Vragenlijstje<3 (LANG)

Naam:
Nickname:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je?
Hobby’s:
Broers/zussen:
Heb je verkering/een relatie?
Piercing:
Tattoo:
Vakantieland:
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
Wie zou je graag ontmoeten?
Wie bewonder je enorm?
Meest sexy personen:
Favoriete slaapkledij:
Favoriete auto:
Favoriete film:
Favoriete muziek:
Favoriete stad:
Favoriete knuffel:
Favoriete geurtje:
Favoriete week/maandblad:
Favoriete geluid:
Favoriete TV-series:
Favoriete schrijver:
Favoriete troetelnaam:
Wat staat er op je mouse pad?
Wat ligt er onder je bed?
Lievelingskleur:
Lievelingslied allertijden:
Lievelingslied op dit moment:
Lievelingseten:
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
Lievelingscijfer:
Wat vind je het mooist aan jezelf?
Welke deodorant gebruik je?
Welke schoenen draag je het liefst?
Hoe laat ga je slapen doordeweeks?
Welk woord of welke zin gebruik je vaak?
Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
Het meest beschamende moment van je leven:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?
Wat doe je in het weekend?
Welk vak doe/deed je niet graag op school?
Je Ontbijt:
Wat eet je absoluut niet graag?
Huisdieren:
Lachen of dromen?
Serieus of grappig?
Snel of traag?
Alleenstaand of relatie?
Simpel of ingewikkeld?
Cremeren of begraven?
Sex of alcohol?
Lang opblijven of vroeg naar bed?
Licht of donker??
Spreken of zwijgen?
Grote of kleine vrouwen/mannen?
Krant of weekblad?
Knuffel of een kus?
Gelukkig of triestig?
Leven of dood?
Fuif of discotheek?
Links of rechts?
Saus erop of ernaast?
Bruin of blond?
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen?
Geloof je in reincarnatie?
Bestaan buitenaardse wezens?
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?
Bestaat de ware?
Hoeveel kinderen wil je?
Waar kun je niet tegen?
Het beste gevoel ter wereld:
Het slechtste gevoel ter wereld:
Waar ben je bang voor?
Word je soms emotioneel?
Huil je tijdens films?
Droombezigheid als je ouder bent:
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?
Als welk dier zou je terug willen keren?
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man?
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt:
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen:

Naam: - Noelle
Nickname: - Onceinalifetimewoman
Geboortedatum: - 04-06-97
Lengte: 1.68 ong.
Kleur ogen: Groen/bruin
Schoenmaat: 38/39
School/werk: School en een bijbaantje
Rook je? Ja
Hobby’s: Piano spelen, lezen, zwemmen, uitgaan en nog 100 dingen
Broers/zussen: 1 broer
Heb je verkering/een relatie? Nope
Piercing: Komt nog
Tattoo: ja
Vakantieland: -
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? ja
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Inssaaf
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: dat zijn er meerdere
Wie zou je graag ontmoeten? Lionell Messi
Wie bewonder je enorm? Moeders
Meest sexy personen: Teveel om op te noemen
Favoriete slaapkledij: Mijn ondergoed en het shirt wat ik die dag aan had
Favoriete auto: BMW x6
Favoriete film: Kites
Favoriete muziek: geen voorkeur
Favoriete stad: Leeuwarden
Favoriete knuffel: geen
Favoriete geurtje: Lady million
Favoriete week/maandblad: Glossy en Grazia
Favoriete geluid: Regen die op het raam tikt
Favoriete TV-series: South park en Familie Guy en overspel in de liefde
Favoriete schrijver: Viginia Andrews
Favoriete troetelnaam: Nowie
Wat staat er op je mouse pad? Silhouetten van Olifanten en een boom
Wat ligt er onder je bed? Rotzooi
Lievelingskleur: Rood en Goud
Lievelingslied allertijden: Daar kan ik even niet opkomen
Lievelingslied op dit moment: daddy Yankee - Limbo
Lievelingseten: Spaghetti
Lievelingsvak op school: CKV
Lievelingsdrank: Bacardi Mojito
Lievelingscijfer: 5
Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn oogjes
Welke deodorant gebruik je? Va liddl tot Vogue
Welke schoenen draag je het liefst? Nike’s
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen 9 tot 12
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? kan gebeuren
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Lang verhaal
Het meest beschamende moment van je leven: Nog langer verhaal
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Ligt aan het seizoen
Wat doe je in het weekend? Niks eigenlijk
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde
Je Ontbijt: Ik ontbijt niet
Wat eet je absoluut niet graag? Spek
Huisdieren: Konijnen en honden
Lachen of dromen? Allebij
Serieus of grappig? Allebij
Snel of traag? Snel
Alleenstaand of relatie? Alleenstaand
Simpel of ingewikkeld? Simpel
Cremeren of begraven? Moeilijk
Sex of alcohol? Goede combinatie
Lang opblijven of vroeg naar bed? Wanneer je moe word…
Licht of donker?? Licht
Spreken of zwijgen? Zwijgen
Grote of kleine vrouwen/mannen? Groot
Krant of weekblad? Weekblad
Knuffel of een kus? geen van beide
Gelukkig of triestig? Gelukkig
Leven of dood? Leven
Fuif of discotheek? Fuif
Links of rechts? Rechts
Saus erop of ernaast? Ernaast
Bruin of blond? Bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Niks
Geloof je in reincarnatie? Ik weet het niet
Bestaan buitenaardse wezens? Zou kunnen
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? I love you mama
Bestaat de ware? Nee
Hoeveel kinderen wil je? veel
Waar kun je niet tegen? Boeren en scheten in het openbaar
Het beste gevoel ter wereld: Dat kan ik even niet bedenken
Het slechtste gevoel ter wereld: Ongesteldheid terwijl je plannen hebt
Waar ben je bang voor? Van alles
Word je soms emotioneel? natuurlijk
Huil je tijdens films? En hoe
Droombezigheid als je ouder bent: Een goede carrière
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Stoppen met roken
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Ah, vanmiddag lekker naar huis
Als welk dier zou je terug willen keren? leeuw
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Nooit over nagedacht eigenlijk.
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: op school
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Ik ben van het normale bed
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: In bed

Naam: Britt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Nickname: Killer_Queen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Woonplaats: Dordt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geboortedatum: 23/04/1996[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lengte: 1.76[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Kleur ogen: grijsblauw[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Schoenmaat: 41[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]School/werk: kunstacademie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Rook je? nope[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s: creatief bezig zijn[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Broers/zussen: 2[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Heb je verkering/een relatie? relatie c:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Piercing: 13[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Tattoo: nog geen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vakantieland: Engeland[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Is er iemand die je niet zal terugschrijven? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Lisanne[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: geen idee eigenlijk xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie zou je graag ontmoeten? Ryan Sheckler[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie bewonder je enorm? mijn moeder[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Meest sexy personen: m’n vriend[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete slaapkledij: t-shirt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete auto: jeep[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete film: potc[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete muziek: rock[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete stad: Londen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete knuffel: vriendlief?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geurtje: alien[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete week/maandblad: heb ik niet [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geluid: muziek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete TV-series: supernatural[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete schrijver: Suzanne Collins[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete troetelnaam: poepie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat staat er op je mouse pad? ik heb een laptop haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat ligt er onder je bed? kisten en stof[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingskleur: rood[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied allertijden: smells like teenspirit[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied op dit moment: heb ik niet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingseten: macaroni[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsvak op school: kunstgeschiedenis [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsdrank: bullit[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingscijfer: 3[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat vind je het mooist aan jezelf? m’n armen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke deodorant gebruik je? rexona die veel te duur is tegen zweet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke schoenen draag je het liefst? vans[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 11/12 uur[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk woord of welke zin gebruik je vaak? ja precies[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest romantische wat je ooit is overkomen: er kwam iemand op me afgerend en ik werd opgetild en in het rondgedraaid :’)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest beschamende moment van je leven: toen ik met een gescheurde onderkant van m’n broek naar huis moest fietsen en opeens super veel mensen tegen kwam[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Ben je een buiten persoon of binnen persoon? binnen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat doe je in het weekend? sporten, creatief doen, uitslapen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk vak doe/deed je niet graag op school? natuurkunde[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Je Ontbijt: geroosterd bammetje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat eet je absoluut niet graag? spruitjes[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huisdieren: katten, hond, vogels[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lachen of dromen? dromen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Serieus of grappig? grappig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Snel of traag? snel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Alleenstaand of relatie? relatie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Simpel of ingewikkeld? ingewikkeld[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Cremeren of begraven? cremeren[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Sex of alcohol? sex[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lang opblijven of vroeg naar bed? lang opblijven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Licht of donker?? licht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Spreken of zwijgen? spreken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Grote of kleine vrouwen/mannen? grote[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Krant of weekblad? krant[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Knuffel of een kus? kus[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gelukkig of triestig? gelukkig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leven of dood? leven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Fuif of discotheek? fuif[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Links of rechts? [size=13px][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Saus erop of ernaast? ernaast[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bruin of blond? bruin[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? of hij echt is[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geloof je in reincarnatie? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaan buitenaardse wezens? misschien in paralelle universa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? britt is free elf now[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaat de ware? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoeveel kinderen wil je? geen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar kun je niet tegen? fouten[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het beste gevoel ter wereld: liefde[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het slechtste gevoel ter wereld: je down voelen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar ben je bang voor? verlating[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Word je soms emotioneel? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huil je tijdens films? soms[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Droombezigheid als je ouder bent: kunstenaar[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: meer in mezelf vertrouwen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? meehhhhh[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Als welk dier zou je terug willen keren? adelaar[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? romp[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: in een boomhut[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: bed :’)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: het bos

