Vragenlijstje: Opleiding/beroep

1. Hoe oud ben je?
  2. Welke opleiding/welk niveau doe je?
  3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke?
  4. Wat wil je later worden?
  5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past?
  6. Wat vind je het belangrijkste: veel geld/leuke baan/mensen kunnen helpen
  7. Wat vind je het leukste beroep: modeontwerper/binnenhuisarchitect/redactrice van een modeblad
  8. Welke eigenschap past het beste bij jou: creatief/ondernemend/mensgericht/technisch
  1. Hoe oud ben je? 18 jaar
  2. Welke opleiding/welk niveau doe je? HBO Rechten
  3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke? HAVO
  4. Wat wil je later worden? Advocaat
  5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past? Lekker afwisselend!
  6. Wat vind je het belangrijkste: veel geld/leuke baan/mensen kunnen helpen Beide speelt wel een rol
  7. Wat vind je het leukste beroep: modeontwerper/binnenhuisarchitect/redactrice van een modeblad
  8. Welke eigenschap past het beste bij jou: creatief/ondernemend/mensgericht/technisch
  1. 16 jaar
  2. 5 Havo, Natuur & Gezondheid
  3. Nope
  4. Ik wil iets met kinderen doen, ik weet nog niet wat.
  5. Omdat ik goed met kinderen om kan gaan.
  6. leuke baan
  7. modeontwerper
  8. mensgericht
  1. Hoe oud ben je? 15 jaar
  2. Welke opleiding/welk niveau doe je? 4Havo
  3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke? -
  4. Wat wil je later worden? Lerares Engels
  5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past? Omdat ik van het vak en van pubers houdt hihi
  1. Hoe oud ben je?
    15 jaar
    4Havo, Economie & Maatschappij
    Nee
    Redactrice van een modetijdschrift zoals Cosmpolitan/Marie-Claire
    Ik kan goed omgaan met deadlines en ik ben best creatief. Ik heb vroeger samen met mijn zus ook een soort van tijdschrift gemaakt.

1. Hoe oud ben je?17
2. Welke opleiding/welk niveau doe je?6VWO
3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke?Zwemdiploma xD Maar schooldiploma nog niet, hopelijk aan het eind van dit schooljaar!
4. Wat wil je later worden?Dietiste.
5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past?Ik vind voeding interessant, en het omgaan met mensen ook. Dus perfecte studie.
6. Wat vind je het belangrijkste: veel geld/leuke baan/mensen kunnen helpenMensen kunnen helpen. Maar leuke baan ook: als de baan niet leuk is,heeft het ook geen zin.
Dan binnenhuisarchitect. Vind al die woonprogramma’s ook zo leuk haha, maar heb er niet echt talent voor.
Mensgericht! Ben totaal niet creatief/technisch en ondernemend ook nietzo.

1. Hoe oud ben je? 17
  2. Welke opleiding/welk niveau doe je? Fotografie niveau2
  3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke? M’n VMBO diploma, M’n veterstrik diploma, mijn zwemdiploma A&B
  4. Wat wil je later worden? Zelfstandig mode fotografe
  5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past? Omdat ik hou van foto’s maken (:
  1. Hoe oud ben je?
    18

HBO Journalistiek

Havo

Advocate, maar met een journalistieke achtergrond.

Ik ben in zowel journalistiek als in rechten geïnteresseerd, en op deze manier kan ik het combineren!

Een leuke baan, waarbij ik mensen kan helpen en ondertussen veel geld kan verdienen :slightly_smiling_face:

Redactrice van een modeblad

8. Welke eigenschap past het beste bij jou: creatief/ondernemend/mensgericht/technisch~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]
    Zowel creatief als mensgericht

1. Hoe oud ben je? 16
  2. Welke opleiding/welk niveau doe je? MBO niveau 4
  3. Heb je al diploma’s? Zo ja welke? VMBO TL diploma
  4. Wat wil je later worden? Stewardess
  5. Waarom denk je dat dat beroep bij jou past? Ik vind het leuk om te reizen
  6. Wat vind je het belangrijkste: veel geld/leuke baan/mensen kunnen helpen? Alle 3