Vragenlijst: mode.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: netjes
# Ga je mee met trends of juist niet? ik kijk gewoon of ik het leuk vind
# Wat is je favoriete kledingstuk? blousje van vero moda
# Wat is je minst mooie kledingstuk? ?
# Waar ga je vaak heen voor kleding? zara, h&m, vero moda, sting, only
# Koop je vaak kleding? 1/2 x per maand
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? met m’n moeder, zus of vriendinnen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee
# Verander je wel eens van kleding stijl? nee
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? ligt eraan, als diegene gaat zitten zeiken dat ik na aap ofzo terwijl ik hem eerder had, dan erger ik me daar wel aan.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? little black dress
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? chino
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? uggs
# Wat vind je echt een misser bij mannen? afzakkende broek
# Wat vind je degelijk? blazer, colbert ? geen idee…
# Wat vind je tuttig? Konijnen en honden met strikjes op een t-shirt
# Wat vind je stoer? Bikerboots
# Wat vind je ordinair? tijgerprint en van die grote vierkante oorbellen met alleen maar kleine diamantjes erin. Bleh.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Girly[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Af en toe, ligt er aan of de trends leuk zijn.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? Timberlands [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? X[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M Divided, Vero Moda[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Te vaak[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met andere mensen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Noooo, mijn keuze, mijn smaak![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Het afgelopen jaar niet meer.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, iedereen combineert vast anders.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Skinny jeans & pumps[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Beetje nette kleding, blousejes enzo.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Uggs![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? Uggs![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? Een blazer en de meeste skinny’s.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? Veel strikjes, strakke vlechten, teveel roze enz.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Skinny jeans met gympen er onder.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? Tijgerprint

# Beschrijf jouw stijl met één woord: stoer.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? soms.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? leren jasjes.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? vormloze broeken.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? vero moda, H&M, only, zara, forever 21, topshop.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? ligt eraan of ik geld heb, dus nee haha.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? met anderen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? nee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? ja.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? skinny jeans.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? vestjes of blazers.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? vormloze broeken.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? skinny jeans.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? rokken tot aan de knie.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? meisjes jurkjes.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? leer, denim, studs.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? tijgerprint, neon kleuren.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Classy[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Mwah niet heel erg, alleen als ik t leuk vind.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? De trui van m’n liefje :slightly_smiling_face: Haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Slaapsokken xd[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? Flyer / New Yorker [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Niet heel vaak maar als ik shop dan kan ik wel veel kopen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met anderen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Eigenlijk niet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee hoor, vooral niet als het mij beter staat xd.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een mooi jurkje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? EEN PAK :stuck_out_tongue:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Een joggingsbroek/ trainingsbroek gewoon naar school ofzo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? Té lelijke schoenen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? Colbertjes, jurkjes, hakken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? Alleen mr roze ofzo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Als je je eigen kledingstijl durft te hebben (:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? Te veel inkijk!

# Beschrijf jouw stijl met één woord: classy, volgens een vriendin
# Ga je mee met trends of juist niet? nee
# Wat is je favoriete kledingstuk? zwart jack van vero moda
# Wat is je minst mooie kledingstuk? witte blouse met studs van mango :hammer: weet niet wrm ik die gekocht heb
# Waar ga je vaak heen voor kleding? only
# Koop je vaak kleding? nee
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? meestal vriendinnen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee
# Verander je wel eens van kleding stijl? nee
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? ligt eraan, wat voor kledingstuk
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? skinny jeans
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? zwart leren jack
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? printjes blergg
# Wat vind je echt een misser bij mannen? nickelson jas
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig? hollister truitjes
# Wat vind je stoer? leren jack, bikerboots
# Wat vind je ordinair? print, nickelsonjas

# Beschrijf jouw stijl met één woord: hipstahh
# Ga je mee met trends of juist niet? Meestal wel, maar als ik het niet leuk vind niet.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Mn Rihanna shirt
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Mn pyjama
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M , Newyorker en Primark.
# Koop je vaak kleding? Valt wel mee.
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met een vriendin en soms met mn moeder
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Soms
# Verander je wel eens van kleding stijl? De laatste paar jaar niet
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja wel als ik ze niet mag
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Skinny Jeans
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Gewoon Justin Bieber
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?
# Wat vind je echt een misser bij mannen?
# Wat vind je degelijk? Colbert, Sommige Blousen
# Wat vind je tuttig? Bloemetjes, te veel roze, strikjes, haarbandjes, vlechtjes, hartjes.
# Wat vind je stoer? Studs, Gaten in broek of legging, Dr Martens, Leren Jasjes
# Wat vind je ordinair? Nickelsonjassen, te veel make up, scheve uggs, leggins waar je die onderbroek door ziet :S