[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][size=3px][font=Helvetica Neue]Nickname: Heb geen idee denk Daantjuh ofz
Woonplaats: Hoeven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geboortedatum: 15-8[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lengte: 1.62[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Kleur ogen: bruin[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Schoenmaat: 39[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]School/werk: groep 8 lindenlommer basisschool[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Rook je? nopee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s: korfballen, kletsen, lachen, shoppen, zingen en dansen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Broers/zussen: 1 broertje en 1 zusje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Heb je verkering/een relatie? nopee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Piercing: nopee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Tattoo: nopee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vakantieland: Alleen maar Nederland maar ik zou graag een keer naar Spanje en Frankrijk willen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Euuuh geen idee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Nouja heb volgensmij geen leuk iemand leren kennen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Niemand[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie zou je graag ontmoeten? euuhh Ariana Grande[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie bewonder je enorm? Niemand egt enorm ofz wel een beetje Ariana Grande[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Meest sexy personen: niemandd haha <33[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete slaapkledij: kort broekje met t-shirtje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete auto: limo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete film: Niet egt een favo the hangover vind ik wel leuk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete muziek: Gewoon zomerse liedjes waar je vrolijk van wordt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete stad: Ben er nog niet geweest maar mij lijkt parijs een mooie stad[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete knuffel: Mijn lieve konijntje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geurtje: geen een[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete week/maandblad: Meiden magazine[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geluid: weet ik 't[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete TV-series: GTST[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete schrijver: Carry Slee en Francine Oomen [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete troetelnaam: prinsesjee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat staat er op je mouse pad? ??[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat ligt er onder je bed? dozen met van alles en nog wat[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingskleur: blauw en groen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied allertijden: ik denk… Neej heb geen idee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied op dit moment: wake me up[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingseten: friet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsvak op school: Spaans denk ik haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsdrank: Colaa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingscijfer: 4-7[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat vind je het mooist aan jezelf? m’n haar[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke deodorant gebruik je? Fa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke schoenen draag je het liefst? nepvans haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe laat ga je slapen doordeweeks? half 10[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk woord of welke zin gebruik je vaak? haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest romantische wat je ooit is overkomen: NOG niets[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest beschamende moment van je leven: Ik sprong met mijn skeelers in de sloot :flushed: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Ik weet het nie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat doe je in het weekend? vervelen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk vak doe/deed je niet graag op school? begrijpend lezen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Je Ontbijt: twee boterhammen met iets en een glaasje optimel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat eet je absoluut niet graag? tomaten!![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huisdieren: 1 hondje, 1 hamster en 1 vogeltje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lachen of dromen? allebij[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Serieus of grappig? grappig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Snel of traag? ligt eraan met wat[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Alleenstaand of relatie? relatie denk ik[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Simpel of ingewikkeld? ingewikkeld xD[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Cremeren of begraven? begraven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Sex of alcohol? geen van beiden[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lang opblijven of vroeg naar bed? Lang opblijve[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Licht of donker?? donker[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Spreken of zwijgen? spreken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Grote of kleine vrouwen/mannen? grote[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Krant of weekblad? weekblad[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Knuffel of een kus? kus[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gelukkig of triestig? gelukkig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leven of dood? leven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Fuif of discotheek? discotheek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Links of rechts? rechts[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Saus erop of ernaast? ernaast[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bruin of blond? bruin[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? of er geesten bestaan[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geloof je in reincarnatie? Weet niet…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaan buitenaardse wezens? Tjaah… [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Ik hou van jullie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaat de ware? Ik denk het…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoeveel kinderen wil je? 2-3[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar kun je niet tegen? mensen die mijn vrienden/vriendinnen beledigen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het beste gevoel ter wereld: liefdee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het slechtste gevoel ter wereld: angst[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar ben je bang voor? [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Word je soms emotioneel? soms als ik alleen ben[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huil je tijdens films? licht eraan welke film[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Droombezigheid als je ouder bent: Weet ik nog niet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: gezond leven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Ik MOET hardlopen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Als welk dier zou je terug willen keren? hond/vogel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? …[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Onder de eiffeltoren ofz[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: geen een plek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: In het bos xDD

Naam: Eleonora
Nickname: Leo
Geboortedatum: 11/06/93
Lengte: 1.74
Kleur ogen: Groen met bruine spikkeltjes
Schoenmaat: 40
School/werk: Lerarenopleiding Secundair Onderwijs - bijbaantje in de frituur
Rook je? Niet meer
Hobby’s: Lezen, schrijven, muziek luisteren, slapen, joggen
Broers/zussen: 2 broers
Heb je verkering/een relatie? Jups
Piercing: Geen
Tattoo: Nog niet
Vakantieland: De wereld
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Caro, een meisje uit mijn middelbare school dat het als een nationale sport zag om mijn leven een hel te maken
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: mijn geschiedenisleraar meneer Jan Vaes
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Een paar klasgenoten
Wie zou je graag ontmoeten? De Queen, en het liefst tijdens teatime. Samen biscuitjes delen
Wie bewonder je enorm? De mensen die met mij samenleven
Meest sexy personen: Zie de FBpagina van Hete Heren Bij het Studeren
Favoriete slaapkledij: Naakt
Favoriete auto: Een Dodge Challenger uit de jaren '70, in de kleur midnight blue
Favoriete film: Wuthering Heights met Ralph Fiennes als über-Heathcliff
Favoriete muziek: een mengelmoes van alle soorten muziek naar mijn persoonlijk smaak
Favoriete stad: Een gedeelde plaats tussen Rome en London
Favoriete knuffel: Mijn meneer Teddy en mijn vriendje
Favoriete geurtje: De zilte zeelucht en de geur van barbecue
Favoriete week/maandblad: De Cosmopolitan koop ik elke maand trouw
Favoriete geluid: Mijn ringtone
Favoriete TV-series: Game of Thrones en Magic City
Favoriete schrijver: Verschilt van dag tot dag
Favoriete troetelnaam: Liefje
Wat staat er op je mouse pad? Ik heb geen mousepad
Wat ligt er onder je bed? Een doos met dekens en kussens
Lievelingskleur: geel
Lievelingslied allertijden: Two Princes van Spin Doctors
Lievelingslied op dit moment: Do I Wanna Know? - Arctic Monkeys wordt op dit moment grijs gedraaid
Lievelingseten: Te veel om te noemen, want als ik honger heb, is alles wat mijn neus ruikt mijn lievelingseten
Lievelingsvak op school: Geschiedenis
Lievelingsdrank: Alcoholisch: Gin-tonic. Niet alcholisch: Agrum van het merk Nordic
Lievelingscijfer: 19
Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn sleutelbenen
Welke deodorant gebruik je? Pearl Beauty van Nivea
Welke schoenen draag je het liefst? Mijn versleten grijze All-Stars die ik van jongste broer heb ik ingepikt
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 23, 23:30
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Godverdomme (ik stoot mezelf regelmatig tegen dingen, en dan zeg ik dit)
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Mijn vriend die me een hele dag mee naar zee had genomen, een diner met mijn beste vriendin en haar vriend had geregeld en 's avonds meenam naar zijn families vakantiehuisje
Het meest beschamende moment van je leven: Ik weet niet waar ik moet beginnen
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Buitenpersoon
Wat doe je in het weekend? Uitslapen, uitslapen, uitslapen, lezen, schrijven, eten, slapen, lezen, schrijven, slapen, slapen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Ik haatte Frans
Je Ontbijt: Meestal een kom ontbijtgranen met melk
Wat eet je absoluut niet graag? Vis of elke dag pasta. Ik hou van afwisseling
Huisdieren: Geen
Lachen of dromen? Dromen
Serieus of grappig? Grappig
Snel of traag? Snel
Alleenstaand of relatie? Alleenstaand met regelmatig one-nightstand is en blijf mijn ideale levenswijze
Simpel of ingewikkeld? Ingewikkeld
Cremeren of begraven? Cremeren
Sex of alcohol? Hmm, doe maar beiden.
Lang opblijven of vroeg naar bed? Lang opblijven
Licht of donker?? Licht
Grote of kleine vrouwen/mannen? Groot
Krant of weekblad? Krant
Knuffel of een kus? Knuffel
Gelukkig of triestig? Triestig
Leven of dood? Leven
Fuif of discotheek? Discotheek
Links of rechts? Links
Saus erop of ernaast? Erop
Bruin of blond? Bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Ben ik dronken?
Geloof je in reincarnatie? Ja
Bestaan buitenaardse wezens? Ja, zo’n miljoenen lichtjaren hiervandaan, in een ander universum.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Het goud is verstopt in de *laatste zucht wordt uitgeblazen*
Bestaat de ware? Nee
Hoeveel kinderen wil je? Geen
Waar kun je niet tegen? Mensen die mijn eten afnemen en kietelen
Het beste gevoel ter wereld: Een deugddoende massage
Het slechtste gevoel ter wereld: Op een legosteentje trappen / De woorden: ik moet met je praten
Waar ben je bang voor? Het donker en voor de toekomst
Word je soms emotioneel? Soms
Huil je tijdens films? Nee
Droombezigheid als je ouder bent: Schrijven, schrijven, schrijven, eten, schrijven, schrijven, schrijven en slapen.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: 5 km kunnen lopen. En ik kan het!
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Auw, pijn, auw, pijn
Als welk dier zou je terug willen keren? Een vlieg, lekker mensen bespioneren
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? De lach
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Ik heb geen flauw idee…
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Het spaarbekken
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Op het werk

