Vragenlijst kleedgeld

Hoi! Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik toch wel benieuwd was hoeveel kleedgeld jullie kregen en waar jullie het aan uitgeven en dat soort dingen! Hier de vragen:

1. Hoe oud ben je?
  2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? (geen kleedgeld: hoeveel zou je willen krijgen als je kleedgeld kreeg?)
  3. Vind je het genoeg?
  4. Wat moet je er allemaal van kopen?
  5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeveel?
  6. Heb je een baantje?

Dat was het :stuck_out_tongue: bedankt voor het invullen. xx

Waarom 2 topics?

U heeft per ongeluk twee topics aangemaakt.

1. Leeftijd: 17
  2. Kleedgeld: ¤50,- per maand
  3. Vind je het genoeg: Het is nooit genoeg!
  4. Wat moet je er allemaal van kopen: Ik koop vooral goedkope dingen en dingen in de sale, dan red ik het wel!
  5. Zakgeld: ¤20,- per maand
  6. Baantje: Yep, alleen op oproepbasis dus de ene week krijg ik wel geld en de andere week niet!
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? (geen kleedgeld: hoeveel zou je willen krijgen als je kleedgeld kreeg?) geen kleedgeld
  3. Vind je het genoeg? ik kom wel toe
  4. Wat moet je er allemaal van kopen? met mijn zakgeld moet ik álles kopen
  5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeeel? 85 euro per maand
  6. Heb je een baantje? niet nodig
  1. Hoe oud ben je?
    17

2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? (geen kleedgeld: hoeveel zou je willen krijgen als je kleedgeld kreeg?)
    ¤50, al sinds ik 15 was. Ook niet omhoog gegaan.

3. Vind je het genoeg?
    Nee, haha ik grap altijd dat ik niet eens koopkrachtbehoud heb (inflatiecorrectie enzo)

4. Wat moet je er allemaal van kopen?
    Nou… dat is 2 jaar lang heel onduidelijk geweest. Ik dacht namelijk alles behalve dure jassen/schoenen. Maar nu zei m’n moeder laatst dat dat helemaal niet de bedoeling was, maar dat ik daarvan juist af en toe iets extra’s kan kopen. En dat ze voor de rest wel meegaat. Maar dat gebeurde toen bijna nooit. Nu ik wat ouder ben hou ik het wat beter met haar uit dus nu wel regelmatiger.

5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeveel?
    Nee, dus echt maar ¤50, en hoe ik dat verdeel moet ik zelf weten.

6. Heb je een baantje?
    Nee, wel wanhopig op zoek.

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? ja, ¤50 per maand
  3. Vind je het genoeg? eigenlijk niet
  4. Wat moet je er allemaal van kopen? alles behalve schoenen en jassen
  5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeveel? ja, ¤30 per maand
  6. Heb je een baantje? ja, ik babysit af en toe
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? Ja, ¤100,-
  3. Vind je het genoeg? Zou me heel verwend voelen als mijn ouders me meer zouden geven maar ik zou t makkelijk opkrijgen als ik meer zou krijgen.
  4. Wat moet je er allemaal van kopen? Alles behalve jassen en mijn ouders willen me nog weleens matsen.
  5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeveel? Ja, 10 euro per week.
  6. Heb je een baantje? Ja, vakkenvullen bij de AH XD
  1. Hoe oud ben je? 18
  2. Krijg je kleedgeld, en hoeveel dan? (geen kleedgeld: hoeveel zou je willen krijgen als je kleedgeld kreeg?) Ja, 80 euro per maand.
  3. Vind je het genoeg? Mag altijd meer natuurlijk :wink:
  4. Wat moet je er allemaal van kopen? Alles behalve onderbroeken.
  5. Krijg je naast kleedgeld ook zakgeld, zo ja, hoeveel? Ja, 20 euro per week.
  6. Heb je een baantje? Ja

zoekfuncite