Vragenlijst over jou en je boy

1. Hoe heet je boy?
    Derek.
  2. Hoelang gaan jullie al samen?
    5 maanden.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan?
    -
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan
    Nee.
  1. Hoe heet je boy? Bart
  2. Hoelang gaan jullie al samen? Ruim 4 jaar
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? hij: een vriend waar ik een hekel aan had hier laten slapen terwijl ik sliep, en hem er uitgeschopt voordat ik wakker werd
    ik: euhm, vast ook wel dingen XD ik ben soms te lullig tegen 'm
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? jup.
  1. Hoe heet je boy? Niels
  2. Hoelang gaan jullie al samen? 8 maanden.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? Geen flauw idee.
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? Jaa. doordat ik zo zeurde.

hihi mijn vriendje heet ook niels haha.

1. Hoe heet je boy? niels
  2. Hoelang gaan jullie al samen? bijna een jaar
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? het is uit geweest, we hadden toen we dertien waren 8 maand en nu weer een jaar samen.
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? tegen hem aan zeuren ahah
  1. Hoe heet je boy? Tom.
  2. Hoelang gaan jullie al samen? Over twaalf dagen zeven maanden.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? Uhm… Pff. No idea.
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? Die keer dat hij boos was omdat ik verdrietig was. Soms kan ik heel onredelijk zijn, en toen ik dus een keer zo onredelijk deed werd hij boos omdat ik hem niet uit kon leggen waarom ik verdrietig was en nou ja, lang verhaal. Toen was ik wel even bang dat ie me misschien zou verlaten. Ach ja, kwam goed en 't ging daarna alleen maar beter.
  1. Hoe heet je boy? Robin
  2. Hoelang gaan jullie al samen? 16 dagen pas maar ik ken hem al 3 jaar :blush:
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? Hij kwam er na een half jaar pas achter dat hij mij leuk vond… (ik vond hem dus een half jaar geleden al leuk)
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? Hmm… Nouja, hij is een stuk ouder dan ik dus ik heb soms het gevoel dat ik te dom voor hem ben…
  1. Hoe heet je boy? Jeffrey.
  2. Hoelang gaan jullie al samen? 4 maanden.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? -
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? Ja.
  1. Hoe heet je boy? Thomas
  2. Hoelang gaan jullie al samen? 3maanden.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan? x
    4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan? Nee, maar kwijtraken aan vreemdgaan of whatever zal niet gebeuren, dat vind ik echt not done.
  1. Hoe heet je boy?
    Thom.
  2. Hoelang gaan jullie al samen?
    Een half jaar.
  3. Wat is het ergste wat hij of jij ooit hebt gedaan?
    Ik ging tijdens dat ik met hem ha bijna met zijn beste vriend, daar had ik zoveel spijt van maar hij heeft het me vergeven.
  4. Ooit gedacht dat je hem kwijt zou kunnen raken door iets wat je hebt gedaan?
    Ja, dat dus.