Naam: Anne
Nickname: geen
Geboortedatum: 28-3-1997
Lengte: 1.67
Kleur ogen: blauw
Schoenmaat: 38
School/werk: VWO 4
Rook je? Nee
Hobby’s: Muziek maken
Broers/zussen: 2 broers
Heb je verkering/een relatie? Nope
Piercing: Alleen oorbellen
Tattoo: Nee
Vakantieland: Amerika!
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Hm geen idee
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Mn beste vriendin
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Nieuwe vriendin van me vader
Wie zou je graag ontmoeten? Lady Gaga
Wie bewonder je enorm? Gaga & Demi Lovato
Meest sexy personen: iedereen van de Janoskians
Favoriete slaapkledij: Mn wijde pyjamabroek en een random topje
Favoriete auto: geen verstand van lol
Favoriete film: Monster Ball
Favoriete muziek: Lady Gaga
Favoriete stad: New York ookal ben ik er nooit geweest
Favoriete knuffel: Pluto knuffel van Disney
Favoriete geurtje: FAME
Favoriete week/maandblad: Hitkrant
Favoriete geluid: Lady Gaga die schreeuwt; WANT YOUR BAD ROMANCE
Favoriete TV-series: geen
Favoriete schrijver: Lana Del Rey, Gaga en Marina & the Diamonds
Favoriete troetelnaam: toetie
Wat staat er op je mouse pad? niks
Wat ligt er onder je bed? Een bureau en kast, heb een hoogslaper haha
Lievelingskleur: Zwart
Lievelingslied allertijden: Teveel…
Lievelingslied op dit moment: Teen Idle (Marina & the Diamonds) en Believe In Me (Demi Lovato)
Lievelingseten: pannenkoeken
Lievelingsvak op school: muziek, helaas heb ik het niet meer. Anders Engels
Lievelingsdrank: Jus d’orange, ik ben saai ;x
Lievelingscijfer: 20
Wat vind je het mooist aan jezelf? Wenkbrauwen
Welke deodorant gebruik je? Dove
Welke schoenen draag je het liefst? Mn Adidas sneakers
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Met school 11 uur, anders 2 uur gemiddeld
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? ‘weetje’
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: niks lol
Het meest beschamende moment van je leven: ach teveel
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen
Wat doe je in het weekend? Hele dag in me kamer vervelen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Geschiedenis
Je Ontbijt: Jus d’orange met een boterham
Wat eet je absoluut niet graag? vet eten, want dan heb ik zo’n schuld gevoel erna
Huisdieren: 2 katten
Lachen of dromen? lachen
Snel of traag? Snel
Alleenstaand of relatie? Relatie, denk ik
Cremeren of begraven? Begraven
Sex of alcohol? geen idee lol
Lang opblijven of vroeg naar bed? Het liefst vroeg naar bed, maar ik blijf altijd te laat op
Licht of donker?? Donker
Grote of kleine vrouwen/mannen? Kleine vrouwen, grote mannen
Leven of dood? Leven
Links of rechts? Rechts
Bruin of blond? Blond
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Of ik goed leef
Geloof je in reincarnatie? Ja
Bestaan buitenaardse wezens? Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? ‘Draai The Edge Of Glory op mn begravenis’
Bestaat de ware? Ja
Hoeveel kinderen wil je? 2
Waar kun je niet tegen? Mensen die liegen, of ondankbaar/niet betrouwbaar zijn.
Het beste gevoel ter wereld: Als je je idool in het echt ziet
Het slechtste gevoel ter wereld: 2e keus voelen bij iedereen
Waar ben je bang voor? Spinnen en hoogtes
Word je soms emotioneel? Ja
Huil je tijdens films? Ja
Droombezigheid als je ouder bent: Mensen helpen
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Gezonder leven
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? TE VROEG
Als welk dier zou je terug willen keren? Kat
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Ogen denk ik
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Zou het niet weten
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Nergens
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen. Lol geen idee

Naam: BLUB[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Nickname: DAMON*[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Woonplaats: Utrecht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geboortedatum: 6 mei 96[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lengte: 162 cm[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Kleur ogen: Groen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Schoenmaat: 38[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]School/werk: 4 havo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Rook je? Nope[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s: Toneel spelen, zingen, series kijken, dansen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Broers/zussen: 2 zusjes, 1 broertje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Heb je verkering/een relatie? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Piercing: nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Tattoo: nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vakantieland: Als het maar warm is[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Mijn vader[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: June[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Dick[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie zou je graag ontmoeten? ZOVEEL MENSEN[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie bewonder je enorm? Mijn zusje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Meest sexy personen: Amanda Seyfried[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete slaapkledij: Mijn broekje + shirt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete auto: Geen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete film: Little Miss Sunshine[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete muziek: Broadway songs[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete stad: Londen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete knuffel: Mijn geboorte knuffeltje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geurtje: Van Christina Aguilera[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete week/maandblad: Cosmopolitan[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geluid: Muziek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete TV-series: Once upon a time en Grey’s Anatomy[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete schrijver: Lauren Oliver[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete troetelnaam: -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat staat er op je mouse pad? Niets[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat ligt er onder je bed? Dozen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingskleur: Roze[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied allertijden: -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied op dit moment: -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingseten: Chocolade rozijnen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsvak op school: Engels[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsdrank: Smoothie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingscijfer: IDK[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn ogen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke deodorant gebruik je? Van FA[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke schoenen draag je het liefst? Mijn All stars[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 23u[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk woord of welke zin gebruik je vaak? ok[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest romantische wat je ooit is overkomen: -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest beschamende moment van je leven: -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat doe je in het weekend? Niets[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk vak doe/deed je niet graag op school? Natuurkunde[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Je Ontbijt: Een smoothie[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat eet je absoluut niet graag? zuurkool[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huisdieren: nein[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lachen of dromen? Lachen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Serieus of grappig? Grappig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Snel of traag? Snel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Alleenstaand of relatie? Alleenstaand[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Simpel of ingewikkeld? Ingewikkeld[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Cremeren of begraven? Begraven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Sex of alcohol? Alcohol[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lang opblijven of vroeg naar bed? Opblijven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Licht of donker?? Licht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Spreken of zwijgen? Spreken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Grote of kleine vrouwen/mannen? Kleine vrouwen, grote mannen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Krant of weekblad? Krant[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Knuffel of een kus? Knuffel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gelukkig of triestig? Gelukkig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leven of dood? Leven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Fuif of discotheek? ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Links of rechts? Links[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Saus erop of ernaast? Ernaast[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bruin of blond? Bruin[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Is er een hemel?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geloof je in reincarnatie? Een beetje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaan buitenaardse wezens? Ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? I LOVE YOU[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaat de ware? Ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoeveel kinderen wil je? 1[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar kun je niet tegen? Tegen irritante mensen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het beste gevoel ter wereld: GELUK[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het slechtste gevoel ter wereld: Somberheid[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar ben je bang voor? De dood[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Word je soms emotioneel? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huil je tijdens films? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Droombezigheid als je ouder bent: ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer sporten[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Hoelaat is het?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Als welk dier zou je terug willen keren? Een kat[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Geen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: IDK

Naam: danique[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Nickname: kijk maar (kweet em nii meer xd)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Woonplaats: gelderland[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geboortedatum: 23 / 3 / 1999[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lengte: 1,75[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Kleur ogen: blauw[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Schoenmaat: 38/39[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]School/werk: :stuck_out_tongue: jaaa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Rook je? neeeeee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s: zingen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Broers/zussen: juppp :stuck_out_tongue:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Heb je verkering/een relatie? nopeee :flushed: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Piercing: oorbellen [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Tattoo: neejj xD[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vakantieland: spanjeeeee :upside_down_face: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Is er iemand die je niet zal terugschrijven? ??[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: daaaan :bowing_man: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: niemand…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie zou je graag ontmoeten? JUSTIN BIEBER[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wie bewonder je enorm? JUSTIN BIEBER[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Meest sexy personen: JUSTIN BIEBER EN DAAN[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete slaapkledij: gwn pyama xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete auto: …[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete film: hmmmm… meerdere[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete muziek: JUSTIN BIEBER[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete stad: london[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete knuffel: heb k niet xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geurtje: bruno banani[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete week/maandblad: justin bieber :upside_down_face: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete geluid: justin bieber[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete TV-series: gtst[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete schrijver: idk…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete troetelnaam: ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat staat er op je mouse pad? ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat ligt er onder je bed? dekens[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingskleur: paars turkoois fuctia[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied allertijden: euhh alles van jb :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingslied op dit moment: alles van jb natuurlijk xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingseten: … geen idee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsvak op school: :S[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingsdrank: geen idee xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lievelingscijfer: 3[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat vind je het mooist aan jezelf? tanden ?? :$[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke deodorant gebruik je? verschild[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welke schoenen draag je het liefst? sneakers[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoe laat ga je slapen doordeweeks? half 11[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk woord of welke zin gebruik je vaak? niks eigenlijk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest romantische wat je ooit is overkomen: dat die zijn hand op mijn hand legde terwijl we niet hadden en ik gwn met mn vriendin aant prate was[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het meest beschamende moment van je leven: geen ideeee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Ben je een buiten persoon of binnen persoon? binnen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat doe je in het weekend? verschild[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Welk vak doe/deed je niet graag op school? wiskunde[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Je Ontbijt: verschild xdddd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat eet je absoluut niet graag? GROENTESSS[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huisdieren: poes[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lachen of dromen? lachen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Serieus of grappig? grappig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Snel of traag? in het midde xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Alleenstaand of relatie? relatie [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Simpel of ingewikkeld? simpel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Cremeren of begraven? geeeen idee…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Sex of alcohol? alcohol [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Lang opblijven of vroeg naar bed? lang oplbijvne[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Licht of donker?? licht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Spreken of zwijgen? spreken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Grote of kleine vrouwen/mannen? grotere man dan ik[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Krant of weekblad? picture star[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Knuffel of een kus? knuffel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gelukkig of triestig? gelukkig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Leven of dood? leven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Fuif of discotheek? disco[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Links of rechts? rechts[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Saus erop of ernaast? ernaast[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bruin of blond? blond[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? jaaaa :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geloof je in reincarnatie? :face_with_raised_eyebrow:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaan buitenaardse wezens? nopeee [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? idk…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Bestaat de ware? jaaa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hoeveel kinderen wil je? 1 of 2 [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar kun je niet tegen? kortaffe mensen xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het beste gevoel ter wereld: ware liefde als die gene ook op jou is[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het slechtste gevoel ter wereld: liefdesverdriet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Waar ben je bang voor? spinnen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Word je soms emotioneel? iedereen toch[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huil je tijdens films? niet snel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Droombezigheid als je ouder bent: jaaaaaa[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: idk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? uughrrrrr kanni opstaaan[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Als welk dier zou je terug willen keren? eeen hele lieve hond bij een goed baasje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? eeehh idk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: maakt nii iuit[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: nog nooit gedaan[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: bed ofzo? xd

