1. Wat is de naam van je vriend?
Ömer
2. Hoe oud is je vriend?
19
3. Wat vind je nou echt mooi aan je vriend qua innerlijk?
Bijna alles, hij is zo’n goed mens.
4. En wat qua uiterlijk?
Zijn ogen, wimpers en kont :’)
5. Hoe lang hebben jullie nu al iets?
Iets van 2,5 jaar?
6. En hoe lang denk je het vol te houden met hem?
Ik hoop voor altijd (:
7. Was je zenuwachtig op je eerste date met hem?
Ja. Nouja, het was niet echt een ‘date’, gewoon een keer afspreken met een jongen die ik maar één dag op mijn werk had gezien. Vond het een beetje eng, aangezien hij opslag verliefd op mij was en ik hem maar vreemd vond lol.
8. Wanneer zoende je voor het eerst met hem?
21 mei 2009. Jaja.
9. Wat vinden je ouders van hem?
Mijn vader ga ik helaas nooit weten, maar mijn moeder is gek op hem. Mijn vriend schijnt heel erg op mijn vader te lijken qua karakter en met bepaalde bewegingen, wel grappig.
10. Heb je wel eens foto’s van hem gezien toen hij baby was?
Jaa ahw, wat een dotje was het. En hij had toen lichtblond haar! Nu pikzwart, apart.
11. Vind jij hem altijd leuk zoals hij is?
Nouja altijd…Er zijn bepaalde dingen die mij mateloos irriteren, maar veel dingen die je tegenwoordig bijna nooit meer bij een jongen vind, dus dan neem ik de rest maar voor lief. Vaak.
12. Ben je wel eens op vakantie geweest met hem?
Jup, naar Spanje.
13. Waar op deze wereld zou je nog eens met hem heen willen?
Duitsland, Turkije (daar komt hij vandaan). Ik wil eigenlijk nog naar Korea en Japan ooit, maar met een vriendin aangezien mijn vriend die landen niet erg boeiend vind.
14. Zou je vreemd kunnen gaan?
Nee, echt niet.
15. Waarom hou je van je vriend?
Omdat hij voor mij perfect is.
16. Zou je met hem twee weken in een bed kunnen liggen zonder eruit te komen?
Ik wel, hij niet. Hij is niet zo van het ‘gezellig zoet naast elkaar liggen’. Voor paar minuten misschien, hij kan niet lang stil zitten.
17. Vertrouw jij je vriend?
Ja. Volledig. Hoewel, met bepaalde dingen niet altijd. Vaak liegt hij om mij te beschermen en dat haat ik.
18. Zijn er momenten geweest dat je minder vertrouwen in hem had?
Ja. Hij houdt veel verborgen voor mijn bestwil, waardoor hij heel lang een dicht boek voor mij is geweest en ik alleen kon gissen.
19. Heb je wel eens tegen hem gezegd dat je van hem houd?
Natuurlijk.
20. Vind je het moeilijk om iets tegen hem te zeggen als het gevoelig ligt?
Ik ben altijd recht voor z’n raap en kwets iemand liever met de waarheid dan dat ik diegene troost met leugens. Daar heb je op lange termijn meer aan. Maar ik breng gevoelige dingen wel subtiel natuurlijk.
21. Geloof je dat de ware bestaat?
Ik denk niet dat er alleen één ware voor iemand op de wereld rondloopt, maar ik denk wel dat je één van die ‘waren’ ooit tegenkomt en dat je daar genoegen mee moet nemen, aangezien je niet zo snel nog een ‘ware’ zult vinden.
22. Denk je dat hij de waren voor je is?
Ik denk het wel.
23. Heeft hij alles wat je in een man zoekt?
Meeste wel, sommige dingen helaas niet.
24. Heb je wel eens over hem gedroomd?
Ja.
25. Heb je hem wel eens gebeld om alleen even zijn stem te horen?
Nee. Ik hou niet van nutteloos bellen, ik bel sowieso bijna nooit :’) Bovendien zie ik hem dagelijks.
26. Als je de toekomst met hem zou zien hoe zou die er dan uit zien?
Eigen zaakje, knus huisje, heel misschien in Duitsland, een kat. En kinderen? Wie weet, ben daar nog lang niet klaar voor denk ik.
27. Heb je een troetelnaam voor hem?
Ja, kleintje. Dat is eigenlijk zijn naam geworden, aangezien ik zijn naam nooit goed kon uitspreken en hij de mijne niet. We zijn elkaar zomaar kleintje gaan noemen, weet niet waar het vandaan komt. Nu is het zelfs ongemakkelijk om elkaar bij de naam te noemen haha, we zeggen nog altijd ‘kleintje’ en bij gezelschap is het ‘hè jij daar’ of ‘kuch’. Apart ja :’)
28. Heb je wel eens in de media je liefde verklaard aan hem?
Nee, maar bij deze: KLEINTJE IK HOU VAN JOU. zo.
29. Voel je een apart gevoel van binnen als je hem ziet?
Als ik hem een lange tijd niet heb gezien wel ja, of in het begin. Of gewoon soms random, maar niet vaak meer aangezien we elkaar de hele dag door zien.
30. Je vriend zoent met een ander meisje en vertelt het je eerlijk, vergeef je het hem?
Nee. Ik zal hem bedanken voor zijn eerlijkheid, maar ik zou ook zeggen dat hij nu op kan tyfen naar dat wijf. Ik hecht veel waarde aan monogamie.
31. Ben je wel eens jaloers als hij met een ander meisje praat?
Nee, want hij praat altijd heel oppervlakkig met ze.
32. Vertel je altijd eerlijk aan hem hoe jij je voelt (ook als het negatief is)?
Ja, altijd.
33. Typ nu iets wat je op dit moment graag tegen hem zou willen zeggen:
Kun je wat zachter praten? Ik hoor je helemaal vanaf boven. Oh en breng mij wat de drinken.