vragen over jongens

Een van mijn vrienden vertelde mij over dit forum, en ik merkte dat er geen jongens op deze site zijn. Beetje raar ook op een meisjes forum :grinning: . Maar ik dacht dat ik jullie misschien kon helpen door wat tips te geven over jongens als jullie vragen hebben!

Hoe kan ik een gesprek beginnen met een leuke jongen?
Ik vind het nogal lastig om een leuk gesprek te beginnen omdat ik bang ben dat ze me vervelend vinden als ik begin met praten??

Kan ik beter wachten tot ze mij aanspreken of moet ik zelf op een jongen afstappen??

xx

je hoeft helemaal niks bijzonders te doen om met een jongen te praten. gewoon een berichtje op whatsapp is genoeg. jongens vinden het juist leuk als meisjes een gesprek beginnen.

Hoe weet je of een jongen je leuk vind? Veelgestelde vraag maar als je goede vrienden met hem bent is het nogal moeilijk om zelf achter te komen

Hey joey!
Echt superaardig dat je ons wil helpen!! Ik vraag me heel erg af hoe je bij een jongen ziet dat hij je leuk vindt, want ik heb hier vaak moeite mee…

hij probeert waarschijnlijk zoveel mogelijk contact met je hebben en in je buurt te zijn.

he die vraag heb ik net beantwoord, je moet daar even kijken!

Hoihoi, ben je knap? ontzettend flauw, maar kon het niet laten, haha.
Nee grapje, maar serieus; waar heb je bij meisjes nou écht een zwak voor?

Wat betekent het als een jongen altijd ‘‘droog’’ antwoord op je vragen?

&& Ik zou hem graag een wappje willen sturen. Maar we hebben nog nooit gepraat op whatsapp! Ik heb ook geen idee hoe ik moet beginnen en ik denk ook dat hij er niet op zit te wachten…

Bedankt dat je ons wilt helpen!

Ehm ik denk niet dat dit de bedoeling is, het is wel heel aardig enzo maar het is wel GIRLSscene.

Als je Engels kan, zou je toch moeten weten dat ‘girl’ meisje betekent. Het is dus niet de bedoeling dat er jongens op dit forum komen.
Overigens geloof ik er niks van dat je een jongen zou zijn.

het is een meisjesforum dus jongens zijn hier obviously niet gewenst. :wave:

Jongens, maak toch niet overal zo’n ongelovelijk groot probleem van.

Anyway, hoe groot is het leeftijdsverschil tussen een jongen en een meisje ongeveer? Wat zou jij absoluut niet doen kwa leeftijd?

lekker sexistisch hier… het is toch juist aardig dat hij wil helpen, als jij het zo vervelend vind om op een forum van een jongen te zitten dan klik je er toch niet op? niet heel moeilijk… :flushed:

Jongens zijn niet toegestaan op dit forum.