Vragen Scheren&Epileren

hoi, ik heb 2 vragen

1 - Als ik bijv me benen scheer dan zie ik vaak dat de haartjes weg zijn maar als je echt dichtbij kijkt zie ik de haartje nog onder 't huis zitten van dichtbij zie je ze als een stipje ( voordat ik scheer scrub ik me benen altijd dus hoe kan dat )

2 als ik klaar ben met epileren heb ik hetzelfde maar bij mijn benen lijken de kleuren niet gelijk ofzo als je goed kijkt na ht epileren zie je bruine stippen op mijn benen zitten :S hoe komt dat?

Zelfde vraag, upje ^^

Bruine stippen na het epileren? Ik heb wel eens last van rode stipjes, van de uitgetrokken haartjes…

bij mij trekt te haar nite echt uit :expressionless: de helft blijft nog aan mijn benen

& je gaat wel met je epileerapparaat tegen de haargroeirichting in?

jaa doe ik altydd

Dan weet ik het ook niet :stuck_out_tongue:.

up, kan iemand me nog helpen?

Ik krijg met scheren én epileren mn haar niet goed weg :frowning_face:
Dus ik kan je ook niet helpen :wink:

upjee…

1. Je bent heus niet de enige hoor. Ik heb het ook (heel heel heel irritant). Maar je kan toch naar zo’n beautyexper ofzo? XD of dat je het gewoon opzoekt op internet voor eventuele tips?!

2. Ik heb geen flauw idee…

1 - Als ik bijv me benen scheer dan zie ik vaak dat de haartjes weg zijn maar als je echt dichtbij kijkt zie ik de haartje nog onder 't huis zitten van dichtbij zie je ze als een stipje ( voordat ik scheer scrub ik me benen altijd dus hoe kan dat )
Je snijdt je haartjes met scheren af, dus ónder je huid gaan de haartjes niet weg. Wat je ziet is gewoon het einde van het haartje wat je afgeschoren hebt.

2 als ik klaar ben met epileren heb ik hetzelfde maar bij mijn benen lijken de kleuren niet gelijk ofzo als je goed kijkt na ht epileren zie je bruine stippen op mijn benen zitten :S hoe komt dat?

Hou je het epileerapparaat wel goed? Als je hem recht omhoog houdt of juist té schuin dan breken de haartjes af.