vreemd gedrag

Gisteravond kwam zijn vriend D naar me toe. Of ik gezoend had met A bij het festival… Dat hij A namelijk tegn D gezegt… Ik dacht echt what the faack, toen kwam er een andere vriend van A bij, en die zei dat A om subtiel te zeggen mij niet zag zitten… Ik was even totaal in de war, wat wil hij nou? Hij zegt tegen zijn vrienden dat ie met mij gezoend heeft en dan ziet hij me subtiel gezegt niet zitten en laat ie niks meer van zich horen. ( voor de mensen die vorige bericht hier niet hebben gelezen! Ik had iets met A en we vonden elkaar leuk en bij het festival vertelde een vriend tegen mij dat hij ook nog een ander meisje had na mij. Toen heb ik een sms gestuurd en niks meer van hem gehoord, niks noppes nada ) Gisteravond was A en zijn vrienden dus weer in het dorp en heb ik dit weer gehoord… A zat mij als hij me passeerde aan te kijken en ik keek snel weg, ik durfde hem gewoon niet aan te kijken… Maar zag wel dat A mij in de gaten hield als ik langs liep of stond te praten. Wat moet ik hier nou mee? Ik denk zelf dat ergens A mij nog leuk vind, en dat ie iets gigantisch stom heeft gedaan bij dat festival en nu bang is voor me.

afkappen die handel. de kans is groot dat hij idd al een vriendin heeft, ik bedoel; waarom zou hij dat anders tegen je zeggen?

Als hij je niet moet, moet je niet achter hem aan gaan lopen.
Je bent vast wel beter dan een meisje dat achter een jongen aan gaat lopen die zich zo gedraagt. Laat 'm lekker met alle meisjes nemen die hij vinden kan, jij weet wel beter. Vind een jongen die genoeg heeft aan jou alleen.

Idd…En wat een zak. Je hebt vast en zeker met een player te maken. Stop met proberen en aanvaard het anders gaat het je pijn blijven doen…

Stoppen met die gast. Die vriend heeft al gezegt dat ie een andere vriendin heeft, en het is naaiend dat hij zoiets geflikt heeft.

Up