Vreemd gegaan & geen spijt..

Hoi meiden,
ik heb een probleem.
ik ben al bijna 7 maanden samen met mijn vriend, en als we samen zijn is het meestal gewoon perfect, maar op Whatsapp hebben we vaak erge ruzie, over kleine onzin dingetjes.
nou had ik met carnaval een hele lieve jongen ontmoet, en hij vond mij leuk.
m’n vriend was op vakantie, en ik sprak die jongen steeds vaker, en op de laatste avond hadden we 2 keer gezoend, maar haast niemand had het gelukkig gezien.
maar ik heb eerlijk gezegd helemaal geen spijt… Hij is heel lief voor me, terwijl mn vriend veel ruzie zoekt.
vaak verlang ik er zo graag weer naar om single te zijn, en zo gedraag ik me heel eerlijk gezegd ook welleens.
maar toch wil ik mn vriend echt niet kwijt…

what to do??

Het uitmaken met je vriend zodat hij een meisje kan vinden die hem niet met de eerste de beste bedriegt.

Maak het uit met je huidige vriend :dry:

Inderdaad maak het uit met je vriend zo kunnen jullie allebei verder met je eigen leven

Ligt toch redelijk voor de hand dat je het moet uitmaken met je huidige vriend

Je zegt “haast” niemand had het gezien, ik neem aan dat er dus wel mensen zijn die het gezien hebben, ik zou het uitmaken want hij komt er dan hoe dan ook een keertje achter.

En als jij zo verlangt naar single zijn dan is het ook zielig om je vriend aan het lijntje te houden.

Uitmaken met je vriend.

Lekker doorgaan en het zover krijgen dat je dadelijk ruzie hebt met iedereen.

Het uitmaken met je vriend zodat ie iemand vind die wel voor de volle 10000000% voor hem gaat

Perfect verwoord.

Ik zou met je vriend erover praten, en het hem vertellen. Misschien dat jullie beide wat afstand kunnen nemen, en elkaar wat vrijheid geven. uitmaken is wel een heel grote stap, zeker na al 7 maand. Als je dan achteraf ziet dat je elkaar teveel mist, kunnen jullie nog altijd wat closer worden. Maar je vriend moet hier wel akkoord mee gaan, en die kans is best klein denk ik.

Jeetje, wat verschrikkelijk erg is dit.
Dump je vriend zou ik zeggen. Het is trouwens ontieglijk triest om te zeggen ‘ik wil hem niet kwijt’ als je lekker met een andere jongen staat te bekken en meer naar die andere jongen verlangt. Echt belachelijk dit.

Misschien lijkt het alsof je vriend alleen maar ruzie zoekt, gewoon wat gedoe binnen jullie relatie waar jullie samen uit horen te komen. En nu lijkt die jongen even de perfecte uitweg. Ik denk dat je een grote fout hebt gemaakt maar aangezien het je geen ene reet kan schelen dat je je vriend kwetst, passen jullie misschien toch niet zo goed bij elkaar.

Vertel me één goede reden waarom je nog wel bij je vriend wilt blijven? (en dat is dus niet “Ik houd van hem”, want als je echt van hem houdt, dan wéét je dat wat jij doet niet eerlijk is tegenover hem en dat is niet hoe je omgaat met iemand waar je heel veel om geeft)

Je zit in een kromme relatie, zeg nou zelf; het is beter om géén relatie met hem te hebben dan wel. Je hebt geen spijt van vreemdgaan, je hebt vaak geruzie, jullie zijn nog geen eeuwigheid samen en je gedraagt je weleens als een single. Het duidt er toch allemaal op dat dit uitzichtloos is?

Als je die andere jongen zo denderend vindt, waarom stel je je niet beschikbaar voor hem? Je zit nu teveel te profiteren van de situatie, je hebt niet zóveel aandacht (zowel positief als negatief) nodig.

Ik keur absoluut niet goed wat ze gedaan heeft, maar wat een haatreacties hee… Een beeeeetje sympathie kan ook geen kwaad.

OT: Ik zou het sowieso eerst aan je vriend vertellen. Natuurlijk zal hij boos zijn, maar er is een kleine kans dat jullie nog bij elkaar kunnen komen na een pauze. Je moet dan echter wel zeker zijn dat je voor je vriend gaat en niet nog vaker vreemdgaat, anders kun je het net zo goed uitmaken natuurlijk :wink:.