Vragen voor je love

hii,
Mijn vriendje en ik hebben een spel bedacht dat we om de beurten een vraag aan elkaar stellen. Maar nu heb ik geen idee meer wat ik moet vragen. Het zijn een beetje van die vragen zoals, zou je met me op het strand willen slapen, waar zou je me mee naar toe nemen als je me overal mee naar toe zou kunnen nemen. Beetje zo. Weet iemand nog van dat soort vragen?

Vraag gewoon wat in je op komt? :") Of iets wat je wil weten?
Ik kan niet in jouw hoofd kijken.

Oeehhh dat deed k ook,

-wat wil je met me doen als we helemaal alleen thuis zijn

Ik zou dan dingen vragen als wat hij het mooist aan me vindt, van binnen en van buiten. En wanneer en waarom hij me leuk begon te vinden (al weet ik dat al, maar als ik het niet wist zou ik het vragen). Welke steden en landen moeten we samen bezoeken? Dat soort dingen. En ook persoonlijke dingen die meer op hem van toepassing zijn, dus dat kan ik niet bedenken bij jou!

Gewaagd :smirk: .

OT :

-Wat beteken ik voor jou?
-Als je 5 voorwerpen mocht kiezen om mij te beschrijven welke zouden dat zijn?

Heel erg bedankt voor deze reacties, ik heb er al een paar gevraagd, ook die van alleen thuis :relieved:

Wat is het wildste wat je ooit gedaan hebt?
Wat zou je altijd nog een keer willen doen (met mij)?
Waarvan heb je het meeste spijt in je leven?
Wat is het domste wat je ooit gedaan hebt?

Upje hihii :slightly_smiling_face:

• hoe zie jij onze toekomst?
  • probeer je gevoelens voor mij te beschrijven?
  • geloof je in ware liefde/liefde op t eerste gezicht?
  • hoe zou je leven eruit zien als je mij nog niet tegengekomen was?
  • als je onze relatie in twee woorden zou moeten benoemen, welke twee woorden zouden dit zijn?
  • wat wil je graag een keer doen samen met mij? (dan kun je samen een to do list maken!)
  • welke foto van ons vind je jet leukst/heb je de leukste herinnering aan?
  • wat zou je doen als ik naar het buitenland zou willen verhuizen?

zo, hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face: ik wil er ook nog wel meer lezen ter inspiratie!

ik vraag altijd ‘als ik een diertje was, wat zou ik dan zijn?’
en ‘weet je nog wat je dacht toen je me voor het eerst zag?’ en ‘vertel eens over onze ontmoeting vanuit jouw perspectief?’ en ‘wat vonden je ouders/vrienden van mij de eerste keer dat ze mij zagen?’

Welke dingen met betrekking tot mij denk je, maar zeg je niet?

misschien wil ie wel op de bank zitten en haar handje vast houden :flushed:

Hahaha ja zou wel kunnen. hij reageerde met, “op bed liggen en je non stop zoenen”

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/vragenlijst-voor-mijn-vriendje-140535.0.html

Ja, ik was naar iets soortgelijks op zoek.
Thank god for Google. XD

Die had ik ook gevonden (: het zijn alleen veel van die “buitenstaanders” vragen (wat is je lieveligs kleur, wat is je favoriete reclame) en niet echt over je relatie enzo.

Dus dan is dit een topic met vragen gericht op de relatie? :grin: I likeeeee… haha tenzij het natuurlijk niet mag. Ik vind trouwens dat er echt goede & serieuze vragen tussen zitten!

Up :blush: