Vragenlijst: mode.

# Beschrijf jouw stijl met één woord:
# Ga je mee met trends of juist niet?
# Wat is je favoriete kledingstuk?
# Wat is je minst mooie kledingstuk?
# Waar ga je vaak heen voor kleding?
# Koop je vaak kleding?
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
# Verander je wel eens van kleding stijl?
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen?
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen?
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen?
# Wat vind je echt een misser bij mannen?
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig?
# Wat vind je stoer?
# Wat vind je ordinair?

Bye!

# Beschrijf jouw stijl met één woord: maf
# Ga je mee met trends of juist niet? nee
# Wat is je favoriete kledingstuk? zwart topje
# Wat is je minst mooie kledingstuk? zalmkleurige trui
# Waar ga je vaak heen voor kleding? h&m divided
# Koop je vaak kleding? nee
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? beide wel
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? soms wel ja
# Verander je wel eens van kleding stijl? niet vaak, vroeger droeg ik veel roze en meisjes achtige dingen, nu wat meer vintage met weinig kleur
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? nee totaal niet
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? bij sommige vrouwen staan lange jurken heel mooi!
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? mannen in pak
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? als het topje zo laag zit, dat je de bh kan zien
# Wat vind je echt een misser bij mannen? als de broek zo laag hangt, dat je de onderbroek kan zien
# Wat vind je degelijk? een mantelpakje
# Wat vind je tuttig? zo’n stewardess sjaaltje
# Wat vind je stoer? een broek met laag kruis
# Wat vind je ordinair? panteprint gecombineerd met felle kleuren, voornamelijk rood en roze.

~

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Schattig.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? soms wel, maar soms ook niet… Hangt er vanaf of ik het een mooie trend vindt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? roze roestige achtige kleur broek.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? gewone normale broek.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? Sake Store / primark / h&m[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Ja. Zodra het kan wel.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met andere mensen, alleen is ook zo saai![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee. Ik doe wat ik zelf mooi vindt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Nee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, totaal niet! eigenlijk een complimentje, want dan vinden andere mensen het ook mooi wat ik draag![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? hakken.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? broek onder hun kont.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? te korte rok.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? te strakke broek.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? Een mantelpakje.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? zo’n klein mini tasje die je om je arm doet.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? leren jackje[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? te veel inkijk.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Stijlvol[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Jup! maar ik draag wel wat ik zelf leuk vind![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? Mn broek met gouden ritsen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Hmm… denk mn trainingsbroek met verf erin![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Zara, Sake store.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Ja, best wel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Soms alleen soms met anderen, verschilt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee, zeker niet![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Nee, eigenlijk niet[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja, $[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een skinny jeans![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? V-hals![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Dingen die niet bij het lichaam passen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? Klompen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? Basics[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? Te roze met pareltjes enzo![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Swaaaaagkleding, yolo enzoo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? Te laag uitgesneden topjes, te kort broekjes…

# Beschrijf jouw stijl met één woord: mezelf[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Als ik de trend leuk vind zeker, maar zodra iedereen het ineens draagt, ben ik er op uitgekeken.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? bikerboots[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Alle domme shirtjes die ik uit de 1e klas nog heb bewaard :cold_sweat: [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? Zara, H&M[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? te vaak[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? vriendinnen, zussen of mama :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? mwah, ik vraag wel om hun mening, maar als ze het echt afschuuuuwelijk vinden luister ik, anders koop ik het toch wel als ik het mooi vind[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? ja[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? skinny jeans[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? dingen die volgens de mode zijn maar niet iedereen draagt[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? panterprint[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? skinny jeans[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? basic kleding[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? blousjes met van die franjes of hoe ze ook heten[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? mooie adidas sneakers[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? dierenprintjes (het kán ook heel mooi stijlvol worden gecombineerd, maar dat zie je niet vaak, ik probeer het niet eens haha)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

