vragenlijst voor de echte verveleraars. :)

ik kijk als ik naar links kijk tegen …
en als ik naar rechts kijk tegen …
je pakt je (merk/soort) … mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan …
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet …
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn … en die heet …
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar …
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar …
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar … voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van …
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de … op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan …
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje … en het boek heet …
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan …
ik heb altijd al wel eens willen …
als ik van de computer af ga ik …
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur …
op dit moment mis ik …
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten …
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit …
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen …
en dat ga ik nu doen want dit is pure tijdverspilling. (:

eh? Kan je ze miss. onder elkaar ofzo zetten en ook zelf maken sommigen snap ik niet :grinning:

okee, wacht ff. :slightly_smiling_face:

klaar. :stuck_out_tongue:

ik kijk als ik naar links kijk tegen een afstandsbediening en als ik naar rechts kijk tegen de bank. je pakt je samsung? mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan: standaardachtergrond, 2 kersjes. je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet de muur. het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn zusje en die heet inge. als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar winkelen en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar niks. als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar schoenen voor halen. als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van: huh? ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de beste vriendin op aarde. Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan koninginnedag. Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje: een heks op een bezem en het boek heet beha’s en bezemstelen. Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan: (meestal) vrolijk, aardig, blij. ik heb altijd al wel eens een joint willen roken. als ik van de computer af ga ga ik omkleden en opmaken. mijn behangverf in mijn kamer heeft de kleur grijs. op dit moment mis ik B. als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten: een boterham. ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit: hallo. ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen: omkleden, opmaken, opruimen.

ik kijk als ik naar links kijk tegen een muur
en als ik naar rechts kijk tegen mijn kamer
je pakt je (merk/soort) samsung mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan een uitzicht
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet het park
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn plantje en die heet paasplantje
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar kapot (geen geld)
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar niks
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar iets leuks voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van fuck…
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de liefste klootzak op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan dat leven kut is
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje b[/b] en het boek heet examenbundel
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan lief, zorgzaam, koppig
ik heb altijd al wel eens willen bungeejumpen.
als ik van de computer af ga ik naar beneden
mijn behang verf in mijn kamer heeft de kleur lichtlicht roze
op dit moment mis ik mezelf
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten babyvoeding
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit :frowning:
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen veel te veel…en dat ga ik nu doen want dit is pure tijdverspilling. (:

ik kijk als ik naar links kijk tegen mijn bed
en als ik naar rechts kijk tegen het balkon
je pakt je (merk/soort) samsungstar en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mezelf
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet kledingkast
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis zijn mijn schildpadden die heten berry, perry en cherry
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar shoppen
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar nagellak voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van wttuhell.
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de een viendin op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan nail art maken
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje … en het boek heet het grote basisschool boek
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan lief, slim, koppig
ik heb altijd al wel eens willen dat ik miljonair was
mijn behang(verf) in mijn kamer heeft de kleur creme
op dit moment mis ik mezelf :grinning:
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten tosti
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit hoi
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen nail art maken voor een contest

ik kijk als ik naar links kijk tegen stoel
en als ik naar rechts kijk tegen kruk
je pakt je (merk/soort) LG mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mijn contacten
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet een borstel
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn kat en die heet gigi
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar vuilnis
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar kleren voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van uhh, juist.
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de vriendin op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan nagellak
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje karin bloemen (als een tijdschrift ook meeteld want een boek is er niet) en het boek heet de tamboer
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan …?..
ik heb altijd al wel eens willen shoppen in NY
als ik van de computer af ga ik opruimen
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur groen en grijs
op dit moment mis ik …?..
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten tosti of pannekoek
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit meuj
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen opruimen

ik kijk als ik naar links kijk tegen de hond die op de bank ligt te pitten
en als ik naar rechts kijk tegen de tv
je pakt je Sony ericsson X10 mini pro mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan allemaal kleuren enzo?
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet de bank en het raam
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn labrador en die heet Hummer
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar WINKELEN!
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar niks, kan wel een nacht zonder. :’)
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar 2 primers an gosh (2voor10euro, normaal17) voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van best leuk vragenlijstje!
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de allerleukste jongen (mijn vriend) op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan zijn irritante moeder
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje … en het boek heet … (geen boek hier…)
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan verlegen, tutje, vrolijk
ik heb altijd al wel eens willen shoppen in newyork!
als ik van de computer af ga ik naar de kapper.
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur blauw, wit, grijs, enz. ik heb een meeetersgrote posten van newyork die de hele muur bedekt! :grin:
op dit moment mis ik Sofi, de hond van mij zus haha.
als ik nu honger zou hebben zou ik Sultana eten
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog mijn make-up moet doen

ik kijk als ik naar links kijk tegen mijn deuurrr
en als ik naar rechts kijk tegen de muur
je pakt je Samsung galaxy s mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan standaard achtergrond met bloemetjes
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet een nachtkasje en kast
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn moeder en die heet sibel
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar vergeet newyork ik ga miss naar Turkije !
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar domino´s pizza bestellen
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar eten voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van dat ik helemaal niks te doen heb
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de mams op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan niks eigenlijk
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje geen en het boek heet Dua ve Zikirli Namaz Hocasi
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan klein vervelend ennn tsja …
ik heb altijd al wel eens willen bungeejumpen
als ik van de computer af ga ik stadje
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur wit met grijze stipjes
op dit moment mis ik :blush:
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten Lahmacun … :Q:Q
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit yo0kjm43832
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen leren voor me examens?

