vragen voor avondje met vriendinnen

heee, ik ga zaterdag avond met een paar vriendinnen afspreken maar we weten nooit echt wat we moeten doen en dan zitten we maar saai aan een tafel een beetje te kletsen (is soms ook gezellig hoor haha),
maaar een paar maanden geleden stonden er van die vragen in de fancy en daar hebben we ons toen heel de avond/nacht mee vermaakt. het waren vragen zoals: wie heeft het meeste sjans met jongens, wie heeft de leukste kledingstijl enz.
weten jullie van zulke vragen? maakt niet uit over wat het gaat ofzoo. het zijn ook niet echt quizvragen maar meer wat je over elkaar denkt enzo. nouu alvast bedankt! xx

Ga lekker een film kijken ofzo. Met veel snacks.
En dan het liefste 1 met een een hete hoofdrolspeler.

ja oke maar daar vroeg ik niet om xD tochbedankt.

Misschien kun je daar weer vragen uithalen als ‘Wie had er een crush op *naam acteur*’ ofzo.

ja dat zijn dan van die quizvragen vind ik , ik wil geen vragen waar al een antwoord op is. meer wat je eigen mening daarvan is ;p
sorry als het heel onduidelijk is enzo, maar ik hoop dat iemand een beetje snapt wat ik bedoel.

up

uhm… wat ze nou van die ene jongen op school vinden ofzo .____. ?

Ik weet niet of ik het helemaal snap, maar anders zoiets als:

Wie is/heeft:
-het knapst
-het arrogantst
-het slimst
-het koppigst
-meeste pech
-het onhandigst
-de mooiste ogen

Lijkt me nou niet echt leuk voor een meidenavond, maar goed, misschien snap ik het ook niet :’)

Hey, ik denk wel dat ik snapt wat je bedoelt. :slightly_smiling_face:
Ooit heb ik ook zoiets gedaan op mijn ‘VIP-feestje’, haha. Dit waren een paar van mijn vragen:

• Noem de twee mooiste dingen (uiterlijk) van degene op die twee plaatsen rechts van je zit.
  • Waar let jij het meest op bij jongens? (Ogen, kapsel, handen etc?)
  • Stelling: Je hebt pas écht verkering als je gezoend hebt.
  • Stel je mag een winkel beginnen. Wat ga je verkopen?
  • Wat is het laatste dat je gekocht hebt?
  • Vertel ons iets dat je nog maar aan heel weinig mensen/ niemand vertelt hebt.
  • Wie verdient de titel ‘leukste jongen van het jaar’?
  • Stel een vraag aan iemand die je nog nooit hebt durven/ kunnen stellen.
  • De ergste leraar is… En de minst erge: …
  • Als je nu verkering met iemand moest nemen, wie zou dat zijn?
  • Je zou er wel eens een dagje uit willen zien als…
  • Wat is je lievelingsdrankje?
  • Liever dood dan …
  • Wat ga je doen tijdens de ideale date?
  • Wat is de ergste blunder die je ooit hebt gehad op het gebied van mode/ kleding?

Daarnaast had ik nog een paar opdrachtjes in de sfeer van het thema. Zoals naar buiten gaan om iemand om een handtekening te vragen etc.

Hoop dat je hier iets aan hebt, en veel plezier!

Ga je dat echt de hele avond doen?

• op wie ben je het meest verliefd geweest
  • als je bi/ lesbisch was met wie van je vriendinnen zou je dan zoenen en waarom
  • denk je dat ware liefde bestaat
  • hoe veel kinderen zou je later willen
  • wat is je gekste droom
  • wat vind je het mooist aan jezelf inerlijk en uiterlijk
  • heb je wel eens een zoen/seks blunder gehad?
  • wat is je ergste blunder ever.

haha ja dat gaan we de hele avond doen, hebben we al een keer gedaan en het is best leuk hoor! het is niet alleen vragen beantwoorden, ook gewoon verder daarop ingaan enzo en dat is altijd wel grappig. maar heel erg bedankt want het zijn echt leuke vragen die erbij zitten! :grin:

Edit: reclame is niet toegestaan

Ohmijngod topic uit 2009.