijg ik een berichtje met goodmorning beauty of iets in die richting, hij koopt rozen voor me enzo…
maar nu het probleem: afgelopen vrijdag ging hij uit en aangezien ik gisteren moest werken vonden mn ouders het niet zo slim als ik nu ook uit ging, aangezien ik er pas net werk. ik vond het jammer maar ik vond dat hij gewoon moest gaan. hij had een leuke avond gehad vertelde hij en er was niets bijzonders gebeurd. ik ging er ook van uit dat er niets aan de hand was. maar toen we gisteren nadat ik gewerkt had gingen skypen kreeg hij opeens een appje van een meisje, dat hij het aan mij moest vertellen. hij las het voor en had geen idee waar ze het over had, maar toen kreeg ik ook opeens allemaal appjes…
iedereen zei dat dat een meisje bij hem op schoot en dat ze allebei behoorlijk dronken waren, en dat ze uiteindelijk hadden gezoend… ik was er echt kapot van en toen ik het hem vroeg zei hij gelijk nee. maar als iedereen het zegt word ik er wel een beetje twijfelachtig van… ik heb de hele avond gehuild omdat ik zo bang was. hij zweert dat het niet zo is, net als het meisje waar hij gezoend mee heeft. maar 4 mensen zeggen wat anders…
ik hou heel veel van hem en wil hem echt niet kwijt, maar ik weet niet of ik hem wel kan vertrouwen… heeft iemand tips?