Naam: Chantal
Nickname: Niets
Geboortedatum: 21-03-1995
Lengte: 1.60
Kleur ogen: Groen
Schoenmaat: 38/39
School/werk: Banket 2e jaar
Rook je? Nee
Hobby’s: Lezen, winkelen, anime/manga, video games, bakken.
Heb je verkering/een relatie? Nee
Piercing: Oorbellen, navel, tragus, helix.
Tattoo: -
Vakantieland: Verschillend, ik wil alles zien
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Ja
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: -
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: -
Wie zou je graag ontmoeten? -
Wie bewonder je enorm? -
Meest sexy personen: -
Favoriete slaapkledij: Pyjama
Favoriete auto: Audi
Favoriete film: Historische romans
Favoriete muziek: Van alles wat
Favoriete stad: -
Favoriete knuffel: Rilakkuma
Favoriete geurtje: Zoete geurtjes
Favoriete week/maandblad: Manga
Favoriete geluid: -
Favoriete TV-series: Anime
Favoriete schrijver: Geen voorkeur maar ik lees alleen historische boeken
Favoriete troetelnaam: -
Wat staat er op je mouse pad? Heb ik niet
Wat ligt er onder je bed? Niks
Lievelingskleur: Pastel kleuren
Lievelingslied allertijden: -
Lievelingslied op dit moment: -
Lievelingseten: Fruitsalade
Lievelingsvak op school: Praktijk
Lievelingsdrank: Thee
Lievelingscijfer: -
Wat vind je het mooist aan jezelf? Lippen
Welke deodorant gebruik je? FA of roller
Welke schoenen draag je het liefst? Ballerina’s
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Ligt eraan
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Oh
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Nog niks bijzonders eigenlijk
Het meest beschamende moment van je leven: Zoveeeeel te veel om op te noemen
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen
Wat doe je in het weekend? Computer
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde, nederlands, frans, ak, godsdienst
Je Ontbijt: Ontbijtkoek
Wat eet je absoluut niet graag? Witlof
Huisdieren: Hond en vogel
Lachen of dromen? Dromen
Serieus of grappig? Combinatie
Snel of traag? Snel
Sex of alcohol? Beide
Lang opblijven of vroeg naar bed? Gewoon niet vroeg, niet laat
Licht of donker? Donker
Grote of kleine vrouwen/mannen? Lange
Leven of dood? Leven
Fuif of discotheek? Geen
Links of rechts? Links
Bruin of blond? Brunette
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Dat is grote onzin
Geloof je in reincarnatie? Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Denk ik nog niet over na
Bestaat de ware? Hopelijk wel
Hoeveel kinderen wil je? 1 of 2
Waar kun je niet tegen? Irritante geluiden
Het beste gevoel ter wereld: Gelukkig zijn
Het slechtste gevoel ter wereld: Overal buitengesloten worden
Waar ben je bang voor? Insecten, zolders, kelders
Huil je tijdens films? Af en toe
Droombezigheid als je ouder bent: Geen idee
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Doe ik nooit aan
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Het is te vroeg. Dat was om 4.30 moest stage lopen.
Als welk dier zou je terug willen keren? Geen
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Glimlach
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Wil niet trouwen
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Hou niet van die gekke dingen gewoon in bed
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: -

Naam: Niet belangrijk
Nickname: Pingu
Geboortedatum: 9 maart
Lengte: 1.70
Kleur ogen: Grijs, blauw, groen
Schoenmaat: 39
School/werk: Werk
Rook je? Nee
Hobby’s: Genoegv
Broers/zussen: 1 zusje
Heb je verkering/een relatie? Relatie
Piercing: Helaas (nog) niet
Tattoo: 4
Vakantieland: Italia
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Vast wel
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Paar nieuwe collega’s
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Tsjaaa dat weet diegene wel
Wie zou je graag ontmoeten? Dunno
Wie bewonder je enorm? Niemand eigenlijk
Meest sexy personen: Me vriend okay
Favoriete slaapkledij: Hempje, of een tshirt met een broekje
Favoriete auto: Mazda
Favoriete film: Zoveel
Favoriete muziek: Altenatief
Favoriete stad: Innsbruck en Verona
Favoriete knuffel: Pingu!!
Favoriete geurtje: Christina agulera - by night
Favoriete week/maandblad: Nothing
Favoriete geluid: Mijn muziek
Favoriete TV-series: Yup
Favoriete schrijver: No one
Favoriete troetelnaam: Hun
Wat staat er op je mouse pad? HELLO KITTY!!!
Wat ligt er onder je bed? Een berg stof
Lievelingskleur: Rood
Lievelingslied allertijden: Dunno
Lievelingslied op dit moment: I don’t care, I love it!!
Lievelingseten: Pizza
Lievelingsvak op school: handenarbeid
Lievelingsdrank: Bayleys
Lievelingscijfer: 6
Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn ogen
Welke deodorant gebruik je? Playboy en Dove
Welke schoenen draag je het liefst? Mijn afgetrapte all stars!
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 11 uur?
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Dude, je oma, spannend, tuurlijk altijd!
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Zoveel misschien
Het meest beschamende moment van je leven: Dat was maandag
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Ligt aan het weer
Wat doe je in het weekend? Werken of uitslapen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Alles wat met getallen te maken heeft
Je Ontbijt: 2 broodjes met smeerkaas
Wat eet je absoluut niet graag? Chinees
Huisdieren: Jaaa 2 katten <3
Lachen of dromen? Beide
Serieus of grappig? Ook beide
Snel of traag? Normaal dan
Alleenstaand of relatie? Relatie
Simpel of ingewikkeld? Simpel graag!!
Cremeren of begraven? Allebei
Sex of alcohol? Alcohol tijdens de sex
Licht of donker?? Donker
Grote of kleine vrouwen/mannen? Er tussenin
Krant of weekblad? Krant
Knuffel of een kus? Knuffel en een kus
Leven of dood? Levend
Fuif of discotheek? Fuif
Links of rechts? Links
Bruin of blond? Bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Dat hij alle vragen moet beantwoorden die ik heb
Geloof je in reincarnatie? Misschien

Bestaan buitenaardse wezens? Vast wel!!
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Weet iknog niet
Bestaat de ware? Ja denk t wel
Hoeveel kinderen wil je? 1 of 2
Waar kun je niet tegen? Zeikende mensen die zeggen dat ik wat fout doe
Het beste gevoel ter wereld: <3
Het slechtste gevoel ter wereld: </3
Waar ben je bang voor? Spinnen, vieze dikke motvlinders en onweer als ik alleen ben
Droombezigheid als je ouder bent: Kussentjes maken
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Geen idee
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Fuck, is het 6 uur of 7 uur (moest om 7 uur beginnen op werk
Als welk dier zou je terug willen keren? Als een lekkere dikke luie huiskat, zoiets als Garfield
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Ogen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Onder de dekens
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: In de auto
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Weet ik nog niet

