Vragen over de Iphone 3gs.

Hallo!
Ik krijg volgende week waarschijnlijk een iphone.
Maar ik heb een paar vragen

Kan je veel smsjes opslaan?
Is het handig smsen?
Zit er bluetooth op de iphone?
Hoe zijn je ervaringen met je iphone?

alvast bedankt.

(Ik heb zoekfunctie gebruikt, en kon daar geen antwoord vinden op mij vraag, vandaar een nieuw topic. )

up.

nou uhm, lijkt mij dat er idd wel bluetooth op zit. Dat kan je btw ook gewoon opzoeken op internet.

Nou ik zit al een halfuur te koekeloeren op de officiele iphone site van apple, maar kan niks over bluetooth vinden…

2 minuten gezocht

http://www.iphone3g.nl/iphone-3g-specificaties/

me= iphone lover& expert!

-veel sms’jes wel.

-ook handig (sommige mensen vinden het toetsenbpord irritant maar daar wen je aan) en je hebt heel leuk, voor elk persoon een sms “vakje”.

dus dan staat er:

-lisa
-mam
-joost

en degene waar je het laatst mee hebt gesmst bovenaan en dan klik je erop en dan kom je bij alle gesprekken die je ooit met die persoon hebt gehad.
zo / / en ik heb ook nog nooit sms’jes hoeven wissen dus wel veel sms geheugen.

http://blog.smub.it/wp-content/uploads/2008/12/iphone-sms.jpg

Oh, fijn! nou ik vind dat toetsenbord wel heel fijn :slightly_smiling_face:
ik hoorde dat er autocorrectie opzit, dat ie in je teksten alles gelijk corrigeerd. Kan je dat ook uitzetten?

dat zou ik niet weten… maar als je bedoelt dat je bang bnt dat ie je teksten verandert… hij past zich namelijk aan als je een woord vaak gebruikt…

dus jij tiept bijv vaak. haia ()geen echt woord)

en dan zal die het eerst verbeteren maar daarna als jij tiept: haoa komt er haia :slightly_smiling_face:

haha ooh op die manier, ja ik zat weleens op hyves met de iphone van me pa, en dan als je een krabbel maakte en je typte Kusss bijv. dan maakte ie er ineens een heel ander woord van haha.

Mag ik weten wat jou verdere ervaringen zijn, handige dingen met de iphone?

ja apps. echt.

ik bedoel het is een hele makkelijke telefoon, maar wat em echt anders maakt is dat je zo als je gewoon even ergens bent:

o nu heb ik dat even nodig. zou daar een app voor zijn? en dat is er bijna altijd!

trouwens was dat gwoon op internet of met de hyves app?

Ja dat kan:)

Dat was gewoon op internet, via de safari browser.

er is dus ook een hyves app :slightly_smiling_face:

zo zie: overal een app voor

Haha mooi! :slightly_smiling_face:

Dwz, hij is ontzettend aan te raden? Ik vroeg me dan af, gaat die batterij wel lang mee? want bij mijn Ipod is het echt snel leeg!

up

hell yeah die baterij gaat zeker lang mee!!(behalve als je vrienden steeds aan je iphone zitten…)
echt ik zeg doen!! je wilt niet meer terug nadat je een iphone hebt :stuck_out_tongue:
en je kunt autocorrectie wel gewoon uitzetten bij je instellingen hoor…

Oke topp! Ja zekerweten dat het een iphone word haha (:
Alleen loopt me abbo pas augustus 2011 af… dus me pa gaat het nu anders regelen maar hij komt er :'d.
Verder nog ervaringen enzo? handige apps, dingen enzo?

ehm… je vader heeft eigenlijk toch een iphone? waarom vraag je het niet aan hem?

Omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik me vader om de 2 weken zie.
en ik hem niet om de 20 minuten ga bellen als ik wat wil weten over die iphone xd en hij gebruikt hem voor andere dingen als waarvoor ik hem ga gebruiken. (eigen bedrijf, alleen maar mailen, bellen etc. hij heeft geen apps etc )