Vreeemd..

Er is een jongen en hij vindt me al een tijd leuk, ik begon hem ook steeds leuker te vinden etc. We spraken elkaar op school veel en buiten school smste hij echt super veel. Op msn praat ik eigenlijk nooit met hem want ik heb een slechte ervaring met msn en jongens. Maargoed, hij had me op de laatste school dag best lang geknuffeld en met eerste kerstdag kreeg ik een smsje en vanaf toen niet meer. Ik smste maandag hoe het met hem ging, niets. Normaal als hij geen tegoed heeft laat hij het merken, dus ik neem aan dat ie gewoon nog tegoed heeft.

Nu heb ik een dillema, moet ik hem wel gaan smsen om 12u of moet ik afwachten?
Ik wil ook niet gestoord of wanhopig overkomen, sowieso smste hij mij echt veel op een dag en na die knuffel is het ineens gewoon lijkt wel weg. Dat op eerste kerstdag was ook een super droog smsje voor zijn doen en ik denk meer uit beleefdheid.
Dus uit mezelf smsen of afwachten om 12u?

Als jij hem wil smsen moet je dat gewoon doen, hij smste jou met kerst, dan is het niet raar als jij hem een smsje stuurt met gelukkig nieuwjaar erin toch?

Gewoon smsen! Het is niet gek als je om 12uur smst! Iedereen smst elkaar dan… en als jij die jongen iets stuurt met de jaarwisseling dan gaat hij echt niet denken na aanleiding van dat ene smsje dat je hem misschien wel leuk vindt!

Hij weet allang dat ik hem leuk vind. Dat is het probleem niet en hij vindt me ook leuk, zei hij best vaak. Maar omdat het nu zo stil is in de vakantie en met kerst dat smsje zo anders was als normaal, ben ik nu een beetje onzeker en aan het twijfelen.

Net wat joyce7 zegt. Ik zou gewoon smsen, niet twijfelen. Neem het niet te serieus als jongens niet reageren op een smsje. Het hoeft niet gelijk een afwijzing te betekenen! Dat je er onzeker door voelt snap ik, maar laat je niet weerhouden om niet meer te durven te smsen naar hem.
Wie weet krijg je wel een smsje terug! Gewoon doen dus! (het is ook echt niet stalkerig/wanhopig/what ever.)

Dan sms ik wel gewoon :slightly_smiling_face:
Ik heb gauw het idee dat als ik contact zoek met hem, dat het wanhopig of dom overkomt, vooral omdat de meeste jongens niet zulke sms’ers zijn. Eerst was hij echt een die hard sms’er leek wel maar misschien toch niet… In het echt tegen hem praten is makkelijker en veel minder stressvol dan die rot irritante smsjes : )

Gewoon smsen, als hij niet reageert dan niet…

Hmm ik ben ook wel zo dat ik snel bang ben dat ik wanhopig of stalkerig overkom.
Maar objectief naar jou situatie gezien is dat dus echt nieeet het geval dus gewoon doen =)

En idd, je ziet vanzelf wel of ie reageert of niet.

Je kunt hem toch wel gewoon een gelukkig nieuwjaar wensen? Niks mis mee hoor.

@ Rosy
Als hij niet reageert, zou ik het opzich best lullig vinden.

Liefde is soms nogal rottig, op dit soort momenten : (
Wie weet zit hij zich nou zelf oook aftevragen of 'ie moet gaan smsen, maar jongens die houden zich er niet zo mee bezig dus ik denk van niet (:

@ Flawed
Het kan wel maar omdat ik al een halve week niets heb gehoord ben ik nogal bang dat het zo wanhopig overkomt.

Ik werd iets voor 12 gesmst en het was echt een enorm lief smsje :grinning:
Argh druk maken om niets dus…

aah wat leuk voor je! zie je wel dat het meevalt =)
nu kan je lekker fijn het nieuwe jaar in.
wat heb je teruggesmst? xd

haha ik had hem ook een gelukkig nieuwjaar gewenst en dat ik zijn smsje lief vond ^^
was net op tijd met terug smsen want toen ik er na een vriendin wou smsen kwam ik er niet meer door heen x]