Beschrijf jouw stijl met één woord: Zwart
Ga je mee met trends of juist niet? Soms, het ligt er aan of ik het leuk vind en of het me staat.
Wat is je favoriete kledingstuk? Zwart zilver bouclé jasje
Wat is je minst mooie kledingstuk? trainingsbroek haha
Waar ga je vaak heen voor kleding? Ik heb een vast boetiekje waar ik bijna alles vandaan haal, daarnaast ga ik graag naar de Mango, H&M en Guess.
Koop je vaak kleding? Ik ben een beetje koopziek, ja dus.
Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Vaak samen met m’n moeder en anders alleen.
Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Ik vind een mening soms belangrijk, maar als ik het echt leuk vind, dan neem ik het mee.
Verander je wel eens van kleding stijl? Heel vaak, ik ben echt een combinatie geval van punk, preppy, classy en dat gecombineerd met heel veel glitters, veertjes, parels, zilver, goud en what so ever.
Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja, ik vind het best moeilijk als ik er heel veel moeite voor heb gedaan. Bij een H&M kledingstuk vind ik het echter niet erg, dat kan je verwachten!
Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Hakken en mooie blousjes.
Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Mannen in pak :heart:
Wat vind je echt een misser bij vrouwen? broeken waar totaal geen model in zit, if you got it, flaunt it!
Wat vind je echt een misser bij mannen? Shirts met V-Hals.
Wat vind je degelijk? …
Wat vind je tuttig? Handtasjes in mini formaat.
Wat vind je stoer? Unif Hellbounds
Wat vind je ordinair? Wanneer het topje te laag of te kort is, wanneer het broekje te laag of te kort is. Een beetje mag, maar ik hoef niet alles te zien.

Beschrijf jouw stijl met één woord: Stijlvol
# Ga je mee met trends of juist niet? Alleen als ik de trend leuk vind. Maar als iedereen erin loopt dan vind ik het al snel niet leuk meer.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Pfoee, dat zijn er meer dan 1!
# Wat is je minst mooie kledingstuk? …
# Waar ga je vaak heen voor kleding? Vaak The Sting. Ook shop ik online.
# Koop je vaak kleding? Ja
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met anderen ! Alleen is niks aan. Het liefste ga ik met mijn zus/moeder of allebei ! We weten van elkaar wat we leuk vinden en dus zoeken we ook wel eens iets voor de ander.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee. Ik zie vrij snel wat ik leuk vind en wat niet, daar heb ik iemand anders niet bij nodig.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Jaa haha. Mijn kledingstijl is heel breed.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Shorts (niet té korte dat je ‘alles’ ziet zitten), maar helaas is dit alleen leuk voor de zomer…
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Dat je ziet dat ze echt moeite hebben gedaan voor hun kleding.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? De korte h&m rokjes of een witte legging in de winter…
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Nike Airmax. Geld trouwens ook voor de vrouwen ^
# Wat vind je degelijk? Een simpele blazer met een blanco shirtje eronder.
# Wat vind je tuttig? Te veel roze
# Wat vind je stoer? Sneakers
# Wat vind je ordinair? Te lage decolleté

# Beschrijf jouw stijl met één woord: leeuk
# Ga je mee met trends of juist niet? juist wel
# Wat is je favoriete kledingstuk? colbert
# Wat is je minst mooie kledingstuk? geen
# Waar ga je vaak heen voor kleding? h&m ‘bershka’ Mango’ zara’ taillyweilly
# Koop je vaak kleding? altijd
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? met vriendinnen of me zus
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee andersom
# Verander je wel eens van kleding stijl? nee nooit
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? soms
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? colbert
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? vestjes met eronder mooie broek+ riem
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? dat ze alle kleuren van regenkleur aantrekken
# Wat vind je echt een misser bij mannen? kleur van meisjeskledingstukken bv’ roze ofs xo
# Wat vind je degelijk? weetikveel
# Wat vind je tuttig? alles roze dragen
# Wat vind je stoer? Leerjasjes
# Wat vind je ordinair? wijde broeken

byebye xo

# Beschrijf jouw stijl met één woord: preppy / girly / vintage. (haha een van de drie dan maar?)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? mijn zwarte jurkje met witte zwaluwtjes van de h&m[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? [b]mijn bordeaux /b rode trui, die is / valt als jurkje maar dan net te kort[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? H & M en Primark[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? meestal met andere[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? soms wel[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? jurkjes / rokjes (high waisted)[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? truien / vesten[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? nike air-max[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? laarzen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? roze[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? leer, maar ik haat stoer haha.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? te klein / te kort / te bloot

Ugh hoe gaat dit weg?

