vreemd gegaan wat te doen met ex-vriend?

he meiden,
Ik ben deze week vreemdgegaan (naar bed geweest) met een collega, ik had ongeveer ander halve maand met mijn vriend. Ik ben echt het bed ingepraat met lieve woordjes en zo, en naderhand had ik er heel erg veel spijt van. Gisteren heb ik het uiteindelijk uit schuldgevoelens uitgemaakt met mijn vriend, en omdat ik ook een klein gevoel heb voor mijn collega.
Maar ik heb het uitgemaakt met mijn vriend met de reden dat ik minder/geen gevoel meer voor hem heb, dit heb ik gedaan omdat ik wist dat zijn vorige vriendin het uit had gemaakt omdat zij was vreemdgegaan en verliefd was geworden op die jongen en hij in zijn examenperiode zit en ik wil hem niet kwetsen. Nu wil deze jongen me dolgraag terug, maar ik kan hem echt niet meer aankijken, zo erg schaam ik me!
kan iemand me helpen?

respect als je dit verhaal gelezen hebt!

Sorry maar dit is dan ook echt je eigen schuld… Ik kan geen medeleven/sympathie opbrengen voor mensen die vreemdgaan. Je zult eerlijk moeten zijn wil je hier nog iets van maken, maar ik zou je niet meer hoeven als ik hem was, eerlijk gezegd.

Hem zoveel mogelijk op een afstand houden en na zijn examens eerlijk vertellen waarom je het hebt uitgemaakt, waarschijnlijk wilt hij je dan ook niet meer terug.

Waarom heb je het gedaan dan?!

Jij verdient hem niet. Het beste is om geen contact meer te zoeken.

die jongen had allemaal kei mooie praatjes (waar ik heel gevoelig voor ben) ja klinkt slap

Ben iig wel blij dat je 't door hebt,
maar dan vind ik nog geen excuus, als je echt van m houd zouden die praatjes je zelfs niet raken ookal ben je dr nog zo gevoelig voor.

Ja idd. Hoe gevoelig kan je daarvoor nou zijn? Voor je het weet heeft ieder romanticus het bed met jou gedeeld. Sorry

Als je weet dat je daar gevoelig voor bent dan ga je dat toch uit de weg?

Gun hem een leuk en eerlijk leven met een vriendin die hem waard is!
en dat ben jij dus niet
dus laat hem met rust!

ik laat hém wel met rust, maar hij mij niet^^

Komt dat omdat hij er van niets af weet? Goh…

Zeg het hem maar, want hij heeft recht daarop.

Hier sluit ik mij bij aan.

Als je van em af wilt moet je het hem vertellen, daar heeft hij recht op en dan ben jij er meteen vanaf. :wink:

kijk uit dat hij dadelijk zijn examens niet verknalt door jou

Agree.

jij bent verschrikkelijk.

Ik hoop voor die arme jongen dat hij zen examens haalt. Zo laag van je.

Je haalt de woorden uit m’n mond.

Vertel 't em gewoon, je heb al iets ergs gedaan als je dit niet vertelt en hij komt dr om n een of andere manier achter is het nog VEEL lager.