vragen over stijltang

heee! ik heb haar met wat slag erin, maar ik wil af en toe mn haar graag gewoon echt stijl. ik kan dan wel een stijltang kopen, maar ik had ook iets gelezen over een stijl lotion ofzo? krijg je je haar daar net zo stijl mee als met een stijltang of niet? en welke merken hebben een stijl lotion?
xx

dat is dus een vraag over een stijl lotion, haha.

Nee dat weet ik echt niet.

Echt zó stijl als met een stijltang zal het niet worden. Je kunt het wel gebruiken na het douchen en dan je haar föhnen met een ronde borstel, dan wordt het wel stijl.

Ik gebruik de asia straight shampoo en conditioner van gliss kur, die werkt echt geweldig! :]

Die shampoo’s en spul werken bij mij echt helemaal nooit.

Haha, eigenlijk wel :slightly_smiling_face:

okee, bedankt! maar doe je daarna dan niets met een stijltang ofzo?

okee, dankjewel! maar ik wil ook niet te veel stijlen, want volgens mij is dat best slecht voor je haar, en mn haar is al best fijn…

de glad en steil shampoo van anderelon werkt ook heeel goed :grinning:

okee, dankje!

ze zeggen dat het slecht is, maar bij mij werkt het wel. Als je uit de douche komt je haar glad kammen. Werkt alleen bij slag haar.

Ik heb het nog nooit zelf gebruikt, maar volgens mij werkt het niet echt?
Gewoon steiltang zou ik gebruiken.

Als je je haren naar beneden droogt, wordt het ook wel al veel steiler!

Okee, dat is ook een handige tip, dankje! Maar als ik een stijltang ga gebruiken, dan heb ik toch ook een serum nodig? Van welk merk kan je dit het beste kopen? xx

http://static.letsbuyit.com/filer/images/uk/products/original/168/35/l-oreal-studio-line-hot-straight-spray-200ml-16835715.jpeg

Deze heb ik.

En mijn steiltang was maar 17 euro en doet het GEWELDIG. Dus het hoeft echt niet heel duur te zijn. (:

Okee, dankje voor de tip! Hoevaak gebruik je je stijltang? En heb je het idee dat dat product van L’oréal je haar echt beschermt? Ik heb een oud artikel op Girlscene gevonden en daar stond ook een product van dezelfde lijn in, maar dan een crème. Weet jij misschien wat het verschil is? Alvast bedankt!

Ik heb een stijltang van 12 euro, en ik gebruik dat roze hotstraight ding van L’oréal (is hierboven al eerder genoemd) en Inecto Pure Coconut Oil Hair Serum (het is bedoeld voor afro haar ofso, maar ik heb slag / krullen en het werkt echt heel goed!)

http://www.iqbeauty.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/r/4/r4705.jpg

Dit is een spray en verdeelt makkelijker over je haar naar mijn gevoel.
Ik gebruik mijn steiltang bijna iedere dag, en sinds ik dat spul gebruik heb ik wel het gevoel dat het minder ‘dood’ aanvoelt als wanneer ik dat niet deed.

Dat werkt bij mij echt níet gewoon.

+ je moet je haar met de haarrichting mee föhnen, dan blijft het stijl en wordt het niet pluizig.