Beschrijf jouw stijl met één woord: Anders
Ga je mee met trends of juist niet? Er helemaal tegenin
Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn bloemetjes jurkje
Wat is je minst mooie kledingstuk? mijn gele panty
Waar ga je vaak heen voor kleding? Monky of kringloop
Koop je vaak kleding? Uhhmm… 1 keer in de 2 maanden.
Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met andere mensen[
Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee
Verander je wel eens van kleding stijl? Ja heel vaak
Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Ja. Verschrikkelijk[
Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een ballonrok
Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een oversized Urban trui en een beanie
Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Een polo, of zo’n jas met ook bont om de mouwen.
Wat vind je echt een misser bij mannen? Een trainingspak
Wat vind je degelijk? ?
Wat vind je tuttig? Een mini rose handtasje
Wat vind je stoer? Ik hou niet van stoer. Maar als iemand leer draagt en spikes is het al snel stoer.
Wat vind je ordinair? Een rokje of short wat net zo goed een onderbroek zou kunnen zijn.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Grunge chic (ja dat waren twee woorden)
# Ga je mee met trends of juist niet? Als ik een trends leuk vind wel ja.
# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn oversized geruite blouse van de Monki.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? Mijn fleece vest voor de wintersport :’)
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Zara, Monki, (als het in de buurt was Topshop Episode en Urban Outfitters)
# Koop je vaak kleding? Ja, ik heb wel een beetje shoppingaddiction…
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Als ik in de buurt ga winkelen alleen, en anders met vriendinnen.
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Een beetje, maar ik blijf wel bij mijn eigen stijl.
# Verander je wel eens van kleding stijl? Die is in de jaren zo ontwikkeld en dat zal later vast wel weer veranderen, ook al ben ik er nu blij mee.
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Als het een kledingstuk is niet, maar compleet dezelfde outfit is wel awkward…
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Dat ligt heel erg aan wat voor soort lichaam iemand heeft en wat voor stijl bij iemand past.
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Zelfde verhaal, maar bij jongens hou ik wel van de baggy jeans, vans en hoodie + leren jack look.
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Te strakke kleding in de verkeerde maat.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Jeans die te kort zijn en witte sokken.
# Wat vind je degelijk? Dat ligt aan de gelegenheid?
# Wat vind je tuttig? Te veel roze en Mary Jane achtige schoenen
# Wat vind je stoer? Als iemand draagt wat diegene zelf wil, ook al is het opvallend.
# Wat vind je ordinair? Nickelson jassen met bontkragen en dikke lagen foundation.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: sloeber
# Ga je mee met trends of juist niet? nee
# Wat is je favoriete kledingstuk? ik heb 2 truien, precies dezelfde (ok alleen andere kleur, ene is grijs andere donkerblauw). en die zijn denk ik mijn favoriete kledingstuk. ze zijn al zo’n 10 jaar oud ofzo (van m’n zus geweest :p) maar zitten heeeeerlijk.
# Wat is je minst mooie kledingstuk? tsja miskopen dan denk ik. maar die druk ik weg in m’n kast dus ik weet even niet op te noemen. :grinning:
# Waar ga je vaak heen voor kleding? nergens. ik koop het liefst online m’n kleding.
# Koop je vaak kleding? ja
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? liefste alleen, maar vaak toch wel met anderen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? ja wel. onbewust toch wel.
# Verander je wel eens van kleding stijl? ja
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? wel als het hun leuker staat dan mij. xdd dan voel ik me lelijk
# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? och dat ligt toch echt aan de persoon. de een staat iets anders leuk dan de ander. en ik vind eerlijk gezegd niet 1 ding heel mooi ofzo
# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? idem
# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? weet ik veel. xdd ik vind eigenlijk niet echt iets een misser. zolang die persoon het zelf maar leuk vindt.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? doei.
# Wat vind je degelijk?
# Wat vind je tuttig?
# Wat vind je stoer?
# Wat vind je ordinair?

Beschrijf jouw stijl met één woord: Comfortabel
Ga je mee met trends of juist niet? Nee, ik kies wat ik mooi vind of het nou in de mode is of niet
Wat is je favoriete kledingstuk? Donkerblauwe jeans
Wat is je minst mooie kledingstuk? Pyjama
Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, C&A
Koop je vaak kleding? Nee
Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Meestal met m’n man samen.
Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee
Verander je wel eens van kleding stijl? Nee, mijn kledingstijl is al een mengelmoesje.
Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, geeft aan dat ik een goede smaak heb :wink:
Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een corset die heel classy gedragen wordt (bijv met een nette jeans/pantalon en blazer)
Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Een zwarte blouse met een donkerblauwe strakkere jeans
Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Je gedrag maakt of breekt een look, maar alles wat de verschijning trashy maakt.
Wat vind je echt een misser bij mannen? Roze shirts(roze is voor vrouwen)baggy jeans, kakkerkleding.
Wat vind je degelijk? rokken tot of over de knie, hooggesloten shirts/blouses
Wat vind je tuttig? mantelpakjes, strakke rokken tot de enkel, zalmkleur
Wat vind je stoer? leren jasjes, studs
Wat vind je ordinair? leggings als broek, inkijk, plamuurlaag make-up, te lichte lipstick,te korte rokjes, topjes die de buik bloot laten, bont.

Beschrijf jouw stijl met één woord: Chic.
Ga je mee met trends of juist niet? Soms, als de trend bij me past.
Wat is je favoriete kledingstuk? Zwarte tregging.
Wat is je minst mooie kledingstuk? Simpele basic afgedragen shirtjes.
Waar ga je vaak heen voor kleding? Mango, H&M, Bershka.
Koop je vaak kleding? Over het algemeen niet. Afgelopen twee maanden heb ik wel heeeel veel gekocht, daarvoor een paar maanden helemaal niets.
Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Vaak als ik de stad hier dichtbij in ga, ga ik alleen. Als ik in een andere stad ga shoppen, is dat vaak met m’n zusje, moeder of vriendinnen.
Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Nee.
Verander je wel eens van kleding stijl? Ja, ik vind steeds nieuwe stijlen leuk maar die combineer ik dan.
Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee, als het maar niet iets heel opvallends is zoals een jurkje ofzo. Een keer hetzelfde shirtje of broek vind ik niet erg. En ik heb zwarte All Stars en daar loopt de hele wereld op en dat vind ik ook niet erg. :stuck_out_tongue:
Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Een strak bodycon jurkje met hoge hals en lange mouwen die vormen benadrukt. En hoge pumps!
Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Mooie jeans met zwarte/witte blouse.
Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Trashy kleding.
Wat vind je echt een misser bij mannen? Te korte/te strakke shirts, een lelijk model broek en van die platte lelijke gympies.
Wat vind je degelijk? Hoe bedoel je dit? :stuck_out_tongue:
Wat vind je tuttig? Lange strakke kokerrokken en hoge blousen als die het figuur niet mooi benadrukken.
Wat vind je stoer? Leren jasjes, bikerboots, leren treggings/broeken.
Wat vind je ordinair? Nickelsonjassen, te veel make-up, shirtjes met teveel inkijk, scheve uggs.

