Vragen

Hee,

Misschien is het stom dat ik hierop een berichtje plaats, maar om dit aan jongens te vragen ga ik niets mee opschieten.

Ik ben een jongen van 23 jaar en sinds vorige week donderdag is mijn relatie van 3 jaar uitgegaan. Het is een meisje die eergisteren 19 is geworden, we schelen bijna 5 jaar.

De eerste anderhalf jaar hadden we een super leuke relatie en alles liep zoals het hoorde. Na die anderhalf jaar heb ik het uitgemaakt vanwege het feit dat ze sms contact had met een ex en ik dit wist en zij het ontkende. Ook ging ze af en toe blowen met een klasgenoot en ik ben hier fel op tegen.

Het is zo’n 4 maanden uitgeweest, ik ben op mezelf gaan wonen en alles liep weer super goed ondanks het gemis. Uiteindelijk stond ze uit het niets aan me deur met een vriendin, ik was helemaal van slag omdat ik juist zo gek op haar was/ben. Ze zei dat ze aan me deur kwam om te zeggen dat ik niet over haar moest praten, wat ik erg apart vond want ik had me leventje al weer opgepakt. Ik heb ze binnen gelaten en hebben gepraat, ik werd even emotioneel en besefte niet goed wat er gebeurde. Ze was heel stil en keek me niet echt aan. Na een uur zijn ze weg gegaan en toen werd ik gefacebookt door haar vriendin. Ze wilde het weer proberen op te bouwen. Ik heb hier even over nagedacht en uiteindelijk heb ik besloten het te doen, juist omdat ik heel gek op haar ben en heel zeker was over wat ik met haar wilde.

Sinds dien is het anderhalf jaar lang ellende geweest. Ze deed 2 maanden dr best en dan liet ze me zitten voor haar vriendin of ging ze stappen zonder mij. Dan was het contact even rot en hadden we ruzie en dan ineens sloeg ze weer om. Dit is een lange tijd zo doorgegaan en toch bleef mijn gevoel zo sterk voor haar. Ik ben na een half jaar weer soort van samen te zijn geweest naar Frankrijk gegaan met vrienden. Ik ging op een Donderdag weg en een Vrijdag is ze naar bed geweest met een man van 34. Ik ben hier zelf achtergekomen toen ik terug kwam. Ik heb het haar eerst eerlijk gevraagd en ze begon te huilen en zei dat het alleen zoenen is geweest, ze zweerde het, twee dagen later kwam het er wel uit omdat ik bewijs had. Ik ben hier zo stuk van geweest en wist niet meer wat ik moest doen. Uiteindelijk tegen mijn zin in ben ik toch weer verder met haar gegaan omdat ze er “zown spijt” van had. De tijd hier na was weer ellende, de ene keer ging ze helemaal voor me en de andere dag sloeg ze weer om. Ik heb dit nooit begrepen.

Haar ouders wilde ze het elke keer niet vertellen dat we weer samen waren. Nu 3 en halve maand geleden had ze met aandringen van mij het EINDELIJK verteld, ze mocht hier weer slapen, ze kocht spulletjes voor in huis, ze zei dat ze van me hield, samen en met vrienden stappen en bang om me kwijt te raken. Het voelde heel goed dat het eindelijk weer was zoals in het begin.

En nu komt het… Ze is van 4 september tot 18 september naar Griekenland geweest met haar ouders en broer. De eerste week appte ze me elke dag, ik hou van je, ik mis je en ik wil maar je toe. De dagen voordat ze ging sliep ze een week bij me, dat wilde ze en had ze geregeld.

De tweede week kwam er een soort afstand tussen ons via het “appen”. Ze was kortaf en deed heel lullig. Dit maakte me zo onzeker en boos dat de dag voordat ze terug kwam we ruzie kregen. Nu kwam ze vorige week Donderdag terug en ik vroeg haar of ze langs kwam. Ze zei ik kom even een uurtje en dan ga ik naar me vriendin. Ik snapte dit niet, ik mistte haar en zij mij toch ook ? Uiteindelijk zei ik er wat van dat ik het niet leuk vond. Ik ben je vriend en ik heb je twee weken niet gezien. Ze begon steeds meer ruzie te maken en uit het niets zei ze… “kk nou op van mij”, “laat me met rust” en nog veel meer van deze dingen. Ik mocht niks meer vragen aan haar en werd overal op geblokkeerd. We hebben nog even contact gehad via de sms maar ik moest gewoon me mond houden. Nu kwam ik er weer zelf achter, ze heeft een Albanees ontmoet op vakantie die daar werkte. Ze is helemaal verliefd geworden en ik kreeg zelfs te horen toen ik haar er mee confronteerde; “ik hou van hem, laat me met rust”, “ik wil naar hem toe hoe dan ook, ik mis hem”. Ze zegt dat ze niet meer van me houdt en niks meer voor me voelt.

