"vragenlijstje"

hoi meiden,
ik vraag me af of de leeftijd van voor het eerst seks iets te maken heeft met hoe vroeg je ongesteld word (dus vroege ongesteld heid= eerder seks?) of met de opleiding die je volgt (vmbo is slechter opgeleid dus eerder seks?) of met de thuissituatie (slechte thuissituatie ergens ander je heil zoeken dus eerder seks?).
ik zeg overigens niet dat het bovenstaande is wat ík persoonlijk denk. Maar als jullie zouden willen invullen: graag.
(mag ook als je nog nooit seks hebt gehad).

• hou oud ben je op dit moment?
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn)
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad?
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was?
  • welke opleiding volg je?
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc).

bedankt :grinning:.

Eerste menstruatie correleert niet met de leeftijd van ontmaagding, opleidingsniveau en thuissituatie wel.

- hou oud ben je op dit moment? 18 jaar
- wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? 13 jaar
- wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) Als zoenen/strelen niet meetelt: bijna 16 jaar
- wanneer heb je voor het eerst seks gehad? 16 jaar
- was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? vrije wil
- welke opleiding volg je? Psychologie aan de UvA
- heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). Ik heb een fijne thuissituatie.

• hou oud ben je op dit moment? 16 jaar
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? 12 jaar
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) eeh toen ik 14 was geloof ik
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad? toen ik 15 was
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? uit vrije wil, met mijn huidige vriendje
  • welke opleiding volg je? gymnasium
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). ja
  • hou oud ben je op dit moment? 15
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? ik geloof toen ik 12 was
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) op mijn 13e
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad? (nog) niet
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? nouja ik heb nog geen seks gehad maar wel seksueel contact dus dan zal ik het daar maar over zeggen, ik werd onderdruk gezet door een jongen die er eerder aan toe was.
  • welke opleiding volg je? mavo
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). weinig ruzie
    16
    12
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn)
    15
    15
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was?
    helemaal uit vrije wil, mijn vriend heeft gewacht tot ik er klaar voor was
    havo5
    beetje, veel ruzie met mn vader

- hou oud ben je op dit moment?
19
- wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?
11
- wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn)
16
- wanneer heb je voor het eerst seks gehad?
16
- was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was?
Nee hoor, het was mijn allereerste vriend, soms heb ik er nog weleens spijt van, voor mijn gevoel (nu) is het allemaal te snel gegaan, al meteen na 1 weekdat kwam omdat ie bleef slapen ivm kerstgala
- welke opleiding volg je?
Geen, maar krijg van La place een opleiding
- heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc)
Ja ik heb 2 ouders, en soms hebben we weleens meningsverschilletjes maar hou wel veel van ze

- hou oud ben je op dit moment? 16
- wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? 14
- wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) 13
- wanneer heb je voor het eerst seks gehad? 14, eerder dan in ongesteld werd ja. Maar ik vind dit niet uitmaken, want hormonen had ik toen ook al. Sinds ik ongesteld ben geworden is mijn zin in seks niet omhoog gegaan ofzo haha.
- was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? Vrije wil
- welke opleiding volg je? HAVO
- heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). Jep.

• hou oud ben je op dit moment?18
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?12
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn)8 of 9
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad?16
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was?vrijwillig
  • welke opleiding volg je?zorg nivoo 1
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). nee

wel de uitslag hier vertellen he:P

- hou oud ben je op dit moment?
17
- wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?
12
- wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn)
15
- wanneer heb je voor het eerst seks gehad?
15
- was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was?
Het was meer de drank…
- welke opleiding volg je?
Havo (maar toen nog atheneum)
- heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc).
Nu wel, toen niet.

• hoe oud ben je op dit moment? 17
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? vlak voordat ik 12 werd
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) 15
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad? nog niet
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? Ik ben onder druk gezet, maar heb nee gezegd
  • welke opleiding volg je? 6vwo
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc). Ja, naja, met mn zusje heb ik nog wel eens ruzie, maar verder eigenlijk amper.

hou oud ben je op dit moment?
17

13
    16
    17
    vrijwillig
    6vwo
    Mijn ouders zijn gescheiden en geen contact met vader, maar wel gewoon fijne thuissituatie met mijn moeder.
  • hou oud ben je op dit moment? 16 (9juli)
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? van groep 8 naar de eerste uhm 12 was ik dan denk ik
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) toen ik 16 was, nog niet zo lang geleden dus ( tenminste als je handwerk enzo bedoelt.
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad? not yet
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? /
  • welke opleiding volg je? pedagogisch werker kinderopvang
  • heb je een fijne thuissituatie? (weinig ruzie, biologisch ouder etc)? uhm ja fijn, broer heeft wat problemen maar zelf zit ik helemaal goed hier
    24

16

14

15

Dat laatste

Niets. ik werk.

alles helemaal prima. Vooral omdat ik op mezelf woon :upside_down_face:

16,
    vrije wil.
    havo.
    yes, ik heb een fijne situatie ja.
    15 jaar, echt bíjna 16.
    Toen ik net 14 jaar was.
    14.5
    15.5
    Uit vrije wil
    vwo 4
    een hele fijne thuissituatie!
  • hou oud ben je op dit moment? 17
  • wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden? 13
  • wanneer heb je voor het eerst seksueel contact gehad? (hoeft niet meteen seks te zijn) 16
  • wanneer heb je voor het eerst seks gehad? 17
  • was je eerste maal seks uit vrije wil, of werd je min of meer onderdrukt door een jongen die er eerder aan toe was? vrije wil
  • welke opleiding volg je? vwo
  • heb je een fijne thuissituatie? prima
    17 nog steeds.
    geen idee 13 of 14 denk ik.
    Euhm, 14 met een jongen, half, net nix, gelukkig. meisje 15.
    15 jaar.
    die halve x sex onderdruk gezet door de jongen, en met écht sex met een meisje gewoon uit vrije wil:slight_smile:
    Op het moment MBO kunst theater en media, en ondertussen voorbereidingen HBO psychologie.
    Zo af en toe. Wel weinig ruzie, gewoon toe aan om uit huis te gaan.
    17
    12
    14
    14
    vrije wil
    hbo
    met pieken & dalen.
    16 jaar.
    Volgens mij op mijn 14e maar kan ook mijn 13e zijn geweest.
    Op mijn 15e.
    Op mijn 15e.
    Het was uit vrije wil met de leukste jongen ooit die nog steeds mijn vriend is :]
    5 Vwo.
    Ja. Biologische getrouwde ouders, weinig ruzie enz.
    17
    Geen idee, denk dat ik 14/15 was ofzoo…
    Uuuh… Toen ik 15 was volgens mij (geen seks)
    4 oktober 2008
    Vrije wil
    Havo
    Ja