Vragenlijst: mode.

Ik wilde mijn post veranderen, maar ik heb blijkbaar op citaat geklikt in plaats van verander.

helvitca shit.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Stoer
# Ga je mee met trends of juist niet? Soms wel, soms niet
# Wat is je favoriete kledingstuk? M’n Uggs
# Wat is je minst mooie kledingstuk? X
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Meestal H&M en The Sting
# Koop je vaak kleding? 1x in de vier weken shop ik
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Nooit alleen, meestal met vriendinnen, maar natuurlijk ook met m’n moeder
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Soms, als hun iets niet leuk vinden wat ik wel leuk vindt, ben ik eerder geneigd om het gewoon weer terug te hangen
# Verander je wel eens van kleding stijl? Redelijk, af en toe cowboystijl met blouse en minnetonka’s en de volgende dag een nette blazer met timberlands
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Niet bepaald, ligt eraan of ik diegene mag of niet mag :x
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Skinny jeans met mooie pumps
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Leuk blousje met een vestje erover
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Nike Air Max
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Nike Air Max
# Wat vind je degelijk? Een blazer
# Wat vind je tuttig? Een shirtje met zo’n oud-groot-moeders-tijd tafelkleed printje met rafels
# Wat vind je stoer? Zwarte leren broek met hoge pumps
# Wat vind je ordinair? Tijgerprint

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Eigen.
# Ga je mee met trends of juist niet? Soms wel. Als ik het mooi vind.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Meerdere dingen, spijkerjasje, dingen die ik zelf nog ga maken :’)
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Een rood shirt van de new yorker. Bah.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, only, new yorker, primark, en ik kijk ook weleens online.
# Koop je vaak kleding? Mwah. Als ik tijd heb en geld wel :’)
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met anderen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Van het verleden tot nu alleen.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja. Dan kan ik ze echt wel vermoorden. Dit doet mijn ‘stalker-na-aper’ :hammer:
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Maakt niet uit. Als ze maar dragen wat ze zelf mooi vinden. Dan zie je dat ze gelukkig zijn,
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? van die sweaters en dan een baggy broek en sneakers. :flushed:
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Crocs, en als je vetrollen hebt te nauwsluitende kleding.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Crocs, en die kangaroeschoenen ofzo :hammer:
# Wat vind je degelijk? Als de outfit past bij de gelegenheid zit je goed.
# Wat vind je tuttig? Van die nieuwe modeblousjes in het wit, op een rok, met een knot :$.
# Wat vind je stoer? Als mensen dragen wat ze willen, dan maakt de kleding niet uit.
# Wat vind je ordinair? Te kort.

-

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Sportief[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Ja, maar alleen als ik ze echt leuk vind[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? Lichtblauw bloesje, skinny jeans, tricot rokje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Zwart t-shirt met te hoge hals en zit niet strak
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Coolcat, Forever21(online) en New Look(online)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Ja, 1x in de twee weken maar dan niet heel veel in een keer[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Altijd met andere mensen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Ja, als ze het niet leuk vinden hang ik het terug, maar als ze mij iets laten zien wat zij leuk vinden koop ik het meestal niet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja, soms meisjesachtig, soms stoer/sportief.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Soms, ligt er aan wie.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Motojack met strakke broek of pasteltinten.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Colbert/blazer op een spijkerbroek.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Air Max, New Balance.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? Air Max, New Balance, 3/4 broek.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? Zwarte slanke blazer met 3/4 mouwen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? Rok tot over de knie.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Spijkergilet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? Panterprint.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Mix tussen casual en classy
# Ga je mee met trends of juist niet?: ik draag wat ik zelf leuk vind, soms is dat de trend soms niet
# Wat is je favoriete kledingstuk?: grijs shirt met rits op de rug
# Wat is je minst mooie kledingstuk?: Groene trui met studs
# Waar ga je vaak heen voor kleding?: Zara, H&M, Only en veromoda
# Koop je vaak kleding?: jaaaa…
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?: met andere mensen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?: neee ik vraag ze wel om advies soms
# Verander je wel eens van kleding stijl?: ja ik draag nu vaak een blazer en eerst niet.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?: nee het staat namelijk bij niemand hetzelfde
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?: Skinny jeans met blouse, blazer en lita’s
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?: een leuke broek met een V-hals shirt
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?: Te korte kleding
# Wat vind je echt een misser bij mannen?: Shirts met prints van games er op
# Wat vind je degelijk?: een leuke blazer met een blousje
# Wat vind je tuttig?: Shirts met kant op de verkeerde plaats
# Wat vind je stoer?: Schoenen met studs
# Wat vind je ordinair?: Hele hogen lak laarzen