# Beschrijf jouw stijl met één woord: kleurijk
# Ga je mee met trends of juist niet? I try[
# Wat is je favoriete kledingstuk? sjaals in het algemee
# Wat is je minst mooie kledingstuk? mijn winterjas :frowning_face:[
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Arnhem[
# Koop je vaak kleding? ligt aan mijn budget
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? liefst alleen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? ja
# Verander je wel eens van kleding stijl? ja[
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, iedereen stijlt het anders[
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? hakken
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? mooie blouse
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? naveltruitjes wanneer je zwembandjes hebt
# Wat vind je echt een misser bij mannen? hoog water[
# Wat vind je degelijk? blousje met nette broek of rok[
# Wat vind je tuttig? wollen lange rok
# Wat vind je stoer? als je draagt waarin je jezelf goed voelt
# Wat vind je ordinair? addidas pak met grote oorbellen nickelson jassen en averduidelijk neppe merken

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Eigen
# Ga je mee met trends of juist niet? Soms, als ik ze leuk vind.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn spijkerbroek
# Wat is je minst mooie kledingstuk? I dunno
# Waar ga je vaak heen voor kleding? c&a, h&m, en Primark (als die in Eindhoven komt)
# Koop je vaak kleding? Beetje
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? ik ben een keer alleen geweest
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nou, meestal proberen ze me niet te beïnvloeden.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Beetje, ik vind het niet echt leuk
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Kleren -.-
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Weet ik niet. Maar ik vind het wel heel cute als ze een bloes onder een trui te dragen.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Van die lelijke action shirts
# Wat vind je echt een misser bij mannen? uggs
# Wat vind je degelijk? -
# Wat vind je tuttig? Glitter & Glamour
# Wat vind je stoer? dr Martens! <3
# Wat vind je ordinair? bij mannen een witte pet en vrouwen van die naveltruitjes, alleen een legging enzv.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Mooi :wink:
# Ga je mee met trends of juist niet? Als ik ze mooi vind wel, anders niet.
# Wat is je favoriete kledingstuk? een lichtroos soort van jasje van forever 21
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Botten die ik ooit heb gekocht voor carnaval.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Bershka, forever21, newlook, primark en h&m vooral
# Koop je vaak kleding? De laatste tijd teveel, en soms met momenten amper.
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Normaal met vriendinnen, maar ben ooit is alleen gegaan omdat ik echt dingen nodig had, en op het laatste moment zei een vriendin af en moet eerlijk zijn is me heel goed bevallen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Tot een bepaalde leeftijd wel maar nu echt niet meer.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Een beetje.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, behalve als ik die persoon niet graag heb.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Valt te zien wat voor een figuur je hebt.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een broek die mooi staat. Niet te los, niet te strak.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Een legging tot juist over of boven je knie, heel flaterend ! of driekwart broeken vind ik ook meestal niks.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Slippers met een Hawaï short
# Wat vind je degelijk? Een zwarte hoge taille rok die niet te kort komt.
# Wat vind je tuttig? Ligt echt aan je uitstraling eigenlijk, maar teveel van iets is nooit goed dus teveel blinkertjes, teveel roos, … zo van die dingen.
# Wat vind je stoer? zoals hierboven een leren broek met hoge pumps.
# Wat vind je ordinair? Iets dat gewoon teveel laat zien. Zolang je, je bh of onderbroek niet ziet ( of waar een onderbroek of bh moet zitten ) kan het er voor mij meestal door.

# Beschrijf jou stijl met 1 woord: casual.
# Ga je mee met trends of juist niet? Wanneer ik het mooi vind.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Kleedje.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? New Yorker, Vero Moda, Only.
# Koop je vaak kleding? Nee :frowning_face:
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met 'n vriendin of m’n mama.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Jep, vooral bij m’n moeder
# Verander je wel eens van kledingstijl? Goh niet echt denk ik, zou wel eens een paar andere dingen willen maar vinden wat ik wil is niet zo gemakkelijk.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? jurkje
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? een blouse met ruitjes
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? een blote buik.# Wat vind je echt een misser bij mannen? skinny jeans
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig?
# Wat vind je stoer?
# Wat vind je ordinair?

