vragenlijst: Everyday minerals foundation

1.Gebruik je zelf Everyday minerals foundation?
2.Wat vind je er van
3.Blijf het lang zitten
4.hoe duur is het
5.hoe lang gebruik je het al
6.word je huid er mooi egaal van
7.zie je goed dat je het op hebt of is het heet naturel zeg maar ;p
8.Gebruik je er ook nog blush of concealer bij ?

http://foto-uploaden.nl/img2/2fjgxrg.jpg

1.Gebruik je zelf Everyday minerals foundation?
Ja
2.Wat vind je er van
Fijn spul, niet duur en het is mineraal
3.Blijf het lang zitten
Jawel, maar je moet niet aan je gezicht zitten de hele dag, dan is het er wel zo een keer af
4.hoe duur is het
Testpakketje met 3 potjes foundation, 1 blush en 1 concealer is rond de 4 euro. Je krijgt dan samples, kleine potjes maar met 1 potje doe ik ongeveer een maand, je doet er dus hartstikke lang mee. Je kan, als je de goede kleur gevonden hebt, ook grotere potjes bestellen maar ik bestel altijd testkits met gewoon 3 potjes van dezelfde goede foundation
5.hoe lang gebruik je het al
9 maanden? Geen idee
6.word je huid er mooi egaal van
Ja
7.zie je goed dat je het op hebt of is het heet naturel zeg maar ;p
Nee het is echt heel erg naturel, mits je de goede kleur hebt natuurlijk. Dat is in het begin ff zoeken en veel proberen aangezien er zoveel kleuren zijn
8.Gebruik je er ook nog blush of concealer bij ?
Wel concealer, geen blush

upje ? ;4

1.Gebruik je zelf Everyday minerals foundation? Ja.
2.Wat vind je er van Het dekt best wel goed, maar ik vind een vloeibare foundation prettiger.
3.Blijf het lang zitten Als je een finishing powder gebruikt: de hele dag.
4.hoe duur is het Staat op de site.
5.hoe lang gebruik je het al Een jaartje?
6.word je huid er mooi egaal van Ja, maar ik gebruik nu liever vloeibare foundation. Ik gebruik wel minerale concealer.
7.zie je goed dat je het op hebt of is het heet naturel zeg maar ;p Als je de goede kleur hebt zie je niet dat je iets op hebt.
8.Gebruik je er ook nog blush of concealer bij ? De blushes van EDM zijn echt heel mooi! En de concealer is goed. :slightly_smiling_face:

Gebruik het niet sorry ;$