vragen over scooter: sym fiddle

Haai meiden,
Ik heb een paar vraagje over de scooter Sym Fiddle. Ik ben namelijk van plan om hem te gaan kopen in het wit en bruin alleen ik wil nog wat dingen weten en het is nog te vroeg om naar de winkel te gaan. Dus ik dacht ik vraag het gewoon even hier.
1. Ik ben 1.74, heb je dan genoeg been ruimte? Weet iemand het die ook ongeveer 1,74 is en een sym fiddle heeft?
2. Is een hoog windscherm handig?
3. Zit je wel volledig achter het windscherm met mijn lengte?
4. Heb je aan de onderkant bij het stuur waar je voeten zeg maar zitten een soort bakje waar je spulletjes in kan doen?

Ik hoor ook graag meningen over de Sym Fiddle (:
Xxx.

Upjeeee

Ik heb hem, al heel lang en vind hem eigenlijk helemaal niet leuk meer haha. Maar ach, heb mn rijbewijs bijna, en ik moet nog een paar maanden naar school dus ik ruil hem nog maar niet in.

Anyways, de antwoorden:

1. Ik ben 1.74, heb je dan genoeg been ruimte? Weet iemand het die ook ongeveer 1,74 is en een sym fiddle heeft?
    Ja, je hebt zat beenruimte. Ik ben langer en heb nogal lange benen en kan er prima op zitten, ruimte over zelfs. Een Sym Mio was echt niks voor mij (ik vind het sowieso een Sjonnie&Anita-ding), als ik erop zat zaten m’n knieen vast onder het stuur.
  2. Is een hoog windscherm handig?
    Geen idee, ik heb het niet. Ik vind het wel heel erg lelijk en volgens mij ga je er meteen stukken langzamer door. Oh en hij beslaat vaak behoorlijk, en dat is niet handig want dan zie je dus helemaal niks.
  3. Zit je wel volledig achter het windscherm met mijn lengte?
    Dat denk ik wel. Maar ik zou het dus niet doen haha.
  4. Heb je aan de onderkant bij het stuur waar je voeten zeg maar zitten een soort bakje waar je spulletjes in kan doen?
    Nee, maar dat kan je toch zelf ook zien? Je hebt gewoon een voetenplank, niks geen bakjes ofzo. In je buddy kun je genoeg kwijt. Er hangt trouwens wel een soort tashaakje, waar je je tas aan kunt hangen.

Edit, kijk trouwens hier eens even, een heel forum over de Fiddle: http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=261351

Over dat bakje. Een meisje uit mijn klas die heeft een vespa en die heeft onder het stuur een soort klep waar ze een handdoekje en een pakje drinken in heeft zitten ik dacht misschien heeft de fiddle dat ook

Oh okee. Nee dat heeft ie niet :stuck_out_tongue: