Vragenlijst over websites en blogs. Niet zo heel lang.

Hee allemaal , willen jullie deze even invullen ?
Ik ben namelijk benieuwd wat jullie interesses zijn in websites en blogs ook handig voor mensen met een eigen site/blog.

[b]Wat voor blogs / websites bezoek jij graag ( geen sites noemen maar gewoon wat voor soort ) ?

Wat zoek jij in een blog/website ?

Heb je liever een Engelstalige blog/website of Nederlandstalige ?

Voor de mensen die fashion blogs bezoeken : Hou jij meer van die fashion nieuwtjes en informatie of persoonlijke dingen/stijls ? Of allebei ?

Noem minimaal 3 punten waar een site/blog aan moet voldoen.

Wat zijn je algemene interesses ?

Vind je de lay-out belangrijk ?

Hoe zou jou droomsite er uit zien ( qua inhoud ) Leef je uit.

En tot slot 3 blogs/sites die je regelmatig bezoekt ( a.u.b geen communicatiesites zoals hyves/twitter. ) [/b]

Dat was het , dankjewel als je hem invult (":

Upje (:

Up :’)

Ik wacht op reacties , reacties , reacties.
Ik wacht op reacties , tralalalala (:

Wat voor blogs / websites bezoek jij graag ( geen sites noemen maar gewoon wat voor soort ) ?
fashionblogs, maar niet van die blogs waarop een meisje bijna elke dag een outfit post maar meer een met zulke berichten zoals op girlscene
En verder muzieksites van een bepaalde artiest (A)

Meestal zoek ik info voor mijn eigen site op die muzieksites en op blogs kijk ik meestal naar info over trends etc :slightly_smiling_face:

Maakt me eigenlijk helemaal niet uit, als de site maar goed/leuk is

Voor de mensen die fashion blogs bezoeken : Hou jij meer van die fashion nieuwtjes en informatie of persoonlijke dingen/stijls ? Of allebei ?
Ik houd meer van fashion nieuwtjes, maar persoonlijke dingetjes tussendoor is ook heel leuk voor de afwisseling.

• Overzichtelijk (een zoekfunctie is ook best handig (: )
  • Geen saaie lay-out
  • Beetje leuk geschreven, anders ben ik meestal binnen een paar minuten weer weg

Mode, entertainment en verder weet ik eigenlijk niet zoveel te verzinnen (:

Ja, eigenlijk wel, als het een slordige lay-out is heb je ook eerder de gedachte dat degene die de blog/site bijhoudt er gewoon te lui is om er iets aan te doen

Uhm haha lastige vraag… ‘reviews’ over nieuwe beautyproducten, tips voor allerlei huidtypes, kledingtips voor bijvoorbeeld mensen met wat dikkere dijen, of kleine borsten etc. en berichten over leuke winkeltjes.

En tot slot 3 blogs/sites die je regelmatig bezoekt ( a.u.b geen communicatiesites zoals hyves/twitter. )

Wat voor blogs / websites bezoek jij graag ( geen sites noemen maar gewoon wat voor soort ) ?
Over fashion of iemand leven

Ik zoek niks ik vind t gewoon leuk om te lezen

Als t iemand uit een ander land is Engels, maar iemand uit Nederlands gewoon Nederlands. Soms is t nogal vervormd Engels.

Eigen stijl

• de site bijhouden, niet 1x inde maand posten
  • niet alleen maar plaatjes
  • leuke layout

?

Ja vind ik zelf heel belangrijk, als je op een site de eerste keer komt heb je meteen een bepaalde indruk. Als deze niet goed is zal ik hem zeker niet vaker bezoeken

?

En tot slot 3 blogs/sites die je regelmatig bezoekt ( a.u.b geen communicatiesites zoals hyves/twitter. )
http://veracamilla.nl/
http://theseams.blogspot.com/
http://smellslikevicki.blogspot.com/

Dankjewel :’)

Fashion blogs,

Uhmm , inspiratie en nieuwtjes.

Liever Nederlandstalig.

Allebei , nieuwtjes met af en toe random stuff.

Leuke layout
Fashion nieuws
Outfits.

Mode , Tekenen , Fotografie dus dat lijkt me leuk om in een blog terug te vinden.

Ja heel erg , geeft de sfeer meteen al aan.

Inspiratieplaatjes , outfits en niet alleen mode maar waar ook sirieuze zaken te pas komen.

Girlscene
De blog van Vintagesoul
Lookbook.

Nog meer meningen ? (:

Wat voor blogs / websites bezoek jij graag ( geen sites noemen maar gewoon wat voor soort ) ? Over mode en over iemand zijn leven.

Wat zoek jij in een blog/website
?
Vermaak.

Heb je liever een Engelstalige blog/website of Nederlandstalige ?Maakt niet zoveel uit.

Leuk eruitzien, Goed bijgehouden en veel tekst.

Sporten, Mode en vrienden.
Ja, zeer belangrijk.
Geen idee.
girlscene
en verder niet echt iets belangrijks.

dankuu (:

dit was een stiekeme up