Naam: Juliette
Nickname: Juul
Geboortedatum: 10 juli 1996
Lengte: 1.72
Kleur ogen: Bruin
School/werk: Hbo
Rook je? Nee
Hobby’s: Lezen en creatief bezig zijn
Broers/zussen: Zusje
Heb je een piercing? Nee
Heb je een tattoo? Nee
Favoriete vakantieland: Spanje
Is er iemand die je niet zult terugschrijven? Nee
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Vriendin
Wie zou je graag ontmoeten? Valerio zeno
Wie bewonder je enorm? Mijn vader
Meest sexy personen: -
Favoriete slaapkledij: T-shirt
Favoriete film: The lovely bones
Favoriete muziek: Pop
Favoriete stad: Parijs
Favoriete knuffel: Winnie the poeh
Favoriete geurtje: -
Favoriete week-/maandblad: Cosmogirl
Favoriete geluid: Pianoklank
Favoriete tv-series: Tvoh en expeditie robinson
Favoriete schrijver: -
Favoriete troetelnaam: Scheetje
Wat staat er op je mousepad? -
Wat ligt er onder je bed? Stof
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingslied aller tijden: Landslide
Lievelingslied op dit moment: -
Lievelingseten: Italiaans
Lievelingsvak op school: Biologie
Lievelingsdrank: Milkshake
Lievelingscijfer: Acht
Wat vind je het mooist aan jezelf? Mijn lach
Welke deodorant gebruik je? Fa pink passion
Welke schoenen draag je het liefst? Gympen
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 03.00 uur
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? ‘‘Geen idee’’
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: -
Het meest beschamende moment van jouw leven: Een onbekend iemand voor een familielid aanzien
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Buiten persoon
Wat doe je in het weekend? Uitslapen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Gym
Jouw ontbijt: Boterham met beleg
Wat eet je absoluut niet graag? Olijven, bah
Huisdieren: Hond
Lachen of dromen: Dromen
Serieus of grappig: Grappig
Snel of traag: Traag
Alleenstaand of relatie: Relatie
Simpel of ingewikkeld: Simpel
Cremeren of begraven: Cremeren
Seks of alcohol: Seks
Lang opblijven of vroeg naar bed: Vroeg naar bed
Licht of donker: Licht
Spreken of zwijgen: Zwijgen
Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote mannen
Krant of weekblad: Krant
Knuffel of een kus: Knuffel
Gelukkig of triestig: Gelukkig
Leven of dood: Leven
Fuif of discotheek: Fuif
Links of rechts: Rechts
Saus erop of ernaast: Ernaast
Bruin of blond: Bruin
Wat zou je vragen als je ‘God’ een vraag mocht stellen? Waarom is er zoveel leed in de wereld
Geloof je in reïncarnatie? Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? -
Bestaat de ware? Nee
Hoeveel kinderen wil je? Twee
Waar kun je niet tegen? Onrecht
Het beste gevoel ter wereld: Verbondenheid
Het slechtste gevoel ter wereld: Haat
Waar ben je bang voor? Het onbekende
Huil je tijdens films? Soms
Droombezigheid als je ouder bent: Wereldreis
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Eigen grenzen verleggen
Wat was jouw eerste gedachte toen je vanmorgen opstond? Hoe laat is het
Als welk dier zou je terug willen keren? Vlinder
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? De ogen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: -
Gekste plek waar je ‘het’ ooit gedaan hebt: -
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Op een eiland

Nickname: Pluisje :flushed:
Geboortedatum: April '92
Lengte: 1.58
Kleur ogen: Blauw/Grijs
Schoenmaat: 36
School/werk: Studie Fysiotherapie
Rook je? : Nee
Hobby’s: Wielrennen
Heb je verkering/een relatie?: Nee
Piercing: Navel
Tattoo: Geen
Vakantieland: Maakt niet uit, als de zon maar schijnt!
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? : Zeker, meerderen zelfs.
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Heb zoveel leuke mensen leren kennen!
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Niet noemenswaardig.
Wie zou je graag ontmoeten?: Ik zie wel wie ik tegenkom!
Wie bewonder je enorm?: Iedere wielrenster in het vrouwenpeloton.
Meest sexy personen: Locals hier :slightly_smiling_face:
Favoriete slaapkledij: Hemd en hipster
Favoriete auto: Aston Martin
Favoriete film: Als het verhaal maar goed is!
Favoriete muziek: Dance en R&B
Favoriete stad: Antwerpen
Favoriete knuffel: Teckel Max
Favoriete geurtje: Paco Rabanne Lady Milion
Favoriete week/maandblad: Glamour
Favoriete geluid: Geluid van de zee
Favoriete TV-series: CSI
Favoriete schrijver: Heb ik niet.
Favoriete troetelnaam: Pluisje
Wat staat er op je mouse pad?: Ik heb een laptop zonder muis…
Wat ligt er onder je bed?: Stof
Lievelingskleur: Turquoise
Lievelingslied allertijden: Bryan Adams - Best of me
Lievelingslied op dit moment: Cazette - Beam me up
Lievelingseten: Pannenkoeken
Lievelingsvak op school: Gym
Lievelingsdrank: Groene thee met cranberrysmaak
Lievelingscijfer: 7
Wat vind je het mooist aan jezelf?: Benen
Welke deodorant gebruik je?: Rexona
Welke schoenen draag je het liefst?: Uggs
Hoe laat ga je slapen doordeweeks?: Half 11 á kwart voor 11
Welk woord of welke zin gebruik je vaak?: Zegmaar…
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Daar kan ik niet meer tussen kiezen hoor!
Het meest beschamende moment van je leven: Je bovenstukje van je bikini kwijtraken in zee.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten
Wat doe je in het weekend?: Wielerwedstrijden rijden, in de winter vooral duurtrainingen.
Welk vak doe/deed je niet graag op school?: Geschiedenis
Je Ontbijt: Havermout
Wat eet je absoluut niet graag?: Worteltjes, marsepein
Huisdieren: Teckel Max
Lachen of dromen?: Lachen
Serieus of grappig?: Grappig, maar als iets serieus móet kan ik dat ook zijn.
Snel of traag?: Snel
Alleenstaand of relatie?: Relatie
Simpel of ingewikkeld?: Simpel
Cremeren of begraven?: Begraven
Sex of alcohol?: Sex
Lang opblijven of vroeg naar bed?: Vroeg naar bed
Licht of donker?: Licht
Spreken of zwijgen?: Spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen?: Grote mannen
Krant of weekblad?: Krant
Knuffel of een kus?: Eerst een knuffel, dan een kus.
Gelukkig of triestig?: Gelukkig
Leven of dood?: Leven
Fuif of discotheek?: Discotheek
Links of rechts?: Links(handig)
Saus erop of ernaast?: Geen saus
Bruin of blond?: Van mezelf blond, nu bruin.
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen?: Waarom zijn er zoveel mensen doorgeslagen?
Geloof je in reincarnatie?: Nee
Bestaan buitenaardse wezens?: Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?: Ik hou van jullie, bye x
Bestaat de ware?: Ja
Hoeveel kinderen wil je?: Nog geen idee, eerst zelf maar eens volwassen worden.
Waar kun je niet tegen?: Onrecht, pesten
Het beste gevoel ter wereld: Verliefd zijn, een sportprestatie neerzetten.
Het slechtste gevoel ter wereld: Geblesseerd zijn, eenzaam zijn.
Waar ben je bang voor? Spinnen, wilde beesten
Word je soms emotioneel? : Ja
Huil je tijdens films? : Ja
Droombezigheid als je ouder bent: Sporters begeleiden
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Studeren!
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?: Jezus wie appt me?
Als welk dier zou je terug willen keren?: Hond
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man?: Zolang het maar in verhouding is!
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: In een drukke winkelstraat?
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Het kan niet gek genoeg!
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Strand

Oké hier komt 'ie:

Naam:
Alexandra
Nickname:
Lexi, Lex, Alex
Geboortedatum:
10-08-1990
Lengte:
1m67
Kleur ogen:
Blauw, groen, grijs
Schoenmaat:
40/41
School/werk:
Ik werk
Rook je?:
Ja
Hobby’s:
Mijn mijn vriend zijn, lezen, schrijven, GS, met vriendinnen een filmpje kijken/winkelen, fietsen
Broers/zussen:
Nope enigskind
Heb je verkering/een relatie?:
Ja al 5 jaar :slightly_smiling_face:
Piercing:
Een tongpiercing
Tattoo:
Nee maar die komt nog
Vakantieland:
Italië
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?:
Ja
Teveel (van GS dan)
Hm… kan ik niet zo zeggen
Wie zou je graag ontmoeten?:
De hele cast van SPN, De hele cast van TWD, De hele cast van TVD & De hele cast van True Blood
Wie bewonder je enorm?:
Mijn tante
Meest sexy personen:
Jensen Ackles, James Franco, Mijn vriend uiteraard
Favoriete slaapkledij:
Een lange pyjama
Favoriete auto:
Audi
Favoriete film:
The green mile blijft sowieso mijn fav.
Favoriete muziek:
Jason Derulo, Ne-Yo, Katy Perry
Favoriete stad:
Amsterdam
Favoriete knuffel:
Een knuffel van mijn vriend
Favoriete geurtje:
Mexx fly high
Favoriete week/maandblad:
Cosmopolitan.
Favoriete geluid:
Muziek? :stuck_out_tongue:
Favoriete TV-series:
Supernatural
True Blood
The walking dead
Being human US
The vampire diaries
Lost
Favoriete schrijver:
Simone van der vlugt
Favoriete troetelnaam:
Lief
Niks
Wat ligt er onder je bed?:
Alleen een doos met kralen (voor mijn sieraden)
Lievelingskleur:
Licht roze
Chris Brown - Don’t judge me. Daar kan ik heel lang / vaak naar luisteren.
Lievelingslied op dit moment:
Veel
Lievelingseten:
Italiaans eten
Lievelingsvak op school:
Ik zit niet meer op school maar ik vond biologie leuk
Lievelingsdrank:
Baileys
Lievelingscijfer:
23
Wat vind je het mooist aan jezelf?:
Mijn ogen, handen
Welke deodorant gebruik je?:
Op dit moment een spuitdeo van het Kruitvat
Welke schoenen draag je het liefst?:
Ik draag vaak mijn uberhippe slippers
Hoe laat ga je slapen doordeweeks?:
11 uur of half 12
Welk woord of welke zin gebruik je vaak?:
Kak
Teveel
Ook teveel
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
Beide
Wat doe je in het weekend?:
Dan ben ik meestal bij mijn vriend
Welk vak doe/deed je niet graag op school?:
Wiskunde
Je Ontbijt:
Twee bruine boterhammen met beleg/zoet, yoghurt met fruit, thee
Wat eet je absoluut niet graag?:
Roti, boerenkool
Huisdieren:
3 honden, 3 katten en 5 kippen
Lachen of dromen?
Serieus of grappig? BEIDE
Snel of traag?
Alleenstaand of relatie?
Simpel of ingewikkeld?
Cremeren of begraven?
Sex of alcohol?
Licht of donker??
Spreken of zwijgen?
Krant of weekblad?
Knuffel of een kus? BEIDE
Gelukkig of triestig?
Leven of dood?
Fuif of discotheek?
Links of rechts?
Saus erop of ernaast?
Bruin of blond?
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen?
Geen idee
Geloof je in reïncarnatie?
Nee
Bestaan buitenaardse wezens?
Ja
Geen idee
Bestaat de ware?
Ja
Hoeveel kinderen wil je?
2
Waar kun je niet tegen?
Dierenmishandeling
Liefde
Een gebroken hart
Waar ben je bang voor?
Spinnen
De dood
Insecten
Word je soms emotioneel?
Ja
Huil je tijdens films?
Ja
Activiteitenbegeleidster
Ik doe niet aan voornemens.
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?
Oeps half 11
Als welk dier zou je terug willen keren?
Tijger
Van een man alles
en aan een vrouw de ogen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
Op de wc:’)?
Hm… in de auto (overdag)
De duinen