Ze heeft ook seks gehad met die jongen en ze zegt dat die 15 October komt om haar op te zoeken. Ik ben hier best kapot van en snap haar keuze niet, mede door wat ze allemaal zei de eerste week op vakantie en hoe goed het ging voordat ze op vakantie ging. Ik heb haar nog een paar keer gesmst maar ik kreeg alleen een grote mond. Ik was het eergisteren zo zat dat ik al haar spullen in twee grote tassen heb gestopt en het zo op haar werk in de kroeg heb neergezet. Ze zei alleen “dankjewel” en toen ben ik zonder iets te zeggen weggelopen.

Hoe kan iemand dingen zeggen zoals, ik hou van je, ik mis je, blijf je bij me. En toch ineens zo omslaan? Het leek allemaal zo perfect en nu… drie jaar later betekent de alles voor mij en vind het ook heel erg jammer. Puur omdat ik wel heel zeker ben over me gevoel.

Ze is nu eigelijk twee keer vreemd gegaan, al zegt ze over die Albanees dat het geen vreemdgaan is omdat ze het wilde uitmaken. Ze had ook vaker stiekem contact met jongens en was alleen maar bezig met haar uiterlijk. Ze houdt van aandscht denk ik en daardoor gebeurd dit elke keer. Waarom doet zij dit ? Hoe kan je zulke dingen zeggen en uiteindelijk iemand zo een trap geven alsof je niks bent? Ik wil weten hoezo ze dit doet…

Ik stop er ook mee, ookal wil ik het niet maar het heeft geen zin. Ik hoef geen antwoorden van “wat ben jij dom” ofzo… Ik hou van haar en dit is gewoon klote als je zo lang voor iemand vecht en uiteindelijk het zo moet lopen…

Thanks

Ik ga niet de moeite doen om dit te lezen.
Jongens zijn simpelweg niet toegestaan op een meidenforum, dus je zult je antwoorden ergens anders vandaan moeten halen.

Sorry, jongens zijn niet toegestaan op GIRLscene

mmm. klinkt niet als een al te leuk meisje. Ik begrijp niet helemaal wat nou je vraag is, als het is “waarom doet zij zo?”, tja, geen idee, misschien omdat ze het zielig vond om het uit te maken of gewoon verveeld was, het klinkt in ieder geval niet alsof ze nu nog heel veel van je houd.
Goede keus dus om er mee te stoppen, maar wel balen voor je! sterkte hiermee, ondanks dat het nu misschien niet zo lijkt weet ik zeker dat het goed komt met je!

Indd zijn jongens niet toegestaan op GS maar toch heb ik wel respect ervoor dat hij zijn verhaal doet en er eerlijk voor uitkomt dat hij een jongen is.
Andersom staan er ook wel verhalen op GS van meiden die precies hetzelfde hebben.

Ik denk persoonlijk dat ze met je solt n je steeds aan het lijntje houdt.
Uit je verhaal blijkt dat je haar genoeg kansen hebt gegeven en steeds maar weer op hangende pootjes terugkomt bij je.
Wat nou als straks blijkt dat die o zo leuke gozer van haar haar aan het lijntje houdt?
Dan zal ze waarschijnlijk bij je terug komen omdat ze weet dat jij van haar houd en je toch wel weer bezwijkt voor haar.
Je schrijft dat je nog steeds gek op haar bent maar jij kan beter krijgen.
Laat je niet op je kop zitten en bepaal voor jezelf dat genoeg genoeg is.
Ga zelf lekker op stap en bedenk dat zij haar liefde heeft gevonden en je geen jojo bent voor haar.
Jij komt vast wel het meisje tegen die je wel respecteert en die er net zo overdenkt als jij.

Wat een rotwijf. Ze verdient je aandacht niet. Nooit verdiend ook. Blok haar op alle social media en wis haar uit je telefoon. Probeer je leven weer op te pakken zoals je eerst hebt gedaan. Je verdient een lieve meid die voor je gaat. Het komt wel weer goed.