# Beschrijf jouw stijl met één woord: classy.
# Ga je mee met trends of juist niet? alleen als ik de trend leuk vind, en ik zorg dat het niet te “standaard” wordt en ik het niet net zoals iedereen combineer.
# Wat is je favoriete kledingstuk? oef, moeilijke. waarschijnlijk m’n pistolboots of peplumtops.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? geen, ik hou ongeveer 1 keer per maand een opruimsessie.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Zara, H&M, Nelly.com
# Koop je vaak kleding? te vaak…
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? ik shop heel vaak online en als ik dat doe doe ik het alleen, maar als ik echt naar een stad ga, ga ik met anderen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? als ze het niet leuk vinden omdat het niet hun stijl is niet, maar als het me niet staat wel.
# Verander je wel eens van kleding stijl? ik heb de laatste tijd een redelijk vaste stijl.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? ze combineren het toch anders, juist leuk om te kijken hoe zij het doen.
# Wat vind je echt heel mooi als vrouwen het dragen? iets dat vrouwelijk is maar niet trashy.
# Wat vind je echt heel mooi als mannen het dragen? truien met een blouse eronder. een beetje een “nette” stijl
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? panterprint, leggings als broeken, vrouwen die zich sletterig en zonder enige zelfrespect kleden.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? sandalen.
# Wat vind je degelijk? een mooie, simpele blouse met een goed uitsluitende broek en de juiste accessoires.
# Wat vind je tuttig? te veel roze.
# Wat vind je stoer? biker jacks.
# Wat vind je ordinair? panterprint, ondergoed boven broek uit, teveel decolete, te veel roze, doodgestijld haar.

Beschrijf jouw stijl met één woord: Lastige, de ene dag is het stoer de andere dag weer schattig, haha.
# Ga je mee met trends of juist niet? Ja en nee, ik draag gewoon lekker wat ik mooi vind en wat een ander daar van vindt kan me niet schelen. Soms is het gene wat ik mooi vind een trend.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn zwarte leren jas met studs en diamantjes.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Heb ik niet, als ik iets niet meer mooi vindt dat doe ik het weg.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Bershka, Vero Moda, Primark, H&M
# Koop je vaak kleding? Ja, te vaak. Mijn kledingkast is aan het uitpuilen. ;p
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal ga ik alleen, dat kan ik op mijn gemak ergens kijken.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nope.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ligt eraan wie, haha.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een maxidress.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een blouseje met ruitjes.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Nike air max, Adidas vestjes.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Skinny jeans of uggs.
# Wat vind je degelijk? Blazers, hakken.
# Wat vind je tuttig? Kleding van kant.
# Wat vind je stoer? Kleding met studs, galaxy printjes.
# Wat vind je ordinair? Panterprintjes, leren leggings.

# Beschrijf jouw stijl met één woord:
wisselend
# Ga je mee met trends of juist niet?
ligt eraan of ik het mooi vind
# Wat is je favoriete kledingstuk?

# Wat is je minst mooie kledingstuk?

# Waar ga je vaak heen voor kleding?
H&M, zara, ony, vero moda, maar ook heel veel online
# Koop je vaak kleding?
2x per maand
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
als ik doelgericht ga winkelen ben ik meestal alleen verder ga ik vaak met vriendinnen en men moeder
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
nee totaal niet, ik vraag vaak wel om de mening maar als ik het leuk vind neem ik het gewoon mee
# Verander je wel eens van kleding stijl?
mijn kledingstijl is verschillend
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
nee, alleen niet als diegene alles hetzelfde koopt/draagt
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
een mooie blazer, basic shirtje, strakke jeans en hakken
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
ene mooie zwarte iets wat korte mantel met een goede jeans en bruine schoenen.
dunne leggings die worden gebruikt als broek, cameltoe XD
sokken in sandalen
# Wat vind je degelijk? jurken
# Wat vind je tuttig? te veel roze
# Wat vind je stoer? leren jasje, jeans blouseje, zwarte jeans, schoenen met studs, leuke tas en beanie erbij
# Wat vind je ordinair? te korte rokjes, panterprint, marlies dekkers bhs, nickelson jassen, inkijk, zichtbare string, naveltruitjes