ik kijk als ik naar links kijk tegen een lamp
en als ik naar rechts kijk tegen de bankleuning, dan een stoel, dan de tv
je pakt je Samsung Jét en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mijn neefje in de wolken, met mijn neefje en nichtje ervoor op een wolkje (zie profielplaatje)
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet AAAAH DE ZON *blind*
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn mama en die heet Marijke
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar SHOPPEEEEEEN
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar niks, ik eet ‘s nachts niets :’)
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar nagellak voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van: geniaal
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de Vodafone op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan “Shoot, ik heb geen beltegoed”
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje “50 worden” en het boek heet “50 worden”
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan Ik ben Henk
ik heb altijd al wel eens willen survivallen
als ik van de computer af ga ik lezen in mijn psychologie magazine =)
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur: Heb geen behang. Maar de muur is wit en een andere rood =)
op dit moment mis ik Justin
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten beschuit met aardbeien
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit lalala (<- echt met neus gedaan)
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen: Konijn verzorgen!

ik kijk als ik naar links kijk tegen Uhm, open ruimte? Eerste wat ik zie in iig mn telefoon
en als ik naar rechts kijk tegen de HUGE dvd kast van mijn vriend, muur van 5 meter vol…
je pakt je (merk/soort) HTC mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mijn hondje!
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet het salon / raam
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn hondje en die heet Diesel
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar 20.000 foto’s maken :’)
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar niets
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar niets voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van joah swel leuk!
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de een goeie vriendin op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan niets
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een hand met wijzers en het boek heet 100 life hacking tips
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan verlegen, depressief & lelijk
ik heb altijd al wel eens willen op mezelf gaan wonen
als ik van de computer af ga ik douchen
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur wit
op dit moment mis ik het hebben van een thuis / gelukkig zijn
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten een -veggie- hotdog
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit ho0o099i (ehhh, “hoooi”)
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen de vaatwas legen / wasgoed strijken, een aantal foto’s bewerken, wenkbrauwen epileren, de hond eten geven, kijken wat ik ga doen met mijn leven enzoverder.
en dat ga ik nu doen want dit is pure tijdverspilling. (haha dacht 't t niet! Ik ga douchen xD)

ik kijk als ik naar links kijk tegen een tafel
en als ik naar rechts kijk tegen een stoel
je pakt je (merk/soort) samsung star qwerty mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan een vriendin en ik
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet muur
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn rat en die heet Lucky
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar feesten
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar helemaal niks
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar niks voor halen, ben te lui om nu op te staan.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van ik verveeeeel me
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de beste vriendin waar ik nu ruzie mee heb op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan die ene jongen.
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een taart en het boek heet Zelf de lekkerste taarten bakken.
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan moe meestal vrolijk
ik heb altijd al wel eens willen rondreizen met vrienden in een oude hippiebus en niet weten waar we heen gaan
als ik van de computer af ga ik eten
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur blauw
op dit moment mis ik mijn vriendinnen
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten ijs
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit ijnbfge4rf3e3o bjme3
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen spreekbeurt maken, iets nuttigs doen, ophouden met computeren, eten moet koken

ik kijk als ik naar links kijk tegen de muur
en als ik naar rechts kijk tegen mijn spiegel!
je pakt je nokia mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan; een bloemenveld met witte bloemen :grinning: je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet mijn rode pipbehang
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn zusje en die heet marieke
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar een banaan
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar wenkbrauwpotlood voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van oke, ik moet wel heel verveeld zijn. ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van een goede vriend op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan een nieuwe collega. Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een heelal en het boek heet online met God. Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan betrouwbaar/direct/spontaan. ik heb altijd al wel eens naar londen willen gaan en in een gastgezin verblijven (16 mei, yay! :grinning:) als ik van de computer af ga ik me omkleden, make-up opdoen en naar de kruidvat. mijn behang in mijn kamer heeft de kleur wit met stippen en rood met bloemen en strikjes en takjes en vlinders. op dit moment mis ik een persoon. als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten een slaatje. ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit haai. ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen omkleden en makeuppen en naar de kruidvat en dat ga ik nu doen want dit is pure tijdverspilling. (:

ik kijk als ik naar links kijk tegen .mijn deur
en als ik naar rechts kijk tegen de kachel je pakt je blackberry mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mezelf
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet mijn spiegel het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn mijn moeder en die heet Hillie
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar een banaan
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar btg voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van hij is cool haha
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de de beste vriendin op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan dat mn vriend toch niet hoeft te werken de hele vakantie
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een meisje voor een spiegel met een zwempak en het boek heet ik word nooit normaal
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan spontaan/aardig/betrouwbaar
ik heb altijd al wel eens willen lopen op de catwalk bij victoria secret
als ik van de computer af ga ik op mn mobiel hihi
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur zwart/grijs/wit
op dit moment mis ik mn vriend
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten chocola
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen mijn dvd-speler aansluiten

