Vragen over de Iphone.

Hoi, hoi.
Ik ben vanplan om een abonement op een Iphone te nemen maar ik heb er nog een paar vraagjes over, ik hoop dat jullie een antwoord hebben. En opmekingen over de Iphone zijn ook welkom :slightly_smiling_face:
Ik heb gehoord dat je niet kan filmen op de Iphone. Is dat waar?
Ik las een keer op een site dat je met de Iphone overal op de wereld bereik hebt. is dat waar?
En als laatste Nog een paar positiefe en/of negatiefe dingen?
Liefs My (L)

je kan wel filmen met de iphone, aleen maar met de nieuwste iphone 3GS dus
dat van overal ter wereld weet ik niet ;p
en ik vind het echt een hele goede gsm ;p kan er echt veel mee ;p
alleen de sms laden duurt soms wel even, maar je moet gewoon zien dat je inbox niet te vol zit (:
hoop dat ik een beetje kon helpen (:

Filmen; alleen met die nieuwe.
Overal ter wereld bereik, lijkt me wel!

@ GransmaGotRaped & shanonx dankjullie :slightly_smiling_face:

filmen idd met die nieuwe.
ik heb zegmaar gewoon de 3g. en ik vind
het wel een heel fijn toestel,
je kan er idd echt veel mee
en de foto’s zijn ook scherp enzo.
en het internet bevalt me ook wel.
en over dat bereik over heel de
wereld, ik neem aan van wel.

Mijn vriendje heeft een iPhone en is daar nogal druk mee bezig dus namens hem antwoord op je vragen :wink:

• Filmpjes maken kan je met de 3GS (als je nu een nieuw abonnement afsluit is dat waarschijnlijk met de 3GS)
  • De telefoon ondersteunt vrijwel alle netwerken die er bestaan, maar het ligt aan je SIM-kaart of je ook daadwerkelijk bereik hebt

Ik heb zelf een HTC HD2, ook een smartphone, en als ik zo kijk naar de iPhone zie ik wel positieve en negatieve punten. Op de iPhone kan je bijvoorbeeld enorm veel gratis applicaties zetten, bij de HD2 is dat nog niet echt zo. De camera is alleen minder goed op de iPhone - maar wel goed genoeg voor wat leuke foto’s. En je kunt een supercoole bescherming aanvragen voor je telefoon. Een soort sticker ofzo… volgens mij zag ik dat op www.beschermjeiphone.nl

Je kunt wel een app kopen waarmee je kunt filmen!
Die heb ik ook.
Overal bereik denk ik ook wel.
Verder vind ik het een geweldig toestel, ik kan gewoon echt niet meer zonder dit ding. Je kunt er werkelijk álles mee.