Vragenlijsten op het forum !?

Wáárom worden er ingodsnaam zoveel vragenlijsten gemaakt op het forum ?
echt waar, ik word er gewoon misselijk van. En dan zijn er nog een paar met titels als deze: vragenlijst 120255540
Als je dan toch weet dat er zoveel zijn, waarom blijven mensen er dan maken ?
er zijn er echt méér dan genoeg hoor.
En je hoeft niet te denken dat je er een originele maakt, want dat kan al bijna niet meer. Dus wil je ajb geen vragenlijst meer maken, tenzij je er 99% zeker van bent dat je een nietbestaande maakt ? (Vragenlijsten met vragen zoals Skinny of Baggy, Pumps of Sneakers, zijn NIET origineel voor alle duidelijkheid)
Dus, kan het maken van vragenlijsten bij deze sterk minderen ?
Waarschijnlk helpt dit niet, maar dan heb ik toch even mijn ding gezegd ofzo.

:bowing_man:

hoi teefke xd
he jullie moeten wel reageren hoor.

Niet zo zeuren, het is juist leuk! Vooral die van mij die nu verwijderd is door een of andere was leuk!

gegroet

ik wist het :smiling_imp:

weljaaaa nigger, de jouwe was origineel toch ? (of niet ?)
ik heb het over al die
baggy / skinny
sneakers/ pumps
naturel / make up
wit / zwart

er zijn er honderden, en ik snap het nut van eentje zelfs niet.

ik heb er volgens mij nog nooit eentje sirieus ingevult XD

Ik snap je punt, maar volgens mij wil jij nu gewoon aandacht dat blijkt uit jullie moeten wel reageren hoor

upt stiekum dit topic

ja zodat iedereen dit leest
duhhhhh

Nee dat soort aandacht niet, die aandacht van iedereen moet het wel met me eens zijn anders zeike we diegene af, terwijl er toch zoveel vragenlijsten worden gemaakt, dus niet iedereen is het er schijnbaar mee eens. ja ik ben echt een kluns in mijn gedachte omzetten in woorden, I know

ja, mensen moeten reageren, zodat ik weet dat ze tenminste begrijpen dat er genoeg standaard vragenlijstjes zijn :pensive:

Ik begrijp

wat ben ik blij dat jullie hier teminste aardig blijven, bij sommige als je je mening geeft dan word je gelijk afgezeken

Amen. :rainbow_flag: zo irritant

i understand you

en zeker als mensen nog titels doen als
dit of dat
of
vul in asjeblieft

maak ook even een duidelijke titel

ohja, nog een argument ; Het maakt het forum traag

als je ze niet leuk vind bekijk ze dan gewoon niet en ga niet zeuren.