Vragenlijsten

Hooi

Soms komen hier wel eens vragenlijsten voorbij, en vaak als ik me verveel vul ik die wel even in, omdat ik niks anders te doen heb.
Alleen 9 van de 10 keer verstuur ik hem uiteindelijk niet, omdat ik hem zo aandacht-vragend vind lijken.
Zoals net een waarmee je :couplekiss_man_woman: moest zetten bij de zinnen wat je al had gedaan (al heb ik die wel verstuurd).

Ik wil ze wel invullen, omdat ik me verveel, maar heb best veel dingen gedaan die in dat soort lijsten voorkomen,
En dan voel ik me net zo’n brugger die daarmee probeert stoer te doen, haha

Zijn er meer die hier last van hebben?
En komt het idd heel ‘aandacht-vragend’ over?

Upje? :flushed:

Typ de volgende keer wat normaler en duidelijker. Want dit is nauwelijks te volgen. En moet je hier echt een topic over openen? Vul een vragenlijst wel of niet in, maar dit topic is zelfs nog te nutteloos en onzinnig om bij “Onzin” te openen.

Ik vul ze altijd in als ik me verveel :stuck_out_tongue: En er is niemand die alle antwoorden na gaat lezen hoor, het is gewoon tijdverdrijf.

Het lijkt me toch vrij duidelijk getypt?, in tegenstelling van andere berichten die je soms tegenkomt…
En ik vroeg het me gewoon af, omdat ik niet zo’n ‘schreeuw-om-aandacht-typetje’ wil zijn.

Kind zeur niet. Iedere GS’er vult wel eens zo’n vragenlijstje in. Dan is iedere GS’er een ‘schreeuw-om-aandacht-typetje’. Daarbij is er echt niemand die die antwoorden gaat lezen :’)

Vul ze in. Of vul ze niet in. Maar dit topic is echt volkomen nutteloos.

Als je het zo nutteloos vind, staan die bij onzin op de goede plek toch?
Snap je probleem niet helemaal, maar het zal wel, haha