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Casual.
# Ga je mee met trends of juist niet? Sommige trends zijn echt mijn smaak, maar als ik het niet mooi vind, draag ik het ook niet.# Wat is je favoriete kledingstuk? Panterprint blazer van H&M.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Me jogging broek haha.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Zara, Forever21.
# Koop je vaak kleding? Minimaal 1x per maand.
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Ik bestel veel online, maar als ik ga shoppen, ga ik meestal met 1 vriendin of mijn moeder.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Heb nu een tijdje dezelfde stijl, maar het is wel veranderd.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Want ik zelf ook zou dragen.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Truien, blouses, spijkerbroek enz.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Te strakke kleding.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Airmax en Nickelson jassen met zo’n vreselijk tasje.
# Wat vind je degelijk? Broek, shirt, vest.
# Wat vind je tuttig? Te veel strikjes en poespas.
# Wat vind je stoer? Legerkleuren, zwarte laarzen, studs.
# Wat vind je ordinair? Te strakke kleding, vuilnisjassen, te veel make up, niet verzorgd.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: stijlvol.
# Ga je mee met trends of juist niet? niet alle trend maar sommige ja.
# Wat is je favoriete kledingstuk? mijn platform schoenen.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? vest.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? h&m, primark, bershka.
# Koop je vaak kleding? jawel.
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? met meerdere mensen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? heel soms als ik het zelf ook wel leuk vind.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Niet echt.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Stiekem wel maar als het een basic iets is vind ik het niet erg.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? jeffrey campbells.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? overhemden.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? nike air max/supertrash laarzen.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? uggs.
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig? veel roze.
# Wat vind je stoer? spijkeroverhemden, iets met studs.
# Wat vind je ordinair? korte rokjes.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: spontaan
# Ga je mee met trends of juist niet? Als ik de trend leuk vind, dan wel
# Wat is je favoriete kledingstuk? Blazers
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Een lelijk shirtje
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Vero moda, van Tilburg, ter horst van geel
# Koop je vaak kleding? Nee
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met een vriendin/zus/moeder
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee
# Verander je wel eens van kleding stijl? Nee
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Mooie blouses en blazers
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Shirtjes
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Zo’n onepiece
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Lakschoenen
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig?
# Wat vind je stoer?
# Wat vind je ordinair?

Bye!

# Beschrijf jouw stijl met één woord:
# Ga je mee met trends of juist niet?
[size=13px]Opzich wel
# Wat is je favoriete kledingstuk?
Jurkjes van BrandyMelville
# Wat is je minst mooie kledingstuk?
Trui van 2 jaar oud
# Waar ga je vaak heen voor kleding?
Vooral Only en Pull&Bear en nogmeer winkels maar die verschillen.
# Koop je vaak kleding?
Sowieso elke maand
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
Met mijn moeder kan ik het beste shoppen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
Soms
# Verander je wel eens van kleding stijl?
Ja
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
Ligt eraan wie het is
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
Wat haar mooi staat
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
[size=13px]Trashy & Te korte dingen. Ook als je je ordinair gedraagt iew.
Uggs, Roze poloshirts en slangenlerenriemen. Dat heeft mijn leraar economie; een Groene slangenlerenglimmende riem. Gat-ver-damme
# Wat vind je degelijk?
Snap 'm niet haha
# Wat vind je tuttig?
Roze uggs met strikjes aan de achterkant
# Wat vind je stoer?
# Wat vind je ordinair?
[size=13px]Nickelson jassen, Coolcat, Panterprint (Sorry, maar dat vind ik persoonlijk echt niet mooi), Glimmende cruijffs

# Beschrijf jouw stijl met één woord: alternatief
# Ga je mee met trends of juist niet? Niet alle trends, meestal ben ik (waar ik woon) voor op de trends aangezien deze trends pas later hier in de winkels komen… Maar ik zie ze meestal al op blogs. Ik doe mee aan sommige trends omdat ik ze leuk vind.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Een warme zwarte vest met bruine knopen uit de H&M
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, New Look, Primark, Urban Outfitters, Forever 21 en ik shop ook nog vaak online.
# Koop je vaak kleding? De laatste tijd wel, oeps…
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Ik ga bijna altijd alleen, dan ben ik niet gestoord en kan ik doen en heen gaan waar ik wil
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Een beetje, ik vraag meestal gewoon hun mening als ik iets leuk vind.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Hoe kan je dat nou doen? Opeens je hele kledingskast omgooien? Ik heb een hele uitgebreide kledingstijl en daar blijf ik ook bij.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Neh niet echt, soms vind ik het wel jammer (bij bepaalde dingen)
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een sexy jurkje
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een blazer
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Uggs, leggings als broeken, overdreven décolleté
# Wat vind je echt een misser bij mannen? V-hals t-shirts
# Wat vind je degelijk? Blazer
# Wat vind je tuttig? Enkel maar (basic) merkkleren dragen, een hemdje in je broek met een blazer erboven, roze, strikjes
# Wat vind je stoer? Studs, dr. Martens, leren jassen, rode lipstick
# Wat vind je ordinair? Overdreven luipaardprint, vuilniszakjassen, Coolcat, naveltruitjes

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Casual
# Ga je mee met trends of juist niet? Als ik ze leuk vind wel
# Wat is je favoriete kledingstuk? Sweater
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M en Pimark
# Koop je vaak kleding? Niet heel vaak
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Soms met m’n moeder of vriendin.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee
# Verander je wel eens van kleding stijl? Niet echt
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Strakke jeans met hakken
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? ?
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Ordinair
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Te net
# Wat vind je degelijk? Broek met shirtje
# Wat vind je tuttig? Heel veel roze
# Wat vind je stoer? Studs, legerprint
# Wat vind je ordinair? Panterprint

ugh nvm.