Bedankt voor je berichtje. Of ze bij me terug zou komen weet ik niet, tot nu toe als er gezeik was, was ik de gene die weer contact opnam en vroeg of ze even langs wilde komen.

Het is een hele verwarrende situatie.

Ik ga me beste doen, vandaag is de derde dag dat ik geen contact met haar op heb genomen en me handen jeuken. Maar toch wil ik het volhouden.

Bedankt

die meid is jou helemaal niet waard, pak aub je leven weer op zoals eerst en wees blij dat ze uit je leven is want zoals hierboven al is gezegd er komt een veel leuker meisje op je pad die wel voor JOU gaat.

en ‘‘waarom doet zij zo’’ denk niet dat je daar echt een antwoord op gaat krijgen dan dat het een achterbakse trol is.

Ik zou, als ik jou was, jezelf niet zo focussen op het ‘waarom’, dit meisje heeft duidelijk problemen met zichzelf wanneer ze te weinig aandacht krijgt of iets dergelijks, en hiervoor moet jij je niet laten gebruiken. Het antwoord op waarom ze zo doet gaat je ook niet minder verdrietig maken wat betreft je gestrande relatie.
Straks als haar Albanees te ver weg woont, of er is weer iets waarom het dan niet goed loopt, komt ze (zoals Spookkatje al zei) weer op hangende pootjes terug om het goed te maken omdat ze weet dat jij van haar houdt en toch weer een kans geeft.
Laat haar met rust, zorg dat zij de komende tijd nu je nog kwetsbaar bent ook geen contact met jou kan zoeken, blokkeer haar nummer, op social media, tot je hier een beetje overheen bent. Op die manier voorkom je dat je straks weer terug bij af bent als ze je weer inpalmt.

Er zijn genoeg meiden die zich wel 100% in willen zetten in hun relatie en dat verdien jij ook. Sterkte komende tijd en hou je sterk! :slightly_smiling_face:

Ik denk inderdaad ook niet dat je er een antwoord op gaat krijgen.
Ik denk ook dat het haar karakter is en dat ze inderdaad wat achterbaks is.
Ik zou geen contact meer opnemen en het laten zoals het is.
Het is je al eerder gelukt je leven weer op te pakken en dat gaat nu ook wel lukken…
Zet een knop om bij jezelf dat zij echt niet het enige meisje is op de wereld en dat er ergens 1 loopt die wel dezelfde visie heeft als jij dat je elkaar moet kunnen vertrouwen en eerlijk naar elkaar moet zijn.

Nogmaals sterkte.

Er zijn ook meiden die precies hetzelfde meemaken.
Best wel eens fijn om het van het andere geslacht ook eens te lezen en dat het iedereen dus kan overkomen.

Weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen maar is beslist niet omdat ik blij ben dat je zoiets meemaakt maar meer omdat ik wel eens heb gezegd oke uhg dat is typisch een jongensstreek…

helemaal mee eens, dat dacht ik ook toen ik dit las :’)

Fijn dat andere mensen hier dan ook wat aan kunnen hebben. Denk zelf dat meer heren dan dames dit doen. Normaal is het idd omgedraait, ik heb nu helaas zo’n meid getroffen.

Heb er ook veel dingen van geleerd, goede en slechte dingen. Het is maar welke keuze je wilt maken, van de een naar de ander. Of samen iets leuks opbouwen en er 200% voor gaan.

En ja, als je na een week kan zeggen dat je van iemand houdt, wat betekent houden van dan voor haar ?!

Ik denk niet veel want houden van komt met de tijd en niet zomaar aanwaaien.
Ik denk echt dat ze je al die tijd als speelpop heeft gebruikt en gedacht heeft ach hij is zo,n goedzak en houd van mij dus kan alles flikken.

Ja dat blijkt nu wel. Alleen kan ik het niet begrijpen hoe iemand zo nep kan doen. Ik zou het niet kunnen om met een meid te slapen, zeggen dat ik van haar hou, me ouders het vertellen, zeggen dat ik haar mis.

En dan ineens dit.

sorry, ben het weer met je eens. :couple_with_heart_woman_man:

ach lieveschat, zo zijn er zoveel van… ik kan dat ook niet begrijpen maar zo hoef jij of ik niet te zijn :slightly_smiling_face: hopelijk blijf je haar nu ook op een afstand houden want anders snij je je zelf er weer mee in de vingers

Helaas lopen er van zulke types rond ja die denken zich alles te kunnen permitteren en geen rekening houden met andermans gevoelens en denken dat ze alles kunnen maken.