Vragen

Heej iedereen,

Ik (16) en mijn vriend (18) vragen elkaar elk om beurt een vraag om elkaar beter te leren kennen.
Maar nu zit ik met het probleem dat we al zoveel aan elkaar gevraagd hebben,
Dat ik niet meer weet wat te vragen…
Zouden jullie me kunnen helpen met een aantal vraagjes te bedenken?

Alvast bedankt!
Xoxoxo Farmgirl

HAHA, nee :hammer:

misschien wat zou je doen als je de lotto had gewonnen

Ahja… Dankje!
http://forum.girlscene.nl/forum/webkit-fake-url://5E19943B-5581-4996-AE58-D2D1DD1DF5A1/imagegif

Weten jullie er misschien nog?

Je hebt van die vragenspelletjes, zou zoiets gewoon kopen! Is veel makkelijker!

Waarom zou je elkaar elke keer vragen stellen? Je kan elkaar ook op andere manieren beter leren kennen. Door een dagje weg te gaan, of een terrasje te pakken noem het maar op. En sowieso vindt ik het persoonlijk apart dat je elkaar nog moet leren kennen als je al een relatie hebt. Je leert elkaar toch voor die tijd kennen?

Huh, precies dit topic bestond een paar weken ook al en is toen verwijderd omdat het beter in een ander topic paste.

Of ik heb een déjà vu

Edit: nevermind, ander meisje, ander topic maar met hetzelfde idee hahaa let niet op mij

Hahahahaa dat heb ik ook gedaan met mijn huidige vriend XD Ik was ook altijd heel slecht in vragen verzinnen though, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen denk ik…

Ahn oké is nix…

Misschien weten de anderen er nog een paar?

Iedereen reageert normaal, maar dit lijkt heel erg uuhm hoe zal ik het noemen, dat jullie heel erg graag willen ofzo. Sorry kan het niet goed omschrijven. Waarom elkaar op deze manier leren kennen? Dat komt heus wel, je leert elkaar beter kennen qua daden enzo, wat betreft hoe hij is.

Ja seg srr ik eb da ni uitgevonde ee da was em…
Ma kweet nix mer…

Je zou kunnen kijken op de site van Rumag: 50 vragen om elkaar beter te leren kennen of 60 vragen om je date beter te leren kennen. Dan kun je wel eventjes vooruit haha.

Maak een potje met daarin briefjes waarop je schrijft wat je graag zou willen ondernemen samen (bowlen, avondje poolen, zwemmen, uit eten) Elke maand trek je zo’n briefje en kunnen jullie elkaar op een ontspannen manier beter leren kennen en gaat het gesprek vanzelf.

Ik vraag niet wat jullie van dit idee vinden…
Ik vraag: wat zouden jullie willen vragen aan je vriend zodat je hem NOG beter leert kennen?

Ik vind de tips die ze hierboven gegeven hebben eigenlijk heel aardig en in plaats van zo te reageren zou je die mensen ook gewoon mogen bedanken voor het meedenken.

Ik heb geen tips, want ik ken mijn vriend goed genoeg om geen vraagspelletjes te moeten spelen.

Wauw, badass.

Truth or dare

@garapoesje: dank je!