Vragen over ''de storm''.

Hee,
Ik moet voor ckv op school een verslag maken over de film “de storm”. Nu heb ik dus een probleem. Ik kan niet naar de bios omdat ik geen geld heb. Dus ik vroeg me af of iemand die de film al had gezien misschien deze vragen zouden willen invullen… Ik snap als je het niet wilt, maar ik hoop dat toch iemand het wil invullen ;p
Alvast bedankt.
Hoe verloopt het verhaal?
chronologisch, mengvorm of niet chronologisch.
Welke beeldtechnieken vallen op?
cameragebruik, vertraging of versnelling, beeldkwaliteit.
Wat valt op aan de scène?
de setting, acteerstijl, belichting en kleurgebruik.
Wat valt op aan de nabewerking?rustige montage(montage bepaalt de snelheid en het ritme van de film), dynamische montage, trucages en animaties.
Welke rol speelt het geluid?realistische geluidsmixage, onrealistische geluidsmixage, geen muziek.
Waarop ligt in de film de nadruk?
op gebeurtenissen en acties, op de boodschap of thematiek, op de personages.
Wat was de belangrijkste reden om de film te maken?de filmindustrie, de filmmaken, eerder uitgebrachte films.

De bedoeling is dat je elke keer 1 van de drie antwoorden kiest… En als je iets niet snapt moet je het maar vragen! Als je tijd hebt of als je je verveelt zou het heel erg helpen als je er ook bij zet waarom.
Het zou me heel erg helpen als 1 iemand dit zou willen invullen :slightly_smiling_face:
xoxo

Moeten jullie dat zelf betalen o.O
wij kregen bioscoopkaartjes!

Ojoh wel beter!
Wij moeten dat idd zelf betalen :frowning_face:

Iemand die die vragen in wil vullen? :slightly_smiling_face:

ik ken de film niet, sorry.
mischien zijn er wel verslagen erover op internet te vinden?

Maakt niet uit!
Dat heb ik al geprobeerd, maar ik kan geen verslag vinden met precies die vragen :pensive:

wees creatief haha, mix wat verslagen een beetje door elkaar en trek daaruit je eigen conclusies. bij mij werkt dat altijd wel

Okee dankje! Ik zal het proberen ;p

chronologisch, mengvorm of niet chronologisch.
Wat valt op aan de nabewerking?rustige montage(montage bepaalt de snelheid en het ritme van de film), dynamische montage, trucages en animaties.
Welke rol speelt het geluid?realistische geluidsmixage, onrealistische geluidsmixage, geen muziek.
Wat was de belangrijkste reden om de film te maken?de filmindustrie, de filmmaken, eerder uitgebrachte films.

Die laatste vraag snap ik niet…

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

ik heb hem gezien dus ik vul hem wel ff in!

ik vond het btw wel een slechte film…

chronologisch, mengvorm of niet chronologisch. er zijn wel flashbacks
Wat was de belangrijkste reden om de film te maken?de filmindustrie, de filmmaken, eerder uitgebrachte films.het verhaal van de waterramp verfilmen en vertellen…

je kunt ook met je cvpas naar de bios, daar staat een tegeod op!