Vragenlijst make-up algemeen

Waar ik wel benieuwd naar was van iedereen:

1. Wat is je favoriete mascara?
  2. Wat is je favoriete lipstick?
  3. Wat is je favoriete budgetmerk?
  4. Wat is je duurste product?
  5. Welk product raad je aan iedereen aan?
  6. Welk product raad je iedereen af?
  7. Slaap je wel eens met make-up op? Zo ja, hoevaak?
  8. Wat voor makeup draag je gewoonlijk allemaal op een schooldag?
  9. Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan make-up?
  10. Bestel je wel eens make-up op internet? Zo ja, waar dan?
  11. Wat is je favoriete make-upmerk?
  12. Wat was je allereerste make-up product?
  13. Wat is je fijnste nagellak merk?
  14. Draag je áltijd make-up?
  15. Hoe ziet jou stash eruit? Ladekast? Bakjes? Kleine laatjes?
  16. Als je voldoende geld had, wat zou je dan kopen qua make-up?
  17. Wat vind je van dure make-up zoals Chanel, Dior etc. ?
  18. Hoeveel make-up neem je mee op vakantie? En wat gebruik je daarvan ook daadwerkelijk?
  19. Neem je make-up mee naar school? Zo ja, wat?
  20. Welke producten zou je zeker weten op nieuw kopen? En waarom?

Xliefs,

1. Wat is je favoriete mascara? Max Factor!
  2. Wat is je favoriete lipstick? Draag ik niet, draag alleen labello
  3. Wat is je favoriete budgetmerk? Hm… Telt H&M?
  4. Wat is je duurste product? Jurkje van The original Tokyo Brand oid van 120 euro
  5. Welk product raad je aan iedereen aan? Loreal camouflagestift, werkt perfect!
  6. Welk product raad je iedereen af? Esscence. sorry, maar wat een rotmerk…
  7. Slaap je wel eens met make-up op? Zo ja, hoevaak? Nee, nooit. Dat is zo slecht!
  8. Wat voor makeup draag je gewoonlijk allemaal op een schooldag? Vrij weinig eigenlijk. Alleen mascara en camouflagestift als ik een plekje of bultje heb. Ohja. Labello, maar dat is niet echt make up.
  9. Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan make-up? 10tje?
  10. Bestel je wel eens make-up op internet? Zo ja, waar dan? Nope.
  11. Wat is je favoriete make-upmerk? Loreal of Max Factor denk ik
  12. Wat was je allereerste make-up product? Een lipgloss denk ik zo’n 10000 jaar geleden haha!
  13. Wat is je fijnste nagellak merk? Rimmel Londen
  14. Draag je áltijd make-up? Als ik het huis uit ga wel. Als ik thuis blijf, of op zondag, dan niet.
  15. Hoe ziet jou stash eruit? Ladekast? Bakjes? Kleine laatjes? stash? :blush:
  16. Als je voldoende geld had, wat zou je dan kopen qua make-up? Meer mascara, maar ik denk eigenlijk dat ik meer nagellak en nagelspullen zou kopen. Ben nogal van de nail-art. (;
  17. Wat vind je van dure make-up zoals Chanel, Dior etc. ? Ach, ik zou het niet echt weten. Heb ik geen geld voor haha! Ze zullen vast goed zijn, maar zo achterlijk duur…
  18. Hoeveel make-up neem je mee op vakantie? En wat gebruik je daarvan ook daadwerkelijk? Hetzelfde als normaal. Alleen als ik ga zwemmen geen mascara. xD
  19. Neem je make-up mee naar school? Zo ja, wat? Labello en mascara
  20. Welke producten zou je zeker weten op nieuw kopen? En waarom? Eigenlijk hetzelfde als ik nu gebruik, ben ik nu saai? xD
  1. Wat is je favoriete mascara? Van esscence
  2. Wat is je favoriete lipstick? Heel veel. Gewoon glans ligloss.
  3. Wat is je favoriete budgetmerk? Max factor, esscence, eigenlijk gewoon wat ik nodig heb en dn niet te duur. zo zoek ik altijd.
  4. Wat is je duurste product? Idk
  5. Welk product raad je aan iedereen aan? Bb creme (granier)
  6. Welk product raad je iedereen af? Foundation van hema
  7. Slaap je wel eens met make-up op? Zo ja, hoevaak? Nee.
  8. Wat voor makeup draag je gewoonlijk allemaal op een schooldag? mascara, ligloss, concealer, oogpotlood, foundation, poeder
  9. Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan make-up? Verschild.
  10. Bestel je wel eens make-up op internet? Zo ja, waar dan? Nee
  11. Wat is je favoriete make-upmerk? Heb ik niet.
  12. Wat was je allereerste make-up product? Bruine mascara :stuck_out_tongue:
  13. Wat is je fijnste nagellak merk? esscence
  14. Draag je áltijd make-up? Ja
  15. Hoe ziet jou stash eruit? Ladekast? Bakjes? Kleine laatjes? 2 kastjes met spiegel
  16. Als je voldoende geld had, wat zou je dan kopen qua make-up? Alle duurste en beste merken. Idk wat :stuck_out_tongue:
  17. Wat vind je van dure make-up zoals Chanel, Dior etc. ? Nou als iets duur is is het niet gelijk goed. Heb het nog niet echt geprobeerd.
  18. Hoeveel make-up neem je mee op vakantie? En wat gebruik je daarvan ook daadwerkelijk? Alles en Alles :stuck_out_tongue: Aan het begin sowieso. Tot ik bruin word, dan kan het minder.
  19. Neem je make-up mee naar school? Zo ja, wat? Ja, mascara, poeder ligloss, concealer
  20. Welke producten zou je zeker weten op nieuw kopen? En waarom? idk
  1. Wat is je favoriete mascara? Volume glamour ultra black van Bourjois.
  2. Wat is je favoriete lipstick? Rose sensuel van Bourjois.
  3. Wat is je favoriete budgetmerk? De HEMA.
  4. Wat is je duurste product? Mijn lippenstift van Chanel.
  5. Welk product raad je aan iedereen aan? De Chanel lippenstift. Zacht en voedend en de kleur blijft echt lang en mooi zitten.
  6. Welk product raad je iedereen af? Goedkope nagellakjes. Die krengen zijn er binnen een dag weer af.
  7. Slaap je wel eens met make-up op? Zo ja, hoevaak? Nooit.
  8. Wat voor makeup draag je gewoonlijk allemaal op een schooldag? Dagcréme, poeder, eyeliner, mascara en labello of vaseline.
  9. Hoeveel geef je gemiddeld per maand uit aan make-up? Tientje?
  10. Bestel je wel eens make-up op internet? Zo ja, waar dan? Nooit.
  11. Wat is je favoriete make-upmerk? Bourjois.
  12. Wat was je allereerste make-up product? Mascara.
  13. Wat is je fijnste nagellak merk? Maybelline.
  14. Draag je áltijd make-up? Jep.
  15. Hoe ziet jou stash eruit? Ladekast? Bakjes? Kleine laatjes? Ik maak me altijd op in de badkamer en daar staat het op een plankje.
  16. Als je voldoende geld had, wat zou je dan kopen qua make-up? Meer Chanel lippenstiftjes en een Dior mascara. Die is zo duur, maar ik heb nog nooit een fijnere gehad.
  17. Wat vind je van dure make-up zoals Chanel, Dior etc. ? Fijn.
  18. Hoeveel make-up neem je mee op vakantie? En wat gebruik je daarvan ook daadwerkelijk? Dagcréme, mascara, eyeliner en labello of vaseline. Ik gebruik alles.
  19. Neem je make-up mee naar school? Zo ja, wat? Alleen mijn poeder en mijn labello of vaseline.
  20. Welke producten zou je zeker weten op nieuw kopen? En waarom? Alles wat ik standaard ook gebruik.