Naam: Sophia
Nickname: Soph
Geboortedatum: 4 november
Lengte: 1.70
Kleur ogen: Blauwe ogen
School/werk: In de derde van vwo en werk bij in de h&m.
Rook je?: Nee
Hobby’s: Dansen, met vrienden afspreken, uitgaan, zwemmen, vakantie vieren, vrij zijn en tekenen.
Broers/zussen: Twee zussen, en een broetje
Heb je verkering/een relatie?: Een relatie
Piercing: Navelpiercing
Tattoo: -
Vakantieland: Miami
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?:
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Veel mensen uit mijn nieuwe klas en mijn vriend :slightly_smiling_face:
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Dat ga ik niet online zetten
Wie zou je graag ontmoeten?: Taylor Swift en Amanda Seyfriend
Wie bewonder je enorm?: Taylor Swift
Meest sexy personen: Liam Hemsworth, Robert Pattinson en mijn vriend
Favoriete slaapkledij: Een korte pyjama
Favoriete auto:
Favoriete film: The notebook
Favoriete muziek: Taylor Swift
Favoriete stad: New York
Favoriete knuffel: Eentje van mijn jeugd
Favoriete geurtje: Avril Lavinge wild rose/Chanel number 5
Favoriete week/maandblad: The Vogue
Favoriete geluid: Muziek…
Favoriete TV-series: The Vampire Diars, Pretty Little Lairs, Awkward, Hollywood heigts, The Valleys en ga zo nog maar even door :slightly_smiling_face:
Favoriete schrijver: Stephanie Meyer
Favoriete troetelnaam: Sophietje
Wat staat er op je mouse pad?: -
Wat ligt er onder je bed?: Een doos met oude foto’s en andere spullen uit mijn jeugd
Lievelingskleur: Creme
Lievelingslied op dit moment: 22 by Taylor Swift
Lievelingseten: Pizza
Lievelingsvak op school: Spaans
Lievelingsdrank: Een cocktail
Lievelingscijfer: Twaalf
Wat vind je het mooist aan jezelf?: Ehm… mijn ogen.
Welke deodorant gebruik je?: Dove
Welke schoenen draag je het liefst?: Pumps
Hoe laat ga je slapen doordeweeks?: Half één
Welk woord of welke zin gebruik je vaak?: Sure
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Dat mijn vriend op onze eerste date, mij meenam naar het strand en we daar tot 's avonds laat hebben zitten praten en lol gemaakt. En toen hebben we voor het eerst gezoend toen we half in de zee stonden.
Het meest beschamende moment van je leven: Dat ga ik niet online zetten :slightly_smiling_face:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten, meestal dan.
Wat doe je in het weekend?: Uitgaan, naar mijn vriend gaan, naar vriendinnen gaan en trainen voor het dansen.
Welk vak doe/deed je niet graag op school?: Wiskunde…
Je Ontbijt: Een boterham
Wat eet je absoluut niet graag?: Spruitjes
Huisdieren: Een kat en een puppy
Lachen of dromen?: Lachen
Serieus of grappig?: Grappig, meestal
Snel of traag?: Snel
Alleenstaand of relatie?: Relatie, al een half jaar :slightly_smiling_face:
Simpel of ingewikkeld?: Voor de buiten wereld simpel, voor de mensen die mij kennen soms wel ingewikkeld.
Cremeren of begraven?: Begraven
Sex of alcohol?: Beiden
Lang opblijven of vroeg naar bed?: Lang opblijven
Licht of donker?: Licht
Spreken of zwijgen?: Spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen?: Heb geen voorkeur
Krant of weekblad?: Weekblad
Knuffel of een kus?: Een kus
Gelukkig of triestig?: Gelukkig
Leven of dood?: Leven
Fuif of discotheek?: Discotheek
Links of rechts?: Rechts
Saus erop of ernaast?: Erop
Bruin of blond?: Blond
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen?: Oh al het wreed en kwaad uit de wereld kan verdwijnen
Geloof je in reincarnatie?: Ik weet het niet
Bestaan buitenaardse wezens?: Weet ik ook niet
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?: Bedankt voor het leven op aarde
Bestaat de ware?: Ja, die bestaat.
Hoeveel kinderen wil je?: Twee, of een
Waar kun je niet tegen?: Als mensen liegen
Het beste gevoel ter wereld: Als iemand van je houdt
Het slechtste gevoel ter wereld: Voor mij, als mensen tegen mij liegen
Waar ben je bang voor?: Slangen
Word je soms emotioneel?: Jep
Huil je tijdens films?: Yes I do
Droombezigheid als je ouder bent: Professioneel dansen
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?: De zon schijnt
Als welk dier zou je terug willen keren?: Als een kat/poes
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man?: Zijn of haar lippen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Ik zou het niet weten
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Het bos…
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Ben toch liever van het bed, iets comfortabeler haha

Naam: Sanne
Nickname: -
Geboortedatum: 26 oktober
Lengte: 1.68
Kleur ogen: grijs/groen
Schoenmaat: 37
School/werk: 4tl
Rook je? Nee
Hobby’s: Acteren, lezen, shoppen
Piercing: Nee
Vakantieland: Italië
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?
Wie zou je graag ontmoeten? Angela Schijf
Wie bewonder je enorm? Angela Schijf
Meest sexy personen: Sean o’donnell, Liam hemsworth
Favoriete slaapkledij: Jonggingsbroek
Favoriete film: The hunger games
Favoriete muziek: Pop
Favoriete stad: Amsterdam
Favoriete knuffel:
Favoriete geurtje: Deo van fa
Favoriete week/maandblad: Cosmogirl
Favoriete geluid: Muziek
Favoriete TV-series: Flikken Maastricht, gtst, expeditie robbinson, hntm
Favoriete schrijver: Carry Slee
Favoriete troetelnaam:
Wat ligt er onder je bed? Tijdschriften
Lievelingskleur: Bordeauxrood
Lievelingslied allertijden: Always - Bon Jovi
Lievelingslied op dit moment: We can’t stop - Miley Cyrus
Lievelingseten: Spaghetti
Lievelingsvak op school: Niks maar als ik moest kiezen biologie
Lievelingsdrank: Ice tea
Lievelingscijfer: 26
Wat vind je het mooist aan jezelf? Ogen
Welke deodorant gebruik je? Fa
Welke schoenen draag je het liefst? Plateau sneakers
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 22:30
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? wtf
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Allebei
Wat doe je in het weekend? Internetten, en soms winkelen ofzo
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Wiskunde
Je Ontbijt: 2 broodjes
Wat eet je absoluut niet graag? Zuurkool
Huisdieren: Vissen
Lachen of dromen? Lachen
Serieus of grappig? Serieus
Snel of traag? Snel
Simpel of ingewikkeld? Ingewikkeld
Cremeren of begraven? Begraven
Sex of alcohol? Weet niet
Licht of donker?? Licht
Spreken of zwijgen? Spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen? Weet niet
Krant of weekblad? Krant
Knuffel of een kus? Kus
Leven of dood? Leven
Links of rechts? Rechts
Bruin of blond? Blond
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Weet niet
Geloof je in reincarnatie? Weet niet
Bestaan buitenaardse wezens? Zou kunnen
Bestaat de ware? Ja
Hoeveel kinderen wil je? 2/3
Waar kun je niet tegen? Smakken, Zeuren
Waar ben je bang voor? Voor niks
Huil je tijdens films? Ligt eraan
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Meer sporten
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Weet ik niet meer
Als welk dier zou je terug willen keren? Hond
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op een berg

