vragen over Blackberry!

ik heb een paar vraagjes over een bb
want ik wil er graag 1 maar me ouders twijfelen nog over het abbonement omdat ik het al eerder gehad heb maar er niet mee om kon gaan omdat ik er steeds overheen zat, dus ik wou vragen zitten jullie vaak over je abbo heen? (wel met bb en niet andere telefoons omdat je met bb ook pingt etc) en welk abbonement hebben jullie en hoeveel kan je dan smsen en bellen enzo?
dankjewel :grinning:.

sorry hoort niet bij schrijfsels :blush:

Ik zit sowieso nooit over mn abbo heen, dus nee ook niet op mn bb
Maar als je normaal veel smst en veel van je vrienden ook een bb hebben dat je wel een minder hoge rekening zal hebben

JE ZIT IN HET VERKEERDE SUBFORUM DUUUUUUUH

Zei ze toch al :sunglasses:

Nouen

OO MY GOOOD!

Doe nou niet stoer.

Ik ben stoer.

…

Volgens mij leef je in je eigen droomwereldje :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat jij wil joh. De maakster van dit topic weet wel dat ik 't niet verkeerd bedoel dus (:.

Toen ik mijn Blackberry had ben ik 1ste maand 80 euro over abbo heengegaan, 2de maand 140 euro, 3de maand 111 euro, 4de en gelukkig laatste maand 70 euro en toen heb ik hem godzijdank verkocht. Neem nooit een Blackberry, het is gewoon puur een bussinesstelefoon, er zijn amper leuke apps en het enige pluspunt is het pushmail systeem, het pingen en het fysieke toetsenbordje maar je kan er niks mee als je niet bij een groot bedrijf werkt. Neem liever een mooie HTC of een iPhone ofzo.

^ Oh, ik zat bij Hi, met 200 smsjes en 100 belminuten en onbeperkt BB Internet.

@ Darkmello: Ai, daar waren je ouders vast blij mee, of niet?

Ik denk komt een leuk verhaal vanuit de persoon die de Blackberry heeft uitgevonden ofzo.

Ik ben nog steeds van mening dat je beter je telefoon los van je abbonement kan kopen omdat je dan goedkoper uitbent (en anders in verhouding).

/

maar 40 mb is niet eindeloos internet… en ik zit nogal veel op internet!

ik heb een abbo van de telfort.
1000 smsjes per maand, 50 belminuten per maand en eindeloos internetten voor twintig euro per maand :slightly_smiling_face:. maar dat was een eenmalige aanbieding, die is er nu niet meer:p

andisayWHATEVER: nu ga je zelf meedoen aan dit onderwerp;)
Dit hoort niet bij schrijfsels, dus zullen we t ff laten sterven?

de blackberry curve kan je voor het eerste prepaid kopen nice huh