Vragenlijstje, jij en je vriend.

Hoe lang zijn jullie al samen? 2 jaar en 1 maan
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) 40 of 50 minuten ligt eraan of hij bij zijn vader of moeder is
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? elke dag zowat
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? soms
Hoe vaak spreek je af met je vriend? elk weekend of de hele vakantie bij elkaar
Wat doen jullie dan samen? film kijken zoenen knuffelen stoeien
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? ja zwemmen of bios of uit eten
Slapen jullie vaak bij elkaar? elk weekend en in de vakantie elke dag
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? normale regeltjes :wink:

Hoe lang zijn jullie al samen?
Bijna 2 maanden
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren)
Ongeveer 40 minuten met de fiets
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend?
Ik spreek meestal zonder vriend met ze af omdat ze dat toch liever hebben en ik dat goed kan begrijpen (:
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij?
Bijna nooit, soms met feestjes maar that’s it
Hoe vaak spreek je af met je vriend?
In de vakantie bijna elke dag, rond school nog geen idee! Zoveel mogelijk ^^
Wat doen jullie dan samen?
Gamen, film kijken, knuffelen, zoenen, praten, slapen… tja XD
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes?
Tuurlijk!
Slapen jullie vaak bij elkaar?
Ja bijna altijd
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie?
Nee, niet speciale afspraken ofzoiets

een jaar.
half uurtje
paar keer per maand.
meestal 1/2 keer per week.
bijna iedere dag.
film kijken, stad in, naart strand, zwembad etc.
Jaa
nee nooit
niet echt iets speciaals.

Hoe lang zijn jullie al samen? bijna twee maanden.
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren)vijfminuten lopen van elkaar af.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? soms, afentoe.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? afentoe.
Hoe vaak spreek je af met je vriend? elke dag.
Wat doen jullie dan samen? kletsen, rondhangen, zoenen, overal heen gaan enzo.
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? soms, niet heel vaak.
Slapen jullie vaak bij elkaar? nee, mag niet.
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? niet echt.

het is gewoon een vragenlijst waar er al zoveel van zijn, niks bijzonders.

het is gewoon een vragenlijst waar er al zoveel van zijn, niks bijzonders.

dubbel.

Hoe lang zijn jullie al samen? 7 maanden
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) 20 minuten
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? uhm zoiezo iedere dag op school
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? 3x per week ongeveer we hebben dezelfde vrienden dus
Hoe vaak spreek je af met je vriend?ligt eraan meestal zie ik hem 4 keer in de week en dan in het weekend s’avonds
Wat doen jullie dan samen? film kijken, naar vrienden, naar de stad enzo
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? nee
Slapen jullie vaak bij elkaar? ik heb 1x bij hem geslapen
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? naja niks bijzonders gewoon de normale dingen die je in een relatie hebt zoals niet vreemdgaan enzovoort.

Hoe lang zijn jullie al samen? Vandaag precies 1 jaar en 7 maanden.
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) We wonen een uur fietsen van elkaar vandaan, kwartiertje met de auto.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? Vaak genoeg.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? Mijn vriend zit bij me op school, en mijn vriendinnen ook, dus dat komt nogal eens voor. Maar ik ga nooit afspreken met een vriendin en dat mijn vriend er dan perse bij moet zijn ofzo. Soms komt dat toevallig voor, maar met opzet doe ik dat nooit.
Hoe vaak spreek je af met je vriend? Te weinig, ik denk één keer per week of minder.
Wat doen jullie dan samen? Meestal ga ik bij hem slapen, of hij bij mij. Knuffelen, praten, zoenen, filmpje kijken, sporten, televisie kijken, spelletje doen, koken, bioscoop, uit eten ect.
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? Haha, we zeggen altijd van wel als we bijvoorbeeld naar de bioscoop gaan.
Slapen jullie vaak bij elkaar? Nou, ik vind het te weinig maar het is 1 keer in de 2/3 weken.
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? Ik weet niet precies waar je op doelt, maar we blijven natuurlijk trouw aan elkaar en we houden elkaar wel op de hoogte van wat we doen, voelen en meemaken, ook als we niet bij elkaar zijn enzo.

