Vreemd gedrag

Heyy,

Ik vond een jongen 2 jaar lang leuk, en hij heeft twee dagen geleden opgebiecht dat hij mij ook leuk vind, (zonder dat ie het van mij wist).

Hij heeft me daarna nog 1x geappt, gewoon begonnen met : ‘heyy’ toen hebben we nog een klein gesprekje gehad en dat was het. Ik heb hem gister ook ‘heyy’ gewhatsappt. Alleen hij negeert me, ik wil niet vragen waarom hij dat doet want ik wil niet stalkerig overkomen, of dat ik hem controleer zonder dat we zelfs nog niks hebben.

Ik weet zeker dat hij online is geweest, (natuurlijk), maar we hebben nog een andere groepsapp waar hij ook in zit, en daar ging hij wel in praten…

Misschien nog handig om te weten?!

• Hij vond een ander meisje leuk, -dacht ik- , heeft ie ook tegen mij gezegt, ik vroeg toen hoe het met haar zat, en hij zei alleen: ja een beetje gedoe.
  • Niemand weet het nog, van onze vriendengroep etc. Hij wou niet dat ik het meteen aan iedereen ging vertellen.

Iemand raad? Weet iemand waarom hij dit zou kunnen doen? Of moet ik gewoon school weer afwachten?

Alvast bedankt,

Denk niet dat ie nog reageert, heb het gisteravond geappt, en hij is vanmorgen gewoon doodleuk weer online geweest. Ja ik ga het hem wel even vragen denk ik, in het echt. ook al durf ik dat niet.

Begin anders gewoon echt een gesprek, vertel/vraag iets. Ik vind het echt irritant als mensen alleen aankomen met ‘hoi’. Ja hoi, wat wil je zeggen :’) Ik lul altijd gwn gelijk wat.

Jaa, oke. Daar heb je een punt, haha. Maar ik wil het een beetje rustig aan doen, want de laatste keer was het al wat ongemakkelijk op school, (dat was later wel een beetje over), en ik vind ‘whatsapp-lovefeeling’ echt lelijk. Heb het liever in het echt, dan is het ook niet zo ongemakkelijk.

Hoop het eigenlijk wel… maar het kan toch ook niet anders? Ik bedoel, hij kwam er mee dat hij me al een hele tijd leuk vond? Hij kan zich niet even in een paar dagen bedacht hebben, denk ik dan.

Soms moet je nog een berichtje sturen om het duidelijk te maken.
Jongens krijgen vaak meerdere appjes binnen, en kunnen je vergeten zijn om terug te appen.

Wil die alsnog niet met je praten? Tsja, dan heeft tie geen interesse in je. :frowning_face:

Maar hij biechtte een paar dagen geleden op dat ie me leuk vond ^

Als ie dat pas opbiechtte, dan is hij nu verlegen en hoopt ie op dat jij hem ook leuk vindt te horen… :stuck_out_tongue:

Ja dat heb ik toen ook opgebiecht, haha. Toevallig vroeg ie het nog een half uur geleden, ;p Nu heb ik hetzelfde gevraagt (ach ja, wat moet je dan), en ben nu een beetje hopeloos aan het wachten wanneer hij eens een keer online komt…

Je kan eventueel gaan uit eten met em en dan er over praten, hoe en wat en wie weet wat er voor mooi’s opbloeit! ^^

Jaa haha, ik zal even wel even nadenken. Wat is het toch weer lastig, pfff.

Ik zou wachten tot hij wat tegen jou zegt of als je hem ziet een gesprek met hem beginnen.

app 'm gewoon of ie zin heeft om samen iets te gaan doen;
ijsje eten, bios, uit eten, etc.

Dus hij heeft nog wel wat gestuurd ofzo?
Ik snap het niet helemaal.