Naam: sophism
Nickname: –
Geboortedatum: 18 maart 1998
Lengte: 1.65
Kleur ogen: bruin
Schoenmaat: 37/38
School/werk: 4 vwo
Rook je? nee
Hobby’s: sporten, lezen , chillen
Broers/zussen: zus
Heb je verkering/een relatie? nee, ben bezig whaha
Piercing: 2 oorbellen aan beide kanten
Tattoo: nee
Vakantieland: portugal
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? uhm… nee
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: maaike
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: janine
Wie zou je graag ontmoeten? rihanna
Wie bewonder je enorm? mijn zus
Meest sexy personen: –
Favoriete slaapkledij: onderbroek en hemdje haah
Favoriete auto: ik houd niet zo van auto’s ahah
Favoriete film: step up 2
Favoriete muziek: rihanna
Favoriete stad: groningen
Favoriete knuffel: appie
Favoriete geurtje: chanel
Favoriete week/maandblad: grazia
Favoriete geluid: muziek
Favoriete TV-series: gtst, rachel zoe project
Favoriete schrijver: engelse
Favoriete troetelnaam: –
Wat staat er op je mouse pad? niks , heb er geen hihi
Wat ligt er onder je bed? niks
Lievelingskleur: donkerblauw
Lievelingslied allertijden: rihanna - diamonds denk ik
Lievelingslied op dit moment: applause- lady gaga en get loose
Lievelingseten: hachee en kebab en shoarma
Lievelingsvak op school: spaans
Lievelingsdrank: ice tea zonder prik
Lievelingscijfer: 18
Wat vind je het mooist aan jezelf? rug
Welke deodorant gebruik je? therme en rexona
Welke schoenen draag je het liefst? nikes
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? 9 uur
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? ‘zeg maar’
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: uhm… niet zo veel helaas
Het meest beschamende moment van je leven: blunder bij crush
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? binne
Wat doe je in het weekend? hw maken en chillen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? wiskunde, maar tot nu gaat het nog goed haha
Je Ontbijt: muesli of brood
Wat eet je absoluut niet graag? rode bieten
Huisdieren: vissen
Lachen of dromen? lachen
Serieus of grappig? grappig
Snel of traag? snel
Alleenstaand of relatie? heb nog nooit een relatie gehad dus weet niet haha
Simpel of ingewikkeld? simpel
Cremeren of begraven? cremeren
Sex of alcohol? –
Lang opblijven of vroeg naar bed? lang opblijven in het weekend, vroeg naar bed doordeweeks haha
Licht of donker?? licht
Spreken of zwijgen? sprken
Grote of kleine vrouwen/mannen? middelmatig
Krant of weekblad? weekblad
Knuffel of een kus? knuffel
Gelukkig of triestig? gelukkig
Leven of dood? leven
Fuif of discotheek? disco
Links of rechts? rechts
Saus erop of ernaast? ernaast
Bruin of blond? bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? kom ik in de hemel?
Geloof je in reincarnatie? nee
Bestaan buitenaardse wezens? nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? ik hou van jullie
Bestaat de ware? ja
Waar kun je niet tegen? kietelen onder voet
Het beste gevoel ter wereld: als je een gesprek hebt met je crush xd
Het slechtste gevoel ter wereld: als er iemand overlijdt in je omgeving
Waar ben je bang voor? dat een dierbare iets overkomt
Word je soms emotioneel? ja
Huil je tijdens films? ja
Droombezigheid als je ouder bent: iets met taal en mode
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: georganiseerd met school
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? welke dag is het
Als welk dier zou je terug willen keren? koe
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? rug
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: op een berg
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: –
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: –

Naam: Karlijn
Nickname: Veeel, maar met name; Lijn, Brein en Bruno
Geboortedatum: 7 oktober
Lengte: 1.65
Kleur ogen: groen/bruin
Schoenmaat: 39/40
School/werk: School
Rook je?: nee
Hobby’s: Op de laptop, tekenen schrijven en shoppen.
Heb je verkering/een relatie?: nee
Piercing: alleen oorbellen
Vakantieland: Turkije/Spanje/Frankrijk
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?: Uhm, nee??
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Majlen
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Youri
Wie zou je graag ontmoeten?: One direction
Wie bewonder je enorm?: Demi Lovato
Meest sexy personen: Harry
Favoriete slaapkledij: Nachtjapon
Favoriete auto: Geen idee
Favoriete film: This is us
Favoriete muziek: One direction, Demi Lovato en Katy perry.
Favoriete stad: veel
Favoriete knuffel: Teddy en loeloe :’)
Favoriete geurtje: Fame van Lady Gaga
Favoriete week/maandblad: Geen idee
Favoriete geluid: Muziek
Favoriete TV-series: meerdere
Favoriete schrijver: Geen idee
Favoriete troetelnaam: Geen idee
Wat staat er op je mouse pad? Niks
Wat ligt er onder je bed? Stof
Lievelingskleur: Paars
Lievelingslied allertijden: Verschilt heel erg, maar heb nu al heel lang What makes you beautiful :’)
Lievelingslied op dit moment: We can’t stop - Miley Cyrus
Lievelingseten: Boerenkool en patat
Lievelingsvak op school: Handvaardigheid
Lievelingsdrank: Crystal Clear
Lievelingscijfer: 0
Welke deodorant gebruik je? Dove
Welke schoenen draag je het liefst? Mijns Vans en look-a-like Dr. Martens
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Half tien in bed en dan nog op mijn mobiel en ff op de laptop enz.
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? lol, hmhm, Oh my God
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Dat iemand zei/fluisterde: Je ziet er echt heel leuk uit en daarna glimlachte en bloosde hij enz. enz. :’)
Het meest beschamende moment van je leven: Geen idee, maar het meest recente was toen ik mn tafel op school helemaal verkeerd om had geplaatst en terwijl iedereen toe keek moest ik het dus opnieuw doen waarbij het wéér verkeerd ging :bored:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Ben vaker binnen, maar buiten vind ik het fijner
Wat doe je in het weekend? Gewoon een beetje chillen, huiswerk maken en leuke dingen doen
Welk vak doe/deed je niet graag op school? GYM!!!
Je Ontbijt: Fruit, tosti of gewoon brood
Wat eet je absoluut niet graag? Kaas
Huisdieren: 2 Katten; Max en Sofie, vissen en 1 hamster; Bamby
Lachen of dromen?
Serieus of grappig?
Snel of traag?
Alleenstaand of relatie?
Simpel of ingewikkeld?
Cremeren of begraven?
Sex of alcohol?
Licht of donker??
Spreken of zwijgen?
Krant of weekblad?
Knuffel of een kus?
Gelukkig en triestig?
Leven of dood?
Fuif of discotheek?
Links of rechts?
Saus erop of ernaast?
Bruin of blond?
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Echt géen idee
Geloof je in reincarnatie? Een beetje
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? Weet ik nog niet
Bestaat de ware? Denk het niet
Hoeveel kinderen wil je? Een tweeling, maar anders gewoon 1
Waar kun je niet tegen? Pesters, betweters gemene mensen en nog meer.
Het beste gevoel ter wereld: Weet ik zou gauw niet
Het slechtste gevoel ter wereld: Weet ik ook zo gauw niet
Waar ben je bang voor? De dood
Droombezigheid als je ouder bent: Weet ik nog niet
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Gezonder eten
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Weet ik niet meer
Als welk dier zou je terug willen keren? Kat
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Geen idee
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op de snelweg? :’)
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: Heb het nog niet ‘‘echt’’ gedaan
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Geen idee

Naam: Karin
Nickname: -
Geboortedatum: 1993
Lengte: 1.66
Kleur ogen: Blauw
School/werk: Bedrijfseconomie
Rook je? Nee
Hobby’s: Lezen, sporten, films/series kijken, muziek luisteren.
Broers/zussen: Twee zussen
Heb je verkering/een relatie? Ja
Piercing: Nee
Vakantieland: Amerika
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Nee
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Pff, geen idee.
Wie zou je graag ontmoeten? Taylor Swift
Wie bewonder je enorm? Taylor Swift
Meest sexy personen: Kit Harrington
Favoriete slaapkledij: Een pyjama
Favoriete auto: -
Favoriete film: Into The Wild en nog veel meer
Favoriete muziek: Taylor Swift, Lady A., The Band Perry, John Mayer, Ed Sheeran en nog veel meer
Favoriete stad: New York
Favoriete knuffel: Panda
Favoriete geurtje: Wonderstruck van Taylor Swift
Favoriete week/maandblad: -
Favoriete geluid: -
Favoriete TV-series: Pretty Little Liars en Game Of Thrones
Favoriete schrijver: -
Favoriete troetelnaam: -
Wat staat er op je mouse pad? Heb ik niet
Wat ligt er onder je bed? Schoenen
Lievelingskleur: Blauw en roze
Lievelingslied allertijden: Fearless en All Too Well van Taylor Swift
Lievelingslied op dit moment: Paperdoll van John Mayer
Lievelingseten: Burrito’s
Lievelingsvak op school: -
Lievelingsdrank: IJsthee
Lievelingscijfer: 13
Wat vind je het mooist aan jezelf? Ogen
Welke deodorant gebruik je? Een van FA
Welke schoenen draag je het liefst? All Stars
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? Tussen 11 en 12
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? -
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Meerdere dingen die mijn vriend heeft gezegd
Het meest beschamende moment van je leven: Zoveel momenten haha
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Beide
Wat doe je in het weekend? Werken, leren en chillen met vrienden en/of mijn vriend
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Frans en Duits
Je Ontbijt: Yoghurt of broodje hagelslag
Wat eet je absoluut niet graag? Olijven
Huisdieren: -
Lachen of dromen? Beide
Serieus of grappig? Beide
Snel of traag? Traag
Alleenstaand of relatie? Relatie
Simpel of ingewikkeld? Beide
Sex of alcohol? Sex
Licht of donker?? Beide
Grote of kleine vrouwen/mannen? Grote mannen, kleine vrouwen
Krant of weekblad? Krant
Knuffel of een kus? Beide
Leven of dood? Leven
Fuif of discotheek? Disco
Links of rechts? Links
Bruin of blond? Bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Ik geloof niet in een god.
Geloof je in reincarnatie? Nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? -
Bestaat de ware? Misschien
Hoeveel kinderen wil je? Drie
Waar kun je niet tegen? Onduidelijkheid
Het beste gevoel ter wereld: Liefde
Het slechtste gevoel ter wereld: Verdriet, teleurstelling
Waar ben je bang voor? De toekomst
Huil je tijdens films? Ja
Droombezigheid als je ouder bent: Een eigen bedrijfje
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: -
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Ik wil weer slapen
Als welk dier zou je terug willen keren? Geen een
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Ogen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op een plek wat iets voor je betekent
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: De bank, niet zo gek dus
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Geen idee