Ik ben ook wel benieuwd waarom je dit wilt weten eigenlijk :wink:

Hoe lang zijn jullie al samen?4 maanden, 1 week en 2 dagen ofzo.
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren)kwartiertje
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend?Regelmatig
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij?Op school, dus niet vaak.
Hoe vaak spreek je af met je vriend?Ook niet zo vaak, hij heeft strenge ouders en druk het school.
Wat doen jullie dan samen?Praten, film kijken of ergens heen gaan,
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes?Jahoor (:
Slapen jullie vaak bij elkaar?Nee, ik ben 13 (:
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie?Niet echt,

Hoe lang zijn jullie al samen? 9 maanden, 1 week en 1 dag :’)
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) 2 minuten fietsen
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? heel vaak.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? op school in de pauzes… maar niet buiten school
Hoe vaak spreek je af met je vriend? 3 of 4 keer per week denk k
Wat doen jullie dan samen? tv kijken, kletsen, bankhangen… niet veel, soms ergens heen ofzo
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? niet heel vaak
Slapen jullie vaak bij elkaar? ik heb eergister voor het eerst bij hem geslapen dus ik kan dr nog niet veel over zeggen
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? behalve het niet vreemdgaan niet.

1 jaar en bijna 9 maanden
Als we op kot/kamers zitten 10 min met de fiets, tijdens het weekend en in de vakantie ong. 2 uur met de trein
Hangt er vanaf wie en wanneer, sommige zie ik een (paar) keer per week, maar andere zie ik een keer per maand bijvoorbeeld
Goh, niet heel vaak, soms gaat ie wel mee als we iets gaan drinken, maar meestal spreken we met z’n tweetjes af. Zijn vrienden zie ik wel wat vaker, nu ik er zo over nadenk.
Tijdens het schooljaar gemiddeld 2 keer per week, in de vakantie 2 keer per maand of minder/meer
Lachen, praten, film/tv kijken, iets gaan drinken, iets gaan eten, winkelen, koken, cakejes bakken, naar een museum/pretpark gaan, familiefeesten, … Oh, en binnenkort samen citytrippen!
Ik denk het wel, als we bijvoorbeeld naar de bioscoop gaan, of op restaurant, of samen over de kerstmarkt wandelen.
Als we elkaar zien, is het meestal met slapen bij. In de vakantie blijven we meestal een paar dagen logeren bij elkaar. En tijdens het schooljaar is dat gewoon gemakkelijk, dan moeten we 's nachts niet meer door het donker naar ons eigen kot/kamers.
Dat hij regelmatig moet smsen. Want als je elkaar niet vaak ziet, en je hoort elkaar dan ook nog eens amper … niet leuk! En de rest spreekt vanzelf denk ik, dat moet niet expliciet gezegd worden.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]

gisteren precies 10 maanden
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren)?
Met de fiets zo’n half uur tot 3 kwartier :slightly_smiling_face:
Buiten school te weinig, ik denk nog geen 1x in de week omdat ik ook vrij veel werkte, op school elke dag.
Soms met verjaardagen of feestjes, maar eigenlijk verder nooit.
Nou nu in de vakantie, ben ik 2 weken met hem meegegaan naar Florida en nou slaap ik 2 weekenden achter elkaar bij hem omdat me ouders op vakantie zijn, maar na de vakantie wordt het alleen nog maar op woensdag en in het weekend wanneer ik niet werk :frowning_face:
TV kijken, laptoppen, slapen, knuffelen, seksen, film kijken, elkaar een beetje lopen klieren en we zijn ook wel eens naar de stad gegaan om te shoppen of naar de bios :slightly_smiling_face:
Nee, opzich niet, we doen wel eens wat leuks zoals naar de bios of naar de stad, dat zijn onze dates een beetje, maar als we naar elkaar toe gaan noemen we zeggen we dat al als ‘zullen we wat leuks doen?’ Bij elkaar zijn is dus al leuk genoeg :slightly_smiling_face:
In deze vakantie wel, 2 weken achter elkaar dus en in de weekenden en waarschijnlijk na de vakantie in de weekenden ook veel omdat hij dan op een andere school zit dan mij.
Nou, ik denk gewoon de standaard afspraken, met dat we het beiden niet fijn vinden als de ander met een andere jongen/meisje smst, aangezien we beiden nogal jaloers zijn, en ik mag niet met andere jongens afspreken (vrienden zouden vast wel mogen, maar 1 specifieke jongen mag sowieso niet, omdat ik daar ooit mee gezoend heb, al was dat nog wel een vriend van me).

1 jaar en 5 maand :wink:
we wonen in dezelfde stad, met de fiets doe ik er ongeveer 15 minutjes over.
Vaak,
niet zo vaak
Ik zie hem bijna iedere dag,
we gaan samen uit, of ik ga bij hem thuis of andersom
niet echt veel.
hangt er vanaf. in de vakanties meer dan in het schooljaar
nee

een half jaartje
tien minuutjes met de auto, half uurtje fietsen:)
één keer per week?
één keer per maand?
In de vakantie zo’n 4 keer per week, als school weer begint 2 of 3 keer per week.
Samen slapen, stappen, winkelen of zwemmen etc., naar familie of lamballen.
Ja, af en toe.
buiten de vakantie zo’n 3 keer per maand.
niets bijzonders geloof ik :slightly_smiling_face:

Hoe lang zijn jullie al samen? volgende maan 2,5 jaar
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) met de trein half uur tot 3 kwartier
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? Ik heb maar 1 vriendin en die zie ik regelmatig
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? zie antwoord hierboven
Hoe vaak spreek je af met je vriend? in het weekend en soms door de weeks
Wat doen jullie dan samen? computeren, naar de stad, klussen in zijn huis, niks doen
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? neeSlapen jullie vaak bij elkaar? ja elk weekend en soms door de weeks
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? ja wel wat.

Hoe lang zijn jullie al samen? 16 maanden en 23 dagen
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) half uurtje fietsen (berg op) 20 min (berg af) 10 min met auto /scoot
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? we hebben dezelfde vrienden
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? vaak
Hoe vaak spreek je af met je vriend? 3x in de week
Wat doen jullie dan samen? Chillen met vrienden/ film kijken hond uitlaten
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? Ja als we jarig zijn of zo lang bij elkaar zijn.
Slapen jullie vaak bij elkaar? Niet vaak, want ouders doen moeilijk het mag afentoe
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? hij mag me geen schatje noemen want dan voel ik me sletterig.

Dinsdag 1 jaar
Euhm hij woont hier nadat zn moeder is overleden…
Minstens 2x per week =]
Verschilt…
Ik zie hem elke dag :stuck_out_tongue:
We kijken film… Doen wat leuks samen ( bios, bowlen ofzo) Slapen saampjes =]
We hebben zeker nog date’s! ^^
We slapen elke dag samen :slightly_smiling_face:
Euh ja, niks doen wat elkaars vertrouwen beschaamt, logisch:P en afspraken nakomen natuurlijk! :slightly_smiling_face:

Hoe lang zijn jullie al samen? 9maanden
Hoe ver wonen jullie van elkaar af (in minuten bijvoorbeeld, of uren) 10min fietsen.
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden zónder je vriend? 1x per week ofzo?
Hoe vaak zie je je vriendinnen/vrienden mét je vriend erbij? bijna nooit.
Hoe vaak spreek je af met je vriend? 2a3x per week
Wat doen jullie dan samen? How i met your mother kijken, wandelen, lachen, leuke dingen:)
Ook al is hij je vriend, hebben jullie nog dates/afspraakjes? tuurlijk, verrassingen voor elkaar:)
Slapen jullie vaak bij elkaar? soms.
Hebben jullie bepaalde afspraken binnen jullie relatie? no cheating.