Vragenlijstje

weg

16
nee en rest dus ook niet van toepassing

1. Maagd.

14…
Nope
Ik zit nu in een relatie maar heb geen seks, we wachten dus een tijdje…
Nog nooit klaargekomen…

16
1
niet gelijk maar t ging wel redelijk snel
bijna altijd, een enkele keer niet,

en jij dan? ben dan wel benieuwd als je zo ‘anders’ bent…

16

3

Ja, ik hechte eerst vrij weinig waarde aan seks. Ik koppelde er geen gevoelens aan, dit komt door iets wat vroeger gebeurd is. Dat is nu echter deels veranderd, op dit moment heb ik een relatie, maar als dat uitging zou ik toch een tijdje wachten (denk ik, kan ook maar zo zijn dat ik het weer redelijk snel doe.)

Meestal wel, soms niet, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit

oja, en nu wil ik jouw lijstje ook weten

1. 14 jaar.
  2. 1 persoon.
  3. Ik wacht een tijd.
  4. Nee.
  1. Hoe oud ben je?
    17
  2. Met hoeveel mensen heb je seks gehad?
    4
  3. Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie?
    Er tussen in, wanneer ik weet dat ik die gene wil zal ik het doen. Maar ik ga niet gelijk boven op iemand springen.
  4. Kom je altijd klaar?
    Nee
  1. 18[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2) Niet dat ik er trots op ben, maar 5…
  2. Mijn eerste keer was na 10 dagen in een relatie gezeten te hebben, 3 one night stands (achteraf gezien zou ik dat niet meer doen) en 1 keer na een periode van een paar maanden. Bij gelijk welke relatie nu wacht ik er wel mee tot ik er 100% klaar voor ben (net zoals mijn vriendin)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4) Tot nu toe nog nooit[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

1- 19
2- Met 1 persoon
3- Ik had met deze persoon voor de eerste keer seks zonder relatie, uiteindelijk zijn we wel een koppel geworden en we zijn nog steeds samen.
4- 90% van de keren kom ik klaar.
:slightly_smiling_face:

1. Hoe oud ben je?
    16[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 3[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3) Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie? [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4) Kom je altijd klaar?
  1. Hoe oud ben je? over 2 weken 19
  2. Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 2
  3. Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie? vrij snel, maar ik wacht wel lang voordat ik een relatie met iemand aan ga.
  4. Kom je altijd klaar? Nee, eigenlijk nooit.

15 en nee, nee, nee

Ik moet eerlijk zeggen, 9 vind ik vrij veel. Maar als jij je er goed bij voelt is er toch geen probleem?

1. Hoe oud ben je?
    net 18
    5
  3. Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie?
    Ik heb eigenlijk meteen seks, ook wel seks gehad buiten een relatie. Bij mijn eerste vriendje heb ik 3 maanden gewacht, toen was ik 15.
  4. Kom je altijd klaar?
    Nee, nog nooit klaar kunnen komen

Ik zou dan wel hulp gaan zoeken. Als je echt geen nee kan zeggen kan je dat veel problemen bezorgen…

1. Hoe oud ben je? 17[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 3[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3) Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie? 2 keer in een relatie en die andere overkwam gewoon… (was niet helemaal de bedoeling om het zo maar te zeggen)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4) Kom je altijd klaar? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

1) Hoe oud ben je?
Over de 20
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad?
4
3) Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie?
Ik wacht een tijdje, maar toen ik met mijn vriend had was het al na een maandje seks
4) Kom je altijd klaar?
Nee niet altijd

1. Hoe oud ben je?
    17 jaar.
  1. Heb je gelijk seks met iemand of wacht je een tijdje in een relatie?
    Na een maand of twee, bij alle drie (is dat snel?).
  2. Kom je altijd klaar?
    Soms.