vreemd gegaan?

ik heb een vriend ( zaterdag hebben we 2 maanden) en dit is het eerste vriendje die ik ooit heb gehad. ik hou heeel veel van hem en vind hem heel erg leuk. hij is heel lief; iedere morgen krijg ik een berichtje met goodmorning beauty of iets in die richting, hij koopt rozen voor me enzo…

maar nu het probleem: afgelopen vrijdag ging hij uit en aangezien ik gisteren moest werken vonden mn ouders het niet zo slim als ik nu ook uit ging, aangezien ik er pas net werk. ik vond het jammer maar ik vond dat hij gewoon moest gaan. hij had een leuke avond gehad vertelde hij en er was niets bijzonders gebeurd. ik ging er ook van uit dat er niets aan de hand was. maar toen we gisteren nadat ik gewerkt had gingen skypen kreeg hij opeens een appje van een meisje, dat hij het aan mij moest vertellen. hij las het voor en had geen idee waar ze het over had, maar toen kreeg ik ook opeens allemaal appjes…

iedereen zei dat dat een meisje bij hem op schoot en dat ze allebei behoorlijk dronken waren, en dat ze uiteindelijk hadden gezoend… ik was er echt kapot van en toen ik het hem vroeg zei hij gelijk nee. maar als iedereen het zegt word ik er wel een beetje twijfelachtig van… ik heb de hele avond gehuild omdat ik zo bang was. hij zweert dat het niet zo is, net als het meisje waar hij gezoend mee heeft. maar 4 mensen zeggen wat anders…

ik hou heel veel van hem en wil hem echt niet kwijt, maar ik weet niet of ik hem wel kan vertrouwen… heeft iemand tips?

Als meerderen het zeggen en als hij zelf een berichtje van dat meisje krijgt, is het denk ik wel waar. Ik zou er goed met hem over praten en zeggen dat hij de waarheid moet vertellen. Vertrouwen en eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie en als hij je de waarheid niet verteld en jij hem niet kan vertrouwen, komen jullie ook niet verder met de relatie.

het was een ander meisje die hem appte, zij was er zelf niet bij maar hoorde t van een vriend van haar. ik heb al tegen hem gezegd dat hij eerlijk moet zijn, maar hij zegt dat hij dat is…

Dan moet je eens navragen of degene die zeggen dat hij dat heeft gedaan het ook effectief gezien hebben. Wie weet hebben zij het ook alleen maar gehoord van iemand anders. Als het toch waar zou zijn en hij blijft erover liegen, zou ik er toch maar eens over nadenken dan of hij de geschikte jongen is.

ja ik heb het gevraagd, maar iedereen ‘dacht’ het te zien. hij is nu nog steeds bezig met me overtuigen dat het niet zo is, pff t is zo moeilijk…

Als ze het niet zeker weten of ze het gezien hebben dan kan het goed zijn dat je vriend gewoon de waarheid spreekt.

Als ze niet zeker weten dat het gebeurd is, zou ik gewoon je vriend vertrouwen en hem geloven.

Dit, maar ze kunnen natuurlijk ook een ‘complot smeden’ door dingen de wereld in te helpen die niet waar zijn en zo gaan stoken in hun relatie… moeilijke situatie

Hoe betrouwbaar zijn die mensen die zeggen het te hebben gezien? En is het misschien iets anders wat op die zoen geleken kan hebben? Misschien hebben ze het verkeerd gezien? Of ze liegen de boel bij elkaar…

Als ze het niet zeker weten, zou ik gewoon je vriend vertrouwen en geloven :slightly_smiling_face: Anders maar even goed navragen aan hem of híj niet iets is vergeten.

+misschien was hij echt heel dronken en kan hij het zich niet herinneren? Ik persoonlijk geloof daar nooit zo in(ik bedoel, ik heb ook wel eens dat het allemaal een beetje vaag is, maar ik vergeet nooit helemaal wat er de avond daarvoor is gebeurd…), maar goed, mensen zeggen dat het wel eens gebeurd…

Kan het niet zo zijn dat die mensen liegen dan? Dat ze misschien jou en je vriend uit elkaar willen halen? Want zulke kinderachtige mensen bestaan ook nog tegenwoordig. En ze zeggen dat ze niet zeker weten wat ze hebben gezien, dus misschien is er wel helemaal niets gebeurd.