[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][size=2px][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? baggy broek[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk?blousje met allemaal bloemetjes, ooit gekregen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M, Jeanscentre, Jeans brothers, Lake Side[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? nee…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Samen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? ja, eigenlijk bijna dagelijks… ik kan de ene dag er heel netjes bij lopen, terwijl ik de volgende dag met een baggy en hoodie de school in kom lope :slightly_smiling_face:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? nee… lijkt me een compliment? :p[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Jurkjes[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? V-hals, maar dan moet het staan, en losse broeken die dan laatmaarzeggen in hoge schoenen zitten… :p[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? sleehakken, en die trend van een paar maanden geleden om 1 kleine en 1 grote bloemenoorbel in te doen, (nep)uggs[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij mannen? strakke broeken[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? degelijk… euh…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? blousjes die NIET “leuk” zijn, maar echt netjes…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? mensen die zichzelf durven te uiten in hun kleding [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? panterprint, wanneer het niet goed gedragen word…

# Beschrijf jouw stijl met één woord: Vrouwelijk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Ga je mee met trends of juist niet? Soms wel, soms niet. Het is wel altijd omdat ik het ook echt léuk vind en niet omdat het toevallig “in de mode” is. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn Tommy wedges[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat is je minst mooie kledingstuk? Een grijze, saaie cardigan[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Waar ga je vaak heen voor kleding? Bijenkorf, Zara, H&M, Mango[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Koop je vaak kleding? Ja, heel vaak![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? Met mijn man[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? Ja, soms wel.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Verander je wel eens van kleding stijl? Ja, ik heb wel een gevarieerde kledingstijl.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? Nee. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij vrouwen om te dragen? Strakke skinny, [size=13px][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt heel mooi bij mannen om te dragen? Hoodie, chinobroek, vans of andere leuke schoenen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je echt een misser bij vrouwen? Als ze zich te mannelijk/tomboy-ish kleden.
# Wat vind je echt een misser bij mannen? Als ze Uggs dragen![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je degelijk? ?[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je tuttig? -[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je stoer? Zwarte enkellaarsjes met studs, legerjasjes, leren jasjes[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]# Wat vind je ordinair? Witte leggings!

# Beschrijf jouw stijl met één woord:
Wisselend
# Ga je mee met trends of juist niet?
Ik kijk gewoon wat ik leuk vind en wat niet
# Wat is je favoriete kledingstuk?
Vesten
# Wat is je minst mooie kledingstuk?
Boxershorts, maar ze zitten zo lekker!
# Waar ga je vaak heen voor kleding?
H&M, Coolcat, Newyorker
# Koop je vaak kleding?
Nee
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen?
Soms alleen, soms met een vriendin of m’n moeder
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden?
Alleen als ze iets leuks voor me uit het rek pikken.
Best vaak
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen?
Als het een klein dingetje is niet zo.
Iets waarbij het figuur mooi uitkomt.
Blousjes!
Te laag decolleté/te kort rokje.
Onverzorgd zijn.
# Wat vind je degelijk?
Mantelpakjes…?
# Wat vind je tuttig?
Roze
# Wat vind je stoer?
Spijkerbroeken
# Wat vind je ordinair?
Naveltruitjes, zichtbare strings.

# Beschrijf jouw stijl met één woord: wisselend
# Ga je mee met trends of juist niet? nee, als ik iets leuk vind dan draag ik het gewoon.
# Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerblouse
# Wat is je minst mooie kledingstuk? rok
# Waar ga je vaak heen voor kleding? H&M en Vero moda
# Koop je vaak kleding? mwah
# Als je gaat shoppen, ga je dan alleen of met andere mensen? soms alleen
# Als je met anderen gaat, laat je je dan door hun beïnvloeden? nee
# Vind je het erg als mensen hetzelfde als jij dragen? nee, maar ik vind het wel irritant als een vriendin steeds mij na gaat doen. Dat is weleens voorgekomen.
# Wat vind je degelijk? weet niet
# Wat vind je tuttig? te veel roze
# Wat vind je stoer? leren jas
# Wat vind je ordinair?zichtbare string

Bye!
Ciao!