ik kijk als ik naar links kijk tegen een computer
en als ik naar rechts kijk tegen een piano en een openhaard
je pakt je (merk/soort) htc desire mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan de standaard achtergrond
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet raam
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn beste vriendin en die heet djura
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar naar nora
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar vast wel iets voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van wauw
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van joël
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan de vraag die ik lees
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een soort alien en het boek heet niet echt een boek maar large
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan lang, lui en daniella-achtig
ik heb altijd al wel eens willen bungeejumpen
als ik van de computer af ga ik weet niet
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur groen
op dit moment mis ik niks
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten chocola
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit hi
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen niks

ik kijk als ik naar links kijk tegen een spiegel, deur en tv
en als ik naar rechts kijk tegen raam
je pakt je (merk/soort) samsung mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan audrey hepburn
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet een bed
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn vlieg en die heet irritant rotbeest
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar eerst een bank beroven en daarna onbeperkt shoppen
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar plastic
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar een ijsje voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van ik verveel me echt veel te erg, maar ik heb nergens zin in
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de leukste jongen op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan zie 1 vraag hierboven
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje het is blauw en het boek heet wie ben ik?
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan Appelmoesfreak, koopverslaafd en blond
ik heb altijd al wel eens willen een nacht doorbrengen op het strand met vrienden een kampvuur en een gitaar
als ik van de computer af ga ik iets nuttigs doen???
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur ik heb geen behang
op dit moment mis ik niet zo veel …
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten iets vets zoals een frikandel ofzo
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit fdgh
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen waarom zou ik mezelf slaan?

ik kijk als ik naar links kijk tegen tafel,stoel,spiegel
en als ik naar rechts kijk tegen plant en een muur
je pakt je (merk/soort) nokia mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan bloemen
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet bank
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn stiefmoeder en die heet klaas
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar wonen
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar sieraden voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van dat het leven kut is ja:’)
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de een van de aardigste meisje op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan hoe dag er veder voor mij er uit gaat zien
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje ? en het boek heet ?
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan lief,stom,aanstelerig
ik heb altijd al wel eens willen niks doen
als ik van de computer af ga ik ergens naar toe
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur grijs\roze
op dit moment mis ik me oude leven
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten patat
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit hg
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen ?

ik kijk als ik naar links kijk tegen een deur aan
en als ik naar rechts kijk tegen een muur aan
je pakt je samsung star mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan een foto van mij met mn vriendinnen
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet mijn bed
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn moeder en die heet Roza
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar make-up of beltegoed voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van wat een rare vragen
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de enige Ezabella die ik ken op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan niks
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje een stuk weefsel en het boek heet biologie voor jou Havo A
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan klein, eerlijk en betrouwbaar
ik heb altijd al wel eens willen zoveel
als ik van de computer af ga ik eten
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur ik heb geen behang
op dit moment mis ik niemand
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten koekjes/snoep/alshetmaarlekkeris
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit qhhjo84ie3(er moest annelieke staan, mijn naam)
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen werkstuk aardrijkskunde en practicumverslag natuurkunde
en dat ga ik nu NIET doen want dit is pure tijdverspilling, maar dat andere is saai en ik heb vakantie (:

ik kijk als ik naar links kijk tegen mijn bureau
en als ik naar rechts kijk tegen een muur
je pakt je (merk/soort) samsung star mobiel en ziet op je achtergrondfoto van je mobiel staan mijn vader en mijn zusje
je staat op, draait een halfrondje van 180 graden en ziet ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]de kinderen die voor mijn deur spelen. (een raam dus xd)
het levende wezen dat het dichtsbijst in mijn huis is mijn kat en die heet katja
als ik nu naar Newyork moest vliegen ging ik daar jongens versieren en shoppen
en als ik een nachtje in een vuilnisbuilt moest slapen at ik daar helemaal niks
als ik een tientje van mijn verjaardag kreeg ging ik daar ijs voor halen.
als ik deze vragenlijst invul denk ik echt van dit is geniaal
ik pak mijn mobiel weer en kijk naar mijn laatste smsje die is van de leukste jongen op aarde.
Terwijl ik hiermee bezig ben denk ik aan of was het van de liefste vriendin, want mijn mobiel is leeg en staat dus uit dus weet ik het niet
Op het dichtsbijzijnde boek staat dit plaatje van een soort logo en het boek heet spotgaai
Als ik mezelf moest omschrijven in 3 woorden zou er dit staan gek, druk, vrolijk
ik heb altijd al wel eens willen skydiven
als ik van de computer af ga ik naar mijn zusjes kijkdag bij haar zwemles
mijn behang in mijn kamer heeft de kleur rood
op dit moment mis ik mijn vader
als ik nu honger zou hebben zou ik dit eten een stroopwafel
ik typ nu met mijn neus op het toetsenbord er staat dit hahga zinnloos
ik sla mezelf voor mijn hoofd en bedenk me dat ik dit nog moet doen niks want het is vakantie!
en dat ga ik nu doen want dit is pure tijdversprilling (: