Vragenlijstje Jaloezie. - Als je een vriendje hebt

Hee meiden!
Ik heb een vragenlijstje over jaloezie.
Gewoon omdat ik nieuwschierig ben en dit bij iedereen wel anders is.
Alvast bedankt!

1. Ben je erg jaloers?
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes?
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou?
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen?
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke?
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden?
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat?
  8. Zo ja, wat doe je daar aan?

Nogmaals bedankt ! :slightly_smiling_face:

• nieuwsgierig.
    Waarom zou je dit trouwens willen weten

Oke lettertype ging raar doen. Nu ga ik hem niet nog een keer invullen.

Oke ik heb het geprobeerd in te vullen, lukt niet.

1. Ben je erg jaloers? Een beetje.
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Ja.
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Nee.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Ja.
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Ja.
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee, ik vertrouw hem.
  8. Zo ja, wat doe je daar aan? Niks.
  1. Ben je erg jaloers? - ja ik kan wel snel jaloers zijn ja.
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? - ja dat zou ik niet pikken, zeker niet omdat mijn vriend zo niet in elkaar zit.
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? - nee.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? - no way, ik ben de enige die met hem in 1 bed slaapt.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? - nee, mijn vriend heeft niet echt vrouwelijke vrienden, en dat is maar goed ook.
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? - ja
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? - ik ben niet bang dat mijn vriend aanleiding zal geven om vreemd te gaan, hij zou nooit n ander zoenen ofzo, maar ik ben wel bang dat andere meisjes hem gaan versieren omdat veel meisjes hem erg aantrekkelijk vinden.
  8. Zo ja, wat doe je daar aan? - ik doe daar niet zoveel aan, ik heb elke dag contact met mijn vriend en we bellen vaak, hij verteld altijd wat ie doet en wat ie gaat doen, en hetzelfde doe ik bij hem. Ook zijn we allebei open in onze berichten naar vrienden etc. Hij mag ook best mijn telefoon checken maar ik mag dat ook bij hem. Of meelezen etc. Prima. zoiezo is hij daar totaal niet mee bezig,. Hij heeft genoeg aan mij en ik aan hem.
  1. Ben je erg jaloers?
    Nee
    Hij is 27, dus tenzij het vriendinnen zijn doet hij het waarschijnlijk niet meer, haha.
    Ja, natuurlijk!
    Ja. Maar zou het wel fijn vinden om te weten hoe ze is denk ik.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke?
    Ja
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden?
    Nee
    Nee

Arm in arm is trouwens wel anders dan hand in hand lopen. Dat heeft meestal een hele andere betekenis, zo als ik het zie hoor.

*Even wat pre info erbij, ben 22 heb nu 1 jaar een relatie en woon een half jaar samen. Denk dat dat de situatie wel een beetje veranderd :-P*

1. Ben je erg jaloers? Niet echt
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Nee helemaal niet (behalve met 1 specifieke meid vind ik het minder fijn mag nog steeds en vertrouw hem, maar haar niet aangezien zij ondanks dat ze al 1.5 jaar een vriend heeft. En mijn vriend haar heeft afgewezen nog steeds gevoelens voor mijn vriend heeft. En mijn vriend is best wel blind als het op versieren aankomt :-P)[/i]
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja hoor, we gaan vaak zat alleen op stap.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Ja hoor, hij wou een keer naar een goede vriendin (nooit wat geweest tussen die 2) en daar blijven slapen, vind het niet erg.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Ja hoor ik knuffel ook altijd mannelijke vrienden, is voor ons vrij normaal.
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Ja dat wel. Maar vind het eerder raar dan erg ofzo :-P.
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nope helemaal niet.
  8. Zo ja, wat doe je daar aan? —

1. Ben je erg jaloers? mwah
2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? als het niet voor school is, het geen familie of kennis is dan heeft hij me heeeel wat uit te leggen
3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? jahoor
4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? HAHAHA nee
5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? ik heb dat liever niet
6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? ja, nogal. dan hebben beiden me iets uit te leggen :’)
7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? nee
8. Zo ja, wat doe je daar aan? het wordt al makkelijker als je afspreekt dat hij (en jij zelf ook niet bij jongens) niet uitgaat met meisjes, niet bij meisjes blijft slapewn en zo min mogelijk met meisjes afspreekt. als je dat soort dingen beperkt tot zo min mogelijk krijg je dat gedoe niet met waar een grens ligt. dan krijg je niet dat een vriendschappelijke knuffel perongeluk meer wordt en wat ik bij anderen hoor begint het vaak zo :’)

1. Ben je erg jaloers? soms als ik hem mis
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? niet erg ik heb toch ook jongens vrienden waar ik me afspreek
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? [b]ja we gaan bijna altijd zonder elkaar uit. Vooral doordat we ver uit elkaar wonen. Maar we hebben toch ook beide een leven.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? jazeker
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? ja geen probleem, is toch ook een vorm van beleefdheid?
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? ik zou het niet heel leuk vinden maar ik weet dat hij dat niet doet[/color][/font][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? nee ik vertouw hem
    8. Zo ja, wat doe je daar aan?[/b]
  1. Ben je erg jaloers? Totaal niet.
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Hangt er vanaf waarvoor. Gewoon iets drinken met een vriendin, moet ie vooral doen.
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Sure.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Dat liever niet.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Duh. Ik doe dat ook bij andere jongens.
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Ja dat hangt er vanaf. Als ik dat meisje goed ken etc en weet dat ze er niks mee bedoelt, boeiend.
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee.

