vreeemd

Ik heb nu ander halve maand een vriendje en we zijn maandag,dinsdag, woensdag wezen tienertouren en zijn daarbij echt veel closer geworden.
Nu praat hij opeens haast niet meer en vallen onze gesprekken stil op whats app (ik ben bij mn oma en hij bij zn tante dit weekend) na woensdag. We hebben een groepschat met zijn zusje en haar beste vriendin. Daarin praat hij wel tegen me, maar in onze prive gesprekken eigenlijk niet meer, ook moet ik steeds beginnen…
We hebben ook helemaal niet meer nagepraat ofzo…
Wat nu ?:blush:

uh, zelf beginnen met praten en vragen wat er dwars zit? Je hebt een relatie… communicatie is erg belangrijk en dingen moeten bespreekbaar gemaakt kunnen worden toch?

Ik heb hem net nog een keertje bedankt voor de super dagen,
ik ben zijn eerste relatie, dus misschien weet hij niet zo goed wat hij nu moet zeggen ofzo?

Mij lijkt t dat hij je gewoon niet zoveel te vertellen heeft omdat jullie alles samen hebben meegemaakt, eventijd voor jezelf na lang samen te zijn geweest vind ik persoonlijk altijd heel fijn. Vraag gewoon of er iets is omdat hij zo stil is,idd communicatie is de sleutel :wink: succes!

Niet elke jongen heeft de behoefte om constant met zijn vriendin bezig te zijn. Wanneer hij niet tegen je praat via de chat moet je niet onzeker worden en gewoon bij jezelf bedenken dat hij ook nog een leven naast jou heeft. hoe meer jij afstand neemt hoe liever hij contact met je zou willen. Geef hem de ruimte die hij nodig heeft en geloof mij als hij je echt leuk vind zoekt hij wel contact met je.

Ik ben het met Angela eens.

Hijnis altijd wel terughoudend geweest op whats app, maar sinds woensdag avond hebben we haast niet gepraat meer.
Ik heb het hem nu gevraagd. Ik durfde het eerder niet te doen $

Ik vind hem echt leuk en met treinen zat ie steeds van omg ik ga je zo missen. Noooo nu zie ik je maandag niet meer en hij wilde helemaal speciaal nog afscheid nemen.
Dus ik heb nu beetje dubbelgevoel…

Hij reageert nog steeds niet…

Heb je dan echt niets van hem gehoord, ook geen berichtje? Want dat vind ik eigenlijk niet normaal. Ik wil van mijn vriend toch elke dag iets horen. (En het is in meer dan 2 jaar tijd ook geen enkele keer voorgevallen dat dat niet het geval was.) Dus ja, ik vind het zeker goed dat je gevraagd hebt of er iets scheelt!

Bleek niks te zijn (: Hij voelde zich nu helemaal schuldig en dacht dat ik boos was. Nu reageert ie juist heel over enthausiast.

Zie je, nergens om je druk om te maken. Jongens zijn vaak niet zulke praters op whatsapp!

opgelost