Naam: .
Nickname: princesjeex1
Geboortedatum: 7/4
Lengte: 169
Kleur ogen: bruin
Schoenmaat: 39
School/werk: .
Rook je?: nee
Hobby’s: heb ik niet
Broers/zussen: 1 broertje
Heb je verkering/een relatie?: nee
Piercing: nee
Vakantieland: zwitserland
Is er iemand die je niet zal terugschrijven?: geen idee
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: heb ik niet
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: al mijn klasgenoten
Wie zou je graag ontmoeten?: selena gomez, katy perry, demi lovato
Wie bewonder je enorm?: demi lovato
Meest sexy personen: demi lovato, selena gomez, selena gomez, david beckham, cristiano ronaldo, jessie j en ik kan nog heel lang doorgaan
Favoriete slaapkledij: gewoon broek en shirt
Favoriete auto: volkswagen
Favoriete film: yeh jawaani hai deewani (indiase film)
Favoriete muziek: katy perry enx\z
Favoriete stad: adam
Favoriete knuffel: heb ik niet
Favoriete geurtje: chanel en faraway
Favoriete week/maandblad: fashionista
Favoriete geluid: ?
Favoriete TV-series: saraswatichandra
Favoriete schrijver: caja cazemier en brigitte stewart
Favoriete troetelnaam: ?
Wat staat er op je mouse pad?; niks
Wat ligt er onder je bed? ; niks
Lievelingskleur: violet
Lievelingslied allertijden: weetniet
Lievelingslied op dit moment: roar
Lievelingseten: churros
Lievelingsvak op school: bio en duits
Lievelingsdrank: cola
Lievelingscijfer: 10
Wat vind je het mooist aan jezelf? ; wimpers en haar
Welke deodorant gebruik je? ; odorex
Welke schoenen draag je het liefst?; sneakers
Hoe laat ga je slapen doordeweeks? ; half 10
Welk woord of welke zin gebruik je vaak?; ik verveel me, het is saai
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: niks
Het meest beschamende moment van je leven: alles
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?; allebei zon beetje
Wat doe je in het weekend?
Welk vak doe/deed je niet graag op school?; wiskunde
Je Ontbijt: cornflakes en glas melk
Wat eet je absoluut niet graag?; slakken
Huisdieren: cavia
Lachen of dromen? ; dromen
Serieus of grappig? ; grappig
Snel of traag? ; snel
Alleenstaand of relatie? ; alleenstaand
Simpel of ingewikkeld? ; simpel
Cremeren of begraven? ; cremeren
Sex of alcohol? ; seks
Lang opblijven of vroeg naar bed? ; vroeg naar bed
Licht of donker?? ; donker
Spreken of zwijgen? ; spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen?; grote mannen
Krant of weekblad?; weekblad
Knuffel of een kus? ; knuffel
Gelukkig of triestig? ; gelukkig
Leven of dood? ; leven
Fuif of discotheek? ; disco
Links of rechts? ; rechts
Saus erop of ernaast? ; ernaast
Bruin of blond? ; bruin
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? ; persoonlijke vragen
Geloof je in reincarnatie? ; ja
Bestaan buitenaardse wezens? nee
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? geen idee
Bestaat de ware? nee
Waar kun je niet tegen? huilen
Het beste gevoel ter wereld: blij zijn
Het slechtste gevoel ter wereld: janken
Waar ben je bang voor? alles
Word je soms emotioneel? altijd
Huil je tijdens films? soms
Droombezigheid als je ouder bent: huisje boompje beestje en vrienden
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: afvalen
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? ; ik heb geen school yheah
Als welk dier zou je terug willen keren? ; tijger
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? ; borsten en sixpack
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: waar we elkaar hebben ontmoet
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt: weet niet
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: ??

Naam: marieke
Nickname: Mariekeblub
Geboortedatum: 20-08-1995
Lengte: 1.63
Kleur ogen: Blauw
Schoenmaat: 37/38 met sneekers 36/37 met hakken
School/werk: School=Drenthe College wek=Poiesz
Rook je? Ja
Hobby’s: Schrijven/Tekenen/Fotograferen
Broers/zussen: 1 broer (21)
Heb je verkering/een relatie? Nee wel verliefd
Piercing: Navel sinds vrijdag / oorbellen
Tattoo: komen nog als ik 21 ben :stuck_out_tongue:
Vakantieland: Engeland/Amerika/Australië en ik ga volgend jaar naar Spanje
Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Nope schrijven is leuk
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Henry & Remi & rob
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: een gast van mijn stage waar ik de naam niet van weet
Wie zou je graag ontmoeten? Jason Statham.
Wie bewonder je enorm? Mijn moeder.
Meest sexy personen: Uhm, Arnold, Sean O’Donnel, Bryan, Lloyd
Favoriete slaapkledij: Voetbalbroekje
Favoriete auto: Roze mini cooper s cabrio
Favoriete film: Dat zijn er zo veel
Favoriete muziek: Veel
Favoriete stad: Londen
Favoriete knuffel: Henk, mijn big
Favoriete geurtje: Uhm… veel
Favoriete week/maandblad: Hitkrant
Favoriete geluid: Het trouwe geblaf van mijn hondje.
Favoriete TV-series: Hollywood Heights
Favoriete schrijver: Lauren Brooke & Helen Vreeswijk & Stephen King
Favoriete troetelnaam: o god, nu moet ik denken… Schatje
Wat staat er op je mouse pad? 100 euro :stuck_out_tongue:
Wat ligt er onder je bed? Een deken, kleding, mijn tas, make-up, condooms (ongebruikt, ze zijn uit mijn tas gevallen maar ik heb nog geen zin om het daar op te ruimen)
Lievelingskleur: Roze
Lievelingslied allertijden: \We’re Going To Ibiza / Classic / Waves
Lievelingslied op dit moment: Waves
Lievelingseten: Pizza Lievelingsvak op school:Drama
Lievelingsdrank: Petricov / Berenburg / Bacardi
Lievelingscijfer: 21 waarom weet ik niet.
Welke deodorant gebruik je? Nu? volgens mij Playboy
Welke schoenen draag je het liefst? Sneakers of sleehakken.
Hoe laat ga je slapen doordeweeks?half 11
Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Kak/Je moeder/Gay/WTF/OMG
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: uhh, het insmeren van mijn rug door Henry (het voelde zo lekker :#)
Het meest beschamende moment van je leven: o god, daar kan ik niet uit kiezen. ik doe zoveel beschamende dingen.
Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Buiten
Wat doe je in het weekend? Werken, Stappen, Film kijken
Welk vak doe/deed je niet graag op school? Nederlands :stuck_out_tongue: kutvak.
Je Ontbijt: Brood Wat eet je absoluut niet graag? Zuurkool
Huisdieren: 2 honden, ik had paarden.
Lachen of dromen? Ik lach over mijn dromen (:
Snel of traag?Snel
Alleenstaand of relatie? Alleenstaand in mijn relatie met mijn bed.
Cremeren of begraven? Voer mij maar aan krokodillen (:
Sex of alcohol? Koekjes
Lang opblijven of vroeg naar bed? lang opblijven
Licht of donker?? Donker
Spreken of zwijgen? Spreken, ik ben bijna nooit stil.
Grote of kleine vrouwen/manen?Lang (:
Krant of weekblad?Weekblad
Knuffel of een kus? een kus tijdens het knuffelen
Leven of dood? Leven
Links of rechts? Rechts
Bruin of blond? Blond
Wat zou je vragen als je “God” een vraag mocht stellen? Waarom gaan criminelen niet eerder dood als brave mensen.
Geloof je in reincarnatie?Ja want ik zei ooit eens toen ik 2 was (heb ik van mijn moeder gehoord hoor) ; ik ben in precies zo een vliegtuig omgekomen met mijn broeders en zusters
Bestaan buitenaardse wezens? Joah in films.
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? But i don’t give a fuck.
Bestaat de ware?ja.
Waar kun je niet tegen? Dierenmishandeling daar word ik echt kwaad om.Het beste gevoel ter wereld:verliefd zijn
Het slechtste gevoel ter wereld: verliefd zijn
Waar ben je bang voor? afgewezen worden denk ik.
Word je soms emotioneel?ja zeker
Huil je tijdens films? ooh ja…
Droombezigheid als je ouder bent: Mensen met een beperking laten ervaren hoe het is om een hond of kat te verzorgen. Dat zij hun eigen hond hebben zonder de lasten.
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Die heb ik niet.
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? Kak ik moet werken.
Als welk dier zou je terug willen keren? Leeuw
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Vrouw=hoofdhaar man=sixpack
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: In de bioscoop tijdens een horrorfilm
Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt:Niet
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen:In de keuken gheghe