Dit was trouwens van toen ik nog een vriend had (nu ex)

1. Ben je erg jaloers? Niet echt
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Prima
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja natuurlijk
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Ja
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Ja
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Dat is wel enigszins verdacht…
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee
  8. Zo ja, wat doe je daar aan? -
  1. Ben je erg jaloers? Nee, gelukkig niet.
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Prima, hij heeft veel vriendinnen. Ik doe hetzelfde met mijn vrienden, daar zit ook niks achter, dus waarom zou er bij hem wel iets achter zitten?
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja hoor, alleen doet hij het niet.
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Ja, hij is al een keer blijven slapen bij een vriendin van hem met wat andere mensen. Maar alleen met zijn tweeën dat dan weer liever niet.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Natuurlijk.
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Arm in arm, als in vriendschappelijk? Ja, alleen hand in hand dan zal er een belletje gaan rinkelen.
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee absoluut niet, natuurlijk kan het gebeuren, maar mijn vriend is echt heel trouw en ik vertrouw hem. En als het gebeurt, dan gebeurt het toch en dan kan ik zo bang zijn als ik wil, maar dat zou hem op dat moment toch niet tegen houden.
  8. Zo ja, wat doe je daar aan? Helemaal niks, maar als het gebeurt is zal er wel heel veel nodig zijn om mij terug te winnen, vreemdgaan kan gebeuren, maar dan zijn er wel gevolgen. En het ligt ook heel erg op de manier waarop hij vreemdgaat.
  1. Ben je erg jaloers? Nee
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Mijn vriend heeft niet veel meisjesvrienden dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Helemaal prima
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Ligt er heel erg aan welke dan en wat voor situatie het is, maar liever niet
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Jaa, al heeft hij vooral ‘stoere’ vriendinnen dus dat zal niet echt voorkomen denk ik
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Als het voor de grap is niet, maar anders zou ik dat wel erg vinden jaa.
  7. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee, absoluut niet
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Prima, dan is het toch vriendschappelijk
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Natuurlijk
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Jawel, maar liever niet met z’n tweeën, als er meer mensen slapen, vind ik het sowieso geen probleem
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Ja
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Wel beetje raar, maar niet perse erg

[color=rgb(51, 51, 51)]1. Ben je erg jaloers? Soms wel, ookal weet ik dat het nergens voor nodig is
2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Nergens voor nodig, hij heeft geen vrouwelijke vrienden dus ik zou het ook niet waarderen
3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Minder leuk maargoed, als hij dat leuk vind
4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Nee, dat zou echt te ver gaan
5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Alleen als ze elkaar lang niet hebben gezien of voor een verjaardag, anders vind ik het niet nodig
6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Ja
8. Zo ja, wat doe je daar aan? /

1. Ben je erg jaloers?
    Niet echt… Mijn vriend doet een opleiding waar bijna alleen maar meiden zitten, dus zou erg vervelend zijn als ik jaloers was aangelegd.
    Prima, ik spreek ook met jongens af, wat hij dan weer geen probleem vindt.
    Ja
    Ja, als daarvoor een goede reden is. Niet zomaar voor de fun, dat zou raar zijn.
    Ja
    Ja, want mijn vriend is helemaal niet zo lichamelijk. Dus als hij dat bij een ander meisje zou doen zou dat raar zijn. (Behalve in een jolige of aangeschoten bui…)
    Nee. Ik vertrouw hem (dit klink heel naïef, maar het is echt zo!)
    x
  1. Ben je erg jaloers? Nee niet echt
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Het ligt er een beetje aan, in een groep zou ik het minder erg vinden dan als hij met 1 meisje afspreekt. Het hangt er ook vanaf wat ze gaan doen.
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Liever niet, of ze moet in een andere kamer liggen
    6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Dat zou ik niet heel leuk vinden nee, maar ook geen drama
  6. Ben je bang dat je vriend vreemd gaat? Nee
  7. Zo ja, wat doe je daar aan? -
  2. Hoe zou jij het vinden als je vriend afspreekt met andere meisjes? Nee, hij zegt precies wat ze hebben gedaan maar hij praat alleen maar met ze en wil mij toch alleen.
  3. Vind je het oke als hij naar een discotheek gaat met vrienden zonder jou? Ja
  4. Mag een goede vriendin van hem bij hem blijven slapen? Als zij ook niks van hem wel wel ja.
  5. Als vriendinnen van hem hem begroeten door hem te knuffelen of drie kussen te geven vind je dat oke? Dat vind ik oke
  6. Wat als je je vriend en een vriendin van hem arm in arm tegen komt, zou je dat erg vinden? Ja maar dat doet hij toch niet.

We zijn nooit jaloers op elkaar en vertrouwen elkaar. Alle ‘‘dadén’’ worden verteld en we zijn niet bang om iets te vertellen. :slightly_smiling_face:

1. Ben je erg jaloers?
    Nee, maar een beetje jaloezie is gezond en normaal. Natuurlijk ben je af en toe jaloers. Iedereen die dat ontkent, liegt!

Prima, aangezien ik ook alleen maar met jongens om ga. Maar haha, lucky me doet hij dat toch niet.

Ja, want dat doe ik ook met onze vrienden haha. Altijd handig!

Nee, dat gaat me een beetje ver.

Ja, natuurlijk.

Gebeurt niet, maar dat zou ik nou niet echt leuk vinden.

Nee.

Als je van elkaar houdt, ga je niet vreemd.