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Hip
# Ga je mee met trends of juist niet? Soms wel, soms niet. Ik vind niet altijd alles leuk wat in de mode is.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Biker jacket.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? -
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Vero Moda, New Yorker.
# Koop je vaak kleding? Ja regelmatig.
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met andere mensen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Skinny jeans en een maxi rok/jurk. Ik vind het vooral mooi als de totale outfit matcht met elkaar.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een pak.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Harembroek, witte legging, crocs.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Witte sokken in sandalen. Bah!
# Wat vind je degelijk? Een blazer.
# Wat vind je tuttig? Oma kleding met foute bloemenprint, kleine handtasjes, haren in een knot.
# Wat vind je stoer? Leren broek, biker jacket, studs, Dr. Martens.
# Wat vind je ordinair? Te veel makeup, laag uitgesneden decolleté, mini rokjes, knielaarzen met hoge hak.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: basic haha
# Ga je mee met trends of juist niet? nee
# Wat is je favoriete kledingstuk? maxirokken vind ik echt mooi
# Wat is je minst mooie kledingstuk? /
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M , coolcat, etc
# Koop je vaak kleding? ja
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? alleen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee
# Verander je wel eens van kleding stijl? soms ja
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? nee
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? jurkjes
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? blousjes
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? joggingbroeken buiten het sporten om
# Wat vind je echt een misser bij mannen? hetzelfde
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig? sommige rokken
# Wat vind je stoer? army print
# Wat vind je ordinair? teveel van alles; veel makeup, veel tijgerprint, nickelson jassen etc

# Beschrijf jouw stijl met één woord:
girly[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet?
meestal wel maar alleen als ik het mooi vind[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk?
ugg’s en legerbroek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk?
t-shirt dat door het wassen groter is geworden[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding?
america today, holister, a&f, sting[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding?
ja iedere week iets[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
met andere mensen. meestal met mijn nicht want we hebben dezelfde maat of met mijn beste vriendinnen. ik ga soms ook met mijn moeder of mijn vriendje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
nee ik weet zelf wat ik leuk vind. ik heb gemerkt als ik iets niet leuk vind en andere wel en ik koop het dan ga ik het bijna nooit dragen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl?
ja is wissel best vaak en vaak combineer ik[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
nee behalve als het altijd deze is die hetzelfde als mij draagt en dat ook echt koopt omdat ik het heb[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
skinny jeans en pumps of een short die goed past[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
shirt met bloese [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?
te lage decollete[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen?
ugg´s[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk?
sweather[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig?
bloemenprint met een wit blousje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer?
legerbroek met legerkistjes[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair?
te lage decollete en te kort rokje

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Blousjes
# Ga je mee met trends of juist niet? Redelijk, alleen als ik het leuk vind en het staat
# Wat is je favoriete kledingstuk? Heb ik niet
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Waar ik dik in lijk
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Mango, C&A, H&M, Vila
# Koop je vaak kleding? Ja! Alhoewel, afgelopen maand nog niks
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Beide
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Alleen door een kleur
# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ligt er aan wie het draagt en wat het is
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Jurkjes
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Blousjes
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Te kort en te veel inkijk en te strak, vrijwel alles waar te voor staat
# Wat vind je echt een misser bij mannen? ruitjes en nike air max
# Wat vind je degelijk? colbertjes, blousjes
# Wat vind je tuttig? te veel roze met strikjes
# Wat vind je stoer? dikke sneakers met broek en trui/shirt/vest
# Wat vind je ordinair? Te strak, kort, gewoon te weinig stof

# Beschrijf jouw stijl met één woord: mengeling[font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? niet persé, maar als ik iets mooi zie in de winkel en dat “toevallig” ook in de mode is, denk ik niet “nee, dat is in de mode, dat koop ik niet”. Ik koop wat ik leuk vind.[font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn donkere jeans van A&F [font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Ik heb juist alle lelijke dingen weggegooid[font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Urban Outfitters, Forever 21 en Brandy Melville[font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Hangt er van af[font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met andere mensen[font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Noop[font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Ik draag altijd zowat een mengeling[font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Half (hangt er van af wie :wink: )[font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Kant[font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Shirtjes met een lagere hals (V hals of gewoon rond)[font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Geen idee[font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? Rechte rok tot aan de knie[font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Dr martens[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? 5 euro rokjes zonder panty/legging

# Beschrijf jouw stijl met één woord: eclectisch
# Ga je mee met trends of juist niet? niet echt
# Wat is je favoriete kledingstuk? wel, ik heb een paar jurken waar ik dol op ben, maar die draag ik noooooit maar ik denk dat dat wel mijn lievelingetjes zijn.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? mijn haarverf/schilder tshirt.
# Waar ga je vaak heen voor kleding? tweedehands, kringwinkel. h&m ook wel.
# Koop je vaak kleding? regelmatig
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? liefst alleen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? niet echt.
# Verander je wel eens van kleding stijl? ja, elke dag zowat :’)
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? neu, misschien een beetje ongemakkelijk eventjes.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? hoeden
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? bootschoenen. en ribfluweel.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? witte broeken in de winter
# Wat vind je echt een misser bij mannen? tshirts met een debiele mouwlengte
# Wat vind je degelijk? een nette zwarte tas.
# Wat vind je tuttig? ruches én kleine bloemetjes in zachte kleurtjes samen
# Wat vind je stoer? lange jassen die de wind vangen
# Wat vind je ordinair? van die hele kleine tasjes met zilveren frustels en embleempjes aan

