vragen over haar kleurspoelen??????

hooi
ik ga dit weekend mijn haar verven (voor de eerste keer) met een kleurspoeling
ik heb nu donkerblond stijl stijl stijl haar maar ik wil het graag licht bruin
ik zit nu ook te twijfelen of ik niet ombre zou doen zoals dit:

http://www.robpeetoom.nl/cms_img/trends_large_close.jpg

maar ik denk toch dat ik ga voor licht bruin ombre kan altijd nog
maar nu heb ik dus een paar vraagjes:

1. welke kleurspoeling moet ik kopen want ik wil niet dat het te lang blijft zitten gewoon voor een maandje?

2. ik las ergens dat die van de action prima is maar welke dan?

3. ik las ook dat als je bij de kleurspoeling verschillenden dingen moet mengen dat het dan geen kleurspoeling is ofzo?

4. ik lees ook bij veel topics dat kleurspoeling het veel langer blijft zitten dan op de pakjes staat of dat het er helemaal niet uit gaat (ik ben vooral bang dat ik mijn eigen haarkleur niet meer terug krijg) dus is dat allemaal waar enzo?

5. en welke kleur moet ik kopen sommige mensen zeggen dat je met rood tinten moet doen en sommige juist niet beetje onduidelijk?

ik heb vast nog meer vragen maar ik kan even niks meer bedenken

ik hoop dat ik hier wat antwoorden krijg want van al die andere topics werd ik niet veel wijzer
alvast bendankt

xxxanoniempje (14)

:frowning_face: kunnen jullie alsjeblieft reageren op mijn topic??

Als ik jou was zou ik eerst naar de kapper gaan. vraag ze daar wat het beste bij je past, licht bruin of ombre. Je kan aan ze vragen waar je het beste kan kopen. ze kunnen ook vertellen wat het nummer van de kleur is zodat je voortaan zelf de kleurspoeling kan kopen. ik deed het vroeger altijd bij de kruidvat op etos.

succes :kissing:

xx Merel

:upside_down_face: