vragen over date of afwachten

Hoi, een jongen die ik heel leuk vind vind mij ook leuk. Nu willen we gaan afspreken maar omdat zijj telefoon is afgepakt door zn ouders en hij maar heel soms op fb kan praten we amper. Alleen op school en dan zijn al onze vrienden erbii waar we t nog even stil voor willen houden. Zal ik hem vragen wanneer we iets gaan doen of wachten op hem? Liefs anne

Je kan wanneer je met hem praat op facebook vragen of ie een keer wil afspreken. Je kan natuurlijk ook wachten tot hij zn telefoom terug heeft. Dan zie je ook gelijk of je voor hem het waard bent om te wachten.

Zelf het initiatief nemen.

als je via Facebook met hem praat kan je hem ook hints geven zoals ahhw er draait zo leuke film in de bios die wil ik echt zien

Je kan ook vragen of je hem eventjes apart kunt spreken, of zorgen dat jullie op de één of andere manier met z’n tweetjes zijn en dan vragen of hij een keertje wat wil gaan doen.

Gewoon zelf het initiatief nemen! :slightly_smiling_face:
Vinden de meeste jongens echt leuk als je dat doet, en dan weet je ook een beetje beter waar je aan toe bent. Dat kan inderdaad prima via Facebook, als je het spannend vindt om hem dat op school te vragen (wat ik me goed kan voorstellen als er mensen bij zijn!)