• Casual[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet?
  • Sommige, alleen als ik ze leuk vind[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk?
  • Roze spijkerjasje, donkergroene blouse en spijkerblouse[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk?
  • Miskopen waar ik zwanger in lijk, haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding?
  • H&M, ONLY, Vero Moda en Primark (ik woon op 20 min fietsen afstand van een Primark haha, vandaar)
    # Koop je vaak kleding?
  • Ja (:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
  • Met mijn moeder, vriend, soms alleen als ik even snel iets moet halen. Maar het liefst met vriendinnen natuurlijk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
  • Soms passen mijn vriendin(nen) en ik hetzelfde omdat we het allebei leuk vinden en verder vraag ik alleen m advies[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl?
  • Ik heb altijd een beetje dezelfde stijl, maar laat deze wel een beetje afhangen van (leuke!) trends[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
  • Nee hoor[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
  • Jurkjes![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
  • Een mooie blouse op een spijkerbroek. Nonchalant, maar toch over nagedacht[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?
  • Crocs[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen?
  • Crocs, sandalen, Uggs, erge skinny jeans[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk?
  • Een colbertje dicht dragen. Open vind ik ze wel leuk, maar zodra ze dicht zijn niet meer :’)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig?
  • Sommige bloemetjesprints, sommige sieraden[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer?
  • Studs. En als mensen hun eigen stijl durven te vormen en dragen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair?
  • Nickelson jassen, te korte rokjes, te diepe hals, panterprint, teveel make-up.

Oeps, daar ging iets fout.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Eigenzinnig
# Ga je mee met trends of juist niet? Niet bewust, maar als je iets bij bijvoorbeeld de H&M koopt ga je toch wel mee omdat ze daar vaak ‘trends’ verkopen.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn nieuwste laarsjes
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Een geel goedkoop ding
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Mango, Zara en leuke plaatselijke winkels.
# Koop je vaak kleding? Valt mee
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met andere mensen of heel kort alleen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? NEE of het moet een speciale gelegenheid zijn
# Verander je wel eens van kleding stijl? Jep, vooral de laatste paar jaren ben ik erg veranderd qua kledingstijl.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ligt eraan wat en of het echt nageaapt is.
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een jurk, pumps
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? een mooi colbertje
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? ordinaire kleding
# Wat vind je echt een misser bij mannen? uhh ordinaire kleding.
# Wat vind je degelijk? een rok tot de knie, hakken en een net jasje (mantelpakjes)
# Wat vind je tuttig? verschillend, ligt eraan hoe iets gedragen wordt
# Wat vind je stoer? een (zwart) leren jasje, biker kledingstukken
# Wat vind je ordinair? te kort rokje, te lage hals en tijgerprint is ook niet altijd oke (en nog veel meer dingen)

# Beschrijf jouw stijl met één woord: apart[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? soms wel, soms niet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? crèmekleurige blazer[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? ik denk dan mijn cliché winterse kerst-trui/vest haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? new look, h&m[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? ik weet niet zo goed wat vaak is. maar ik denk van wel (:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? altijd met andere mensen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee meestal niet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? ja, mijn stijl is constant in ontwikkeling[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? soms, als het echt iets aparts is en ik die persoon dan niet uit kan staan haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een jurkje dat de juiste vormen accentueert en een paar mooie hakken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Dat verschilt echt per jongen, ik vind vaak een simpele jeans met een shirtje al leuk maar iets nets kan ook heel mooi staan.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Legging als broek, ik zal het nooit begrijpen denk ik…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? een hoge broek met hoog water[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? snap deze vraag niet helemaal.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? stijve kleding die niks uitstraalt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? studs, leer, gerafelde broeken, etc.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? teveel make-up, teveel bloot (dus bijvoorbeeld een kort rokje in combinatie met een strakke croptop) en teveel panterprint

Uhm oke ik weet niet wat er mis is gegaan doei

Wisselvallig.
# Ga je mee met trends of juist niet?
Nee meestal niet, draag wat ik leuk vind niet wat in is.
# Wat is je favoriete kledingstuk?
Een hempje… Valt niet te missen
# Wat is je minst mooie kledingstuk?
Mn oude trui
# Waar ga je vaak heen voor kleding?
Primark
# Koop je vaak kleding?
Regelmatig
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
Meestal met mn vriend haha
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
Neeeee hahah
# Verander je wel eens van kleding stijl?
Nee
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
Nee
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
Ligt aan de bouw
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
Ligt ook aan de bouw
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?
Die belachelijke dikke zolen
# Wat vind je echt een misser bij mannen?
Zonnebril binnen dragen
# Wat vind je degelijk?
Blazer
# Wat vind je tuttig?
Tuniekje met van die tuttige vlinders ofzo
# Wat vind je stoer?
Boyfriend broek
# Wat vind je ordinair?
Te veel tijgerprint