Vreemd gedrag.

Hello.

Allereerst wil ik even zeggen dat ik al drie jaar gelukkig ben met mijn vriend. Het verhaal wat ik nu ga vertellen, staat hier dus compleet los van.

Sinds oktober werk ik bij AH, en heb het vanaf het begin al erg goed kunnen vinden met een van de teamleiders.
We whatsappten, praatten veel tijdens het werk en hij liet mij helpen met sollicitatiegesprekken.
Hij had een vriendin waarmee het niet zo lekker liep en ik probeerde er zoveel mogelijk voor hem te zijn enzo, omdat ik het zielig vond dat hij zich kut voelde toen het uiteindelijk uit ging. We whatsappten soms tot vier uur 's nachts en hij vertelde me ontzettend veel.

In die periode deed de auto van mijn vriendin vreemd en hij kwam kijken omdat hij in de buurt was. Toen heeft hij haar auto nagekeken en kon ze gewoon naar huis rijden… wel heeft hij mij toen naar mijn vriend gebracht, ondanks dat hij daarvoor heel ver moest omrijden enzo.
Hij vertelde over meisjes die hij gezoend had, om zijn ex jaloers te maken… ik kon er niet zoveel mee, maar heb wel zijn verhaal aangehoord.

Een tijdje later was het weer aan, en hij was dolgelukkig… vertelde me alles tot in de kleinste details: hoeveel hij van haar hield en voor haar gedaan had enzo.
Een paar maanden ging het goed en was hij ook heel vrolijk, totdat het weer uit ging.
Hij was opnieuw gebroken en zei dat het helemaal klaar was en haar niet meer terug wilde…

Toch was het niet veel later wéér aan en vanaf dat moment is hij me gaan negeren. Hij reageerde niet op whatsapps, liep door toen ik hem riep op het werk en liet anderen mij bellen als hij me iets wilde vragen.
Ik vond dit echt heel vervelend en wist niet wat ik fout gedaan had. Dit heeft ongeveer twee maanden geduurd.

Vorige week zondag moest ik met hem samenwerken, en we hebben toen voor het eerst weer een beetje normaal tegen elkaar gepraat.
Donderdag whatsappte ik hem dat ik een nieuwe baan had. Hij feliciteerde me, toonde veel interesse en vroeg of ik helemaal niet meer bij ah kwam werken…

Ik kwam er gisteren achter, dat het dus sinds een week weer uit is en ook gisteren / vandaag hebben we veel gewhatsappt. Hij doet of het hem weinig interesseert dat het over is, maar ik weet dat hij er echt wel mee zit.

Alleen ik ben nu heel benieuwd of jullie misschien een idee hebben waarom hij zo apart doet.
De ene keer negeert ie me, dan ben ik ineens weer zijn beste vriendin en praat ie heel veel tegen me.
Ik snap er helemaal niets meer van en vraag me best wel af of het aan mij ligt.

Even voor de duidelijkheid dus; hij heeft altijd erg gezellig tegen me gedaan, behalve toen het de laatste keer aan was. Ik heb dus niet het gevoel dat hij me echt gebruikt als het uit is, want de keren ervoor was ik ook ‘goed genoeg’ toen hij nog wel met haar had.

Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor het lezen!
& Chantal, ik vermoord je als je dit zegt tegen iemand. xD

<3

Hij heeft je gewoon nodig om zijn verhaal te dumpen als het weer uit is, tenminste zo lijkt het wel. Want de laatste tijd als het weer aan is tussen die 2, negeert hij jou.

Vat dit niet verkeerd op, maar het lijkt er een beetje op dat hij je alleen nodig heeft wanneer hij dénkt dat hij je nodig heeft. Dit ligt duidelijk niet aan jou, maar aan hem. Misschien zit hij nog steeds in de rats met zijn ex/vriendin? Ik vind eigenlijk - al snap ik dat je dat niet snel doet omdat je (nu nog?)met hem werkt - dat je hem best op zijn gedrag mag wijzen. Hij mag best een verklaring geven voor zijn gedrag, zeker omdat jij hem enkel probeert te steunen.

Misschien wou zijn ex niet dat hij contact met je had? Of hij gebruikt je helaas gewoon als praatpaal als hij aan iemand zijn verhaal kwijt moet.

Maar aan het begin toen ze nog wel gewoon samen waren en de tweede keer ook, heeft ie altijd heel gezellig tegen me gedaan enzo. Toen had hij me dus niet echt nodig…
Anders was het voor mij zelf ook heel duidelijk geweest, maar hierdoor vind ik het toch wat vreemd.

HAHA, ik zeg niks. Ik mag hem toch niet. Ookal heeft ie m’n auto nagekeken. :’) En hij is lekker. Oke, nutteloos dit. :’)

Ik kan dan ook geen reden bedenken waarom die vreemd deed/doet.
Heb je het ook niet aan hem gevraagd?
En sorry dat ik off topic ga maar hoe gaat het met je teen?Sorry maar ben nieuwsgierig.

Ja ik ben bang dat ik het weer verpest als ik ernaar vraag. xD

Met m’n teen gaat het wel iets beter, nog wel gevoelig als ik eraan zit zeg maar, maar minder pijnlijk met lopen. (:

Hij heeft trouwens ook een keer aan mij gevraagd hoe hij jouw nummer kon blokkeren. Toen kwam hij erachter hoe het moest en heeft hij het alsnog niet gedaan. Volgens mij wilt hij gewoon stoer doen. En ik vermoord jou als je dit zegt.

Haha. xD
Ja ik hoor van hem ook heel veel dingen over anderen… Dus ik vraag me af of hij alles wel echt meent.

Ja, hetzelfde als dat hij doet alsof hij me niet mag, maar wel m’n auto nakijkt enzeuw. Mja, we gaan een beetje offtopic.

Het eerste wat ik dacht is, dat zijn (ex)vriendin heeft gevraagd of hij niet meer zoveel met je wilde whatsappen. (Ik vind persoonlijk dat als je soms tot vier uur snachts whatsappt met een ander ook een tikkeltje te ver gaan, dat zou ik ook niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen). En nu het uit is mag hij het wel weer. Maar dat is maar een gedachte natuurlijk.

hij gebruikt jou naar mijn idee alleen maar op zn verhaal kwijt te kunnen, dus als diie je nodig heeft.
enne ik denk dat hij jou ging negeren omdat zijn ex misschien jaloers was dat jullie zoveel contact hadden? dat ze hem verplichte om jou te negeren?

hij gebruikte je voor zijn verhalen, of
zijn vriendin wou niet dat je met hem whatsappte…
dat zou de reden kunnen zijn dat het steeds uit ging, en dat hij jou van haar moest negeren toen het de laatste keer uit was.