vreemd gaan, hoe pak je hem terug

:smiling_imp: Hij gaat vreemd,…wat doe jij ?

Wat zijn de leukste, ergste, beste dingen die je kunt doen als hij vreemdgaat en jij wilt ‘HEM’ terugpakken :angel:

Tell me, …

Dikke Zoen Sanne (K)

Uh, is dat gebeurd ofzo? Ik vind niet dat je op zoiets namelijk “wraak” moet nemen.

zou ik geen wraak nemen, dat vind ik dan verlagen naar zijn niveau :slightly_smiling_face:

Niet, dat is zielig en kinderachtig. Laat hem de sukkel zijn !

heey meiden,…
ja vind ik ook ik zou denk ook niet echt iets doen, maar ik ken wel mensen die wraak genomen hebben en ik was benieuwd hoe jullie zouden reageren als iemand vreemd gaat :wink:

Dikke Zoen Sanne(K)

Laxeermiddel in zn drinken doen voor ie gaat daten xD
Neehh… gwoon negeren ^^, heb je dr meteen geen last meer van
Xx

Hmm, ik zou zeker geen wraak nemen, dan ben je netzo laag als je vriend/ex misschien wel dan.
Ik zou er met hem over praten en dan verder kijken of het aan blijft of uitgaat.

niet doen :wink: . daarmee krijg je hem niet terug. ik ging met een jongen . en toen wou een andere jongen het met mij ,. ik ging daar een beetje op in. en toen kreeg ik het met die jongen die mij wou … heel wzig ik weet het. maar toen gebeurde er dingen die niet mochten gebeuren … mijn ex rande mij aan en chanteerde mij. maar nu ben ik vrijgezel =) Wraak helpt echt niet :wink: . negeren . of uitmaken ligt der aan . mischien is het al uit ?

Advertentie op marktplaats plaatsen

‘Kaartjes Justin Timberlake. halve prijs’

Met zn 06 nummer dr bij. xD

Nee grapje, ik zou m niet terugpakken.

Je moet 'm niet terugpakken, dat is kinderachtig. En sowieso straf je hem al min of meer door het uit te maken toch?

allereerst dumpen die handel en als ie je dan lastig blijft vallen de ijskoningin uithangen, negeer m waar mogelijk, neem je tel niet op, reageer niet op smsjes en als je m dan toch tegen komt heel luchtig doen en alleen antwoorden op vragen , kort en bondig!

wraak is geen optie dan verlaag je je naar zijn niveau zoals iedereen hierboven ook al zegt

hahaa, geweldig. Ik zou hem niet terugpakken, maar ik zou hem
ook niet negeren hoor. Maar hij krijgt me niet terug.xD

Of gewoon dumpen…
Of zelf ook even flink los gaan… extra hard; voor zijn neus
Doen of het je helemaal niks kan schelen en zeggen… leuk voor je, wat boeit mij dat nou
Je kan ook gewoon niks doen…

Als je echt boosop hem bent, dan WIL je gewoon wraak nemen… Gewoon doen… Doe lekker van die originele dingen :stuck_out_tongue: Laat hem struikelen fzo :stuck_out_tongue:

Kijk de film : Two of us can play that game ofzo of Two can play that game. Over een vrouw en die gaat dan in 10 dagen haar man '‘terug’'pakken die vreemd is gegaan dus echt een heel plan niet om zozeer wraak te nemen maar om hem zeg maar gek te maken hele gave film zou ik zeker kijke als je ‘‘wraak’’ wilt nemen, maar ga je niet verlagen tot zijn niveau!

Sowieso natuurlijk uitmaken… Maar houdt hij nog steeds van je?? Dan moet ie ook wel wat moeite voor je doen… Misschien heel slecht en ook verlagen tot zijn niveau… Dus met een ander aanpappen… Het hoeft geen zoenen te zijn maar wel als hij in de buurt is :grinning_face_with_smiling_eyes:
Haha, zeg zelf… Dat is toch het liefste wat je zou doen? Hem laten voelen wat hij jou aangedaan heeft?? Misschien heeft ie dan door hoe stom hij is geweest…
Je kan natuurlijk ook niets doen en hem negeren, maar of dat nou zo leuk is :smiling_imp: Ghe ghe:P
Oehh… slecht he, dat ik zo denk!

ik zou geen wraak nemen. ik weet van mezelf ik ben dan kapot ervan en wil hem kei graag terug. slechte eigenschap, maar voor mij is het belangrijker als hij ervan leert en mij hopelijk geen 2e keer kwetst.

:flushed:

Volgens mij snapt bijna niemand het hier :stuck_out_tongue:
Je hebt het er niet over Of je wraak zou nemen.
Maar voor de grap gewoon de meest gruwelijke dingen verzinnen die je kan doen… Toch?

Dumpen en zonder hem gelukkig worden. Dat is het állerbeste wat je kan doen.

Het gaat zich helemaal niet om wraak nemen. Als je wraak neemt ben je net zo laag als hem. Laat hem lekker de zielige zijn, gewoon dumpe die handel & geen contact